Przez całą drogę Zayna męczyła wiadomość od tajemniczej Flo, która jakimś cudem znalazła go na facebooku i napisała do niego w sprawie Liama. W samochodzie siedział cicho i od czasu do czasu zerkał na bruneta, który trzymał rękę na jego udzie i wiózł ich do domu. Postanowił odpisać dziewczynie w domu, a do tego czasu starał się poświęcać uwagę rozgadanemu Liamowi.
- Nie wiem czy ktokolwiek będzie w domu, bo rodzice są w pracy, a Ruth w przedszkolu. Możemy zamówić pizze, jeżeli chcesz. - Liam uśmiechnął lekko i spojrzał na czarnowłosego chłopaka, który wzruszył obojętnie ramionami. - W takim razie zamówimy - zdecydował starszy, kiedy zobaczył, że Zayn nie ma zamiaru zgodzić się na pizzę.
- W porządku - westchnął Malik i posłał Liamowi uśmiech. - Z czego masz jutro sprawdzian?
- Podsumowanie gramatyki. Tak w ramach przygotowania do matury. - Liam zaparkował przed domem i wysiadł jako pierwszy. Zayn nie zdążył wykonać żadnego ruchu, a drzwi od strony pasażera stanęły otworem. Zayn odpiął pasy i spojrzał na Liama, który wpatrywał się w niego z czułym uśmiechem.
- Dzięki kochanie. - Zayn wygramolił się z samochodu i poczekał na bruneta, który zamykał samochód. Po chwili Payne dołączył do czarnowłosego i wpuścił do domu.
- Zrobię coś do picia, a ty się rozgość - rzucił Liam, kiedy chłopcy rozebrali się z kurtek zimowych. Zayn bez słowa rzucił się na kanapę w salonie i instynktownie wyciągnął telefon. Miał zamiar odpisać tajemniczej Flo i dowiedzieć się o co chodzi.
Do: Flo Winchester
Um, to ja. Coś się stało?Czarnowłosy wysłał wiadomość i nie musiał specjalnie długo czekać na odpowiedź. Zayn musiał pilnować wejscia do salonu, aby tylko Liam nie zobaczył, że pisze z jakąś dziewczyną, która go zna.
Od: Flo Winchester
Nareszcie cię znalazłam!
Tak się cieszę!
To ty na zdjęciu profilowym? Jesteś taki przystojny ^.^
Nic dziwnego, że Liaś zwrócił na ciebie uwagęZayn podskoczył na kanapie, kiedy fala wiadomości zalała jego telefon. Nie bardzo wiedział skąd Flo zna Liama, ale przez jej wiadomości na policzkach czarnowłosego pojawił się rumieniec. Nie za często słyszał komplementy i nawet usłyszenie ich od nieznanej osoby było miłe.
Od: Flo Winchester
Tak w ogóle jestem Flo 💪
Jestem przyjaciółką Liama ze starej szkołyZaynowi trochę zajęło zrozumienie wszystkich wiadomości, ale odetchnął z ulgą, kiedy dowiedział się kim jest Flo.
Do: Flo Winchester
W takim razie hejka
Jest jakiś konkretny powód, że do mnie piszesz?Zayn zablokował telefon i schował go do kieszeni, kiedy usłyszał ciche podśpiewywanie Liama i zbliżające się kroki. Po chwili w salonie zjawił się Payne z dwoma kubkami, znad których unosiła się gorąca para.
- Proszę bardzo - mruknął brunet i postawił przed młodszym kubek z napojem. - Co taki zarumieniony jesteś? - Liam spojrzał na mulata i usiadł obok niego.
- Ciepło tu masz i tyle. - Zayn wzruszył ramionami i oparł głowę na ramieniu starszego. - Gdzie masz książki i zeszyt od angielskiego? - zapytał Malik i zerknął na Liama kątem oka. Im szybciej zabiorą się do roboty, tym szybciej skończą i pozostanie im czas na coś milszego.
- Za ciepło? - Payne zmarszczył brwi i przez moment zastanawiał się, ale wzruszył ramionami i ucałował policzek Zayna. - Może po prostu to ja jestem taki gorący.
Zayn zaśmiał się i położył ręce na klatce Liama, i odepchnął od siebie chłopaka.
- Nie schlebiaj sobie, Payne, tylko łap się za podręczniki i do nauki. - Zayn zmusił Liama do wstania i prawie siłą wcisnął plecak w jego dłonie. - Może jak się nauczysz, to zasłużysz na nagrodę. - Dodał na zachętę, kiedy zobaczył naburmuszoną minę Liama. Jednak kiedy usłyszał kolejne słowa Malika, jego twarz rozświetlił szeroki uśmiech.
- Trzymam cię za słowo, kochanie. Teraz co tak stoisz? Siadaj i ucz mnie. Musimy skończyć to jak najszybciej. - Liam wyciągnął z plecaka książki i zeszyt, po czym usiadł ma kanapie gotowy na nauki.
***
Zayn czuł jak jego telefon wibruje w kieszeni spodni. Nie wiedział dlaczego Flo robi mu taki spam wiadomościami, ale był tego naprawdę ciekawy, jednak nie mógł sprawdzić, bo Liam siedział obok niego i pilnie się uczył.
Od czasu do czasu brunet odrywał się od książki i nachylał do Zayna po pocałunek. Malik nawet nie chciał rezygnować i miał nadzieję, że takimi lekkimi pocałunkami zachęci chłopaka.
Po chwili jednak nie wytrzymał i wyciągnął telefon. Wszystkie wiadomości były od Flo i jedna od Louisa.
Od: BooBear 🥕
Wpadniemy do cienie w piątek wieczorem i zrobimy sobie noc filmową ~ Horan, Niall HoranOd: Flo Winchester
Pomagam Liamowi i całkiem dużo z nim piszę, i podobno jesteś zazdrosny...
Uspokoje cię, Liam jest stu procentowym gejem 🌈
A ja nawet nie zwróciłabym na niego uwagi, luzikZayn zmarszczył brwi i zerknął na Liama, który w skupieniu rozwiązywał kolejne zadania.
Do: Flo Winchester
Dlaczego?Od: Flo Winchester
Bo nie ma biustu, ot co 🤔
Ale spoko, Liaś jest w tobie ślepo zakochany i nawet nie zwraca na nikogo uwagi, i to takie awwwZayn uśmiechnął się lekko, kiedy przeczytał wiadomość od Flo. Informacja, że dziewczyna jest lesbijką, uspokoiła go. Dopiero teraz zrozumiał, że nie ma o co być zazdrosny. I dopiero potem zrozumiał dalszą część wiadomości i jego policzki znowu stały się czerwone, kiedy przeczytał ponownie. Liam był w nim zakochany. Co prawda Zayn wiedział, że łączy ich "coś", ale nie wiedział co.
- Skończyłem! - Wykrzyknął w pewnym momencie Liam i odrzucił podręcznik na bok, po czym przybliżył się do czarnowłosego. - Teraz zasłużyłem na swoją nagrodę, prawda? - zapytał i poruszył znacząco brwiami.
Zayn zachichotał i zablokował telefon. Miał odpisać Louisowi, ale wiedział, że chłopcy i tak do niego przyjdą, więc nie widział sensu.
- Zero seksu przed ślubem, wybacz. - Rzucił żartobliwie Zayn i objął szyję bruneta ramionami. - Ale w ramach nagrody możesz dołączyć do mnie, Louisa i Nialla podczas piątkowej nocy filmowej. Czuj się zaszczycony.
Liam wydął dolną wargę i spojrzał na Zayna smutnym spojrzeniem.
- A całus? - zapytał i przytulił się do młodszego. - A co do nocki, to chętnie, chociaż nie wiem czy Niall jest bezpiecznym człowiekiem.
- Nie musisz się nim przejmować - powiedział ze śmiechem Zayn i wplątał palce we włosy Liama. - Damy mu jedzenie i będzie szczęśliwy.
Malik nie dostał już odpowiedzi, tylko usłyszał ciche mruczenie. Liam był takim pieszczochem. Czarnowłosy uśmiechnął się i ponownie podrapał skórę na głowie bruneta. Flo naprawdę go uspokoiła.
_______________________________________
Hi!
Tęsknił ktoś? 🙈 i kończymy to nudne ff... Powrót do szkoły jest taki męczący.
Miłego popołudnia/wieczoru xx
CZYTASZ
be my julia ➙ ziam
FanfictionZayn to zapalony miłośnik sztuki i aktywny uczestnik kółka teatralnego, który zabiega o główną role w sztuce "Romeo i Julia". Liam to nowy uczeń, który wzbudza ogromne zainteresowanie i robi wszystko, aby zwrócić na siebie uwagę Zayna. Jednak coś id...