(Zayn szemszöge)
„Két dolog ismegeshet, mikor találkozunk valakivel: vagy barátság szövődikközöttünk, vagy megpróbáljuk meggyőzni a másikat mindarról,amiben hiszünk. Ugyanez történik akkor is, amikor egy izzószéndarab kapcsolatba kerül egy másikkal, vagy megosztja vele aparazsát, vagy a másik túláradása kioltja azt." - Epiktétosz
Szép lassansétáltam vissza a többiekhez, közben a telefonomon a twitteremetnézegettem. Mosolyra húzódott a szám, mikor megpillantottamCassie válaszát. Majd rápillantottam a többi üzenetre, melyeknekem szóltak. Rengeteg rajongó kérdezte, hogy ki az a Cassidy?Meg, hogy mi van közöttünk?
Nem volt kedvemmagyarázkodni, meg különben sincs semmi közük hozzá.
Sóhajtva léptem bea kocsmába ismét. A fiúk már rendeltek egy kört, ahogy láttam.
- Sziasztok! - ültem le újra körükbe.
- Mi tartott ilyen sokáig? - húzogatta a szemöldökét Brad.
- Semmi, tweeteltem - mosolyodtam el.
- Te meg a függőség - csóválta a fejét, miközben rágyújtottam -, meg még higgyem el, hogy semmi nem volt ...
- Mi lett volna? – nevettem. – Ő mégis csak Cassie...
- Én is jártam vele – emlékeztetett a velem szemben helyet foglaló srác.
- Könyörgöm, mi a babakocsi óta barátok vagyunk, sosem tekintettem másképp rá.
- Eddig – nevetett Collin.
- Most sem – biztosítottam mosolyogva. – Meg nekem különben is ott van Perrie.
- Most komolyan jártok? – nézett rám csodálkozva Jazade.
- Aha, de hát mondtam – lepődtem meg reakcióján.
- Persze, de azt hittem csak viccelsz – nevetett.
- Hát nem vicceltem – mosolyodtam el.
A fiúkkal háromigittunk és rengeteget beszélgettünk, persze Brad többszörfelhozta Cassie-t. Már kezdtem azt érezni, hogy ő akarja vele újrakezdeni. Hazafelé menet részegen még be is vallotta, hogy most isnagyon bejön neki a lány, amin persze a többiekkel jót nevettünk.
- Akkor holnap délután összefutunk, nem Superman? – kérdezte Nick ordítva az utcán.
- De, persze – nevettem.
Amikor beléptem aházba minden sötétbe burkolódzott. Gondoltam nem kapcsolokvillanyt, hogy ne ébresszek fel senkit, hát ez nem volt túl jóötlet, mert belerúgtam a lépcsőbe és halkan szitkozódva mentemtovább. Lefekvés előtt még küldtem egy jó éjt SMS-tPerrie-nek, mert tudtam, hogy bulizni van a lányokkal. Majd meg sevárva a választ lefeküdtem aludni. Az ágyban fekve az járt afejemben, hogy vajon Cassie és Perrie jól kijönnek-e. Remélemigen.
_______________________________
Reggel szörnyűfejfájással keltem, miközben Wali ugrált az ágyamon.
- Húgi hagy aludni – dünnyögtem a párnába.
- De hát itt van Perrie – ült le az ágy szélére.
- Mi van? – nyíltak tágra a szemeim. – Mennyi az idő?
- Dél van, mindjárt ebéd – mosolygott rám a tesóm.
Gyorsan atelefonomért kaptam és várt is egy SMS.
Szia kicsim!
ESTÁS LEYENDO
Cassidy, szeretlek! • Zayn Malik ff. [BEFEJEZETT]
FanficA történetet még 2011-ben írtam, akkor nagy rajongótábornak örvendett, majd egy meggondolatlan pillanatba töröltem a blogot. Cassidy, amikor a legjobb barátja jelentkezett az X-factorba eldöntötte, hogy semmi keresni valója nincs már Bradfordban ezé...