5. FEJEZET - MÉG SZERETLEK!

371 19 1
                                    

(Cassie szemszöge)


Még mindigszeretlek, mindennap gondolok rád, minden percben fognám kezedet,csókolnám a szád." – Children of Distance – Emlékezz rámc. dala


Sietősen tárcsáztamMack telefonszámát. Kettőt csörgött ki, mire a lány felvette.

- Csóközön itt Mackenzie! – hallottam vidám hangját a vonal másik végén.

- Szia Mack! Cassie vagyok – mosolyodtam el.

- Szia Cass! Mi újság? – kérdezte csevegősen.

- Nem érsz rá most találkozni? – tértem rá rögtön a tárgyra.

- De persze, hol? – hallottam, hogy mosolyog.

- Nem is tudom – gondolkodtam.

- Mit szólnál a Starbuckshoz? – kérdezte kedvesen.

- Melyikhez? – kérdeztem vissza, mert kettő is akadt a városban.

- Arra ami a Town Centerben van – magyarázta.

- Oké, akkor 10 perc és ott vagyok. Szia! – tettem le a telefon és elindultam a belváros felé.

Lassan sétáltam,hisz közel laktunk a Town Centerhez, mikor beléptem a StarbucksbaMack már egy asztalnál iszogatta a kávéját.

- Szia! – mosolygott rám, mikor odaértem hozzá.

- Szia! – mosolyodtam el én is. – Valld csak be, hogy itt vagy már egy ideje.

- Hát ez így van – nevetett. – De miért akartál dumálni, csak nem történt valami? – kíváncsiskodott.

El sem hiszem, hogyennyire ismer, pedig csak két és fél órát utaztunk együtt avonaton.

- Zayn bemutatta nekem Perrie-t – kezdtem bele.

- Tyű, hallottam róluk, de azt hittem csak pletyka – kerekedtek ki a szemei.

- Nem az – sóhajtottam.

- De mit vártál, hogy nem lesz senkije, mikor hazajössz? Vagy hogy majd miattad dobni fogja? – vigyorgott rám.

- Dehogyis – tiltakoztam. – Mack, félreérted a helyzetet.

- Nekem nem úgy tűnik...

- Nem vagyok szerelmes Zaynbe – szögeztem le, mert ez így volt. – Csak szerintem Perrie nem hozzá való, ennyi...

- Ühüm, értem – látszott rajta, hogy nem hisz nekem, de ha tovább magyarázkodok, akkor tuti én leszek az, aki magának is hazudik. – Van terv, hogy szereljük le a csajt?

- Mi? – lepődtem meg. – Leszerelni?

- Ja, eltüntetni az útból. Levakarni Zaynről. Ragozzam még? – nevetett.

- Nem, így is megértettem. – mosolyodtam el és megráztam a fejem.

- Ez most nem, nincs terv. Vagy van terv, de nem kell segíteni? – kérdezte még egy korty után.

- Ez nem, nincs terv volt – mosolyogtam.

- Szóval ez a része rám marad – jelent meg egy ördögi mosoly az arcán. – És csak egy hetünk van, mert utána Zayn visszamegy Londonba.

- Nem, két hetünk van, mert megyünk vele – nevettem. – Vagyis én megyek, azt nem tudom, te meddig maradsz itt.

- Akkor megyek én is vissza – mosolygott.

Cassidy, szeretlek! • Zayn Malik ff. [BEFEJEZETT]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin