(Zayn szemszöge)
„Az ajkak akusztikai hatása miatt szó szerint halljuk a mosolygást, amikor egy boldog emberrel beszélünk telefonon" – Steven Pinker
- Szia Mona! – köszöntünk egyszerre a recepciós lánynak.
- Szia Hachi! – vigyorgott rá Louis.
- Sziasztok! – pirult el a félig koreai lány. – A szobakulcsok kellenek?
- Aha – mosolyogtam.
- Tessék – vette elő a három számozott kulcsot. – Harry merre van?
- Ma valószínűleg már nem jön vissza – válaszolt Monának Lou.
- Értem – mosolyodott el a lány.
- Szia! – köszöntünk el tőle.
- Sziasztok! Jó éjszakát! – szólt utánunk.
- Van programod holnap estére? – fordult vissza hirtelen Louis.
- Nem, nincs – mosolygott meglepetten Mona.
- Tessék itt egy jegy a holnapi koncertünkre, van pár lány akiknek szívesen bemutatnálak – nevetett Lou, mire Mona elvörösödve eltette a jegyet és megköszönte.
Mi már a liftnél vártuk a banda legviccesebb tagját, hogy együtt menjünk fel.
- Miért hívtad meg Monát? – kérdeztem a mellettem álló csíkos pólós illetőt.
- Mert nekem szimpatikus Hachi – vigyorgott. – Tegnap éjjel tök jót beszélgettük.
- Éjszaka ahelyett, hogy aludnál a recepciós lánnyal beszélgetsz? Mondták már, hogy fura vagy Louis? – röhögött Niall, mire én is elnevettem magam.
- Mert ki lóg 24 órán keresztül a mobilon, hogy Mackenzie-vel dumálhasson? – kérdezett vissza Lou.
- Az teljesen más – mondta Niall és ebben neki kellett igazat adnom.
Louisnak szimpatikus volt Mona, erre már tegnap délután rájöttünk. Remélem Eleanorral nem lesz ebből galiba, bár ő is tudja, hogy Lou milyen közvetlen mindenkivel...
(Cassie szemszöge)
- Pizsama parti! – ugrált Mack az ágyamon, miközben én a röhögő görcstől fetrengtem a földön.
- Fejezd... be... anya... mindjárt... felébred – röhögtem.
- Oké – huppant le ülve az ágyra Mackenzie.
- Na mesélj, merre jártatok Niallel? – tettem fel a kérdést, miközben mély levegőket vettem, hogy megnyugodjak.
- Elmentünk kajálni, mikor eltűntetek Zaynnel, de nem tudtuk mi hol van, így csak bóklásztunk, míg nem találtunk egy McDonald's-t – vigyorgott kipirulva. – Niall kajált, miközben én megittam a kóláját és képzeld nekem adta az utolsó sült krumpliját – sipítozta.
- Jaj de aranyos – nevettem. – Utána hova tűntetek? Mert nem találtunk titeket ott...
- Elmentünk sétálni és valahogy a Central Parknál kötöttünk ki – vigyorgott. – Na ott estem kétségbe, hogy hogyan találunk vissza, hisz egyikünk se figyelte az utcákat. Aztán hosszas kérdezősködések után valaki útba igazított minket...
- Bocs, a new yorkiak már csak ilyenek – sóhajtottam mosolyogva. – Úgy örülök, hogy összejöttél Niallel – ugrottam rá az ágyon fekvő barátnőmre.
- És veletek mi újság? – kérdezte, mikor lefordultam róla.
- Zayn felajánlotta, hogy aludjak vele a hotelben – tettem a fejemre a párnát.
- De hát nem Harryvel van egy szobában? – lepődött meg Mack.
- De-de. Harry ma Lilynél alszik – vigyorogtam.
- Nocsak, nocsak – nevetett Mack.
- Lily teljesen bele van zúgva Harrybe – nevettem a barátnőmre gondolva.
- Nem lehet, hogy Harry ezt csak kihasználja? – tette fel a kérdést komolyan Mackenzie.
- Hát ajánlom neki, hogy ne, mert kicsinálom! – dobáltam gonoszul a párnát.
Ezen Mack elnevette magát.
- Észrevetted, hogy VIP jegyeket kaptunk? – kérdezte hirtelen mikor odament az íróasztalhoz.
- Nem – lepődtem meg.
- Vajon kik lesznek még ott? – morfondírozott tovább.
- Fogalmam sincs – válaszoltam.
Ezután még beszélgettünk egy ideig, majd elnyomott minket az álom.
(Zayn szemszöge)
Reggel a telefon csörgése zökkentett ki álmaimból és kómásan szóltam bele, meg sem nézve ki hív.
- Haló?
- Szia Kicsim! Felébresztettelek? – aggodalmaskodott a vonal másik végén Perrie, amitől minden álmosságom eltűnt.
- Dehogyis, mi van?
- Már New Yorkban vagyok. Este találkozunk a koncerten, csak ezért hívtalak, de nem mondom meg mikor, hogy meglepetés legyek – nevetett a vonal másik végén.
- Ne csináld ezt velem – estem kétségbe.
- Valami baj van Zayn? Nem akarsz látni? – aggodalom csengett ismét a lány hangjában.
- Nem erről van szó. Csak tudod, hogy utálom a meglepetéseket – sóhajtottam.
- Ezt szeretni fogod. Szia! – és letette a telefont.
Egy darabig bámultam a kijelzőre, majd felöltöztem és lementem reggelizni. Az étkezdében Liam ült az egyik asztalnál és csatlakoztam hozzá.
- Jó reggelt! – mosolygott rám kedvesen.
- Jobbat! – sóhajtottam.
- Mi történt? – kérdezte felhúzott szemöldökkel.
- Perrie New Yorkban van és jön a koncertre... - keseredtem el.
- És Cassie úgy tudja, hogy szakítottatok – fejezte be helyettem Li.
- Igen. Most mit csináljak? – temettem a kezembe az arcom.
- Fogalmam sincs haver – tette sóhajtva a kezét a vállamra.
Ekkor támadt egy zseniális ötletem és előszedtem a mobilomat.
- Mit akarsz Zayn? – vette fel a telefont álmos hanggal.
- Szia Hazza! Bocs, ha felébresztettelek, de meg szeretnélek kérni valamire!
- Mond! – ásított.
- Este, ha feltűnik a koncerten Perrie el kellene terelned Cass figyelmét, amíg szakítok vele – sóhajtottam.
- Vedd úgy, hogy kész is. Szia! – motyogta és kinyomta a telefont.
- Szerintem arra se fog emlékezni, hogy beszéltetek – röhögött Liam, amikor mondtam neki, hogy Harry milyen álmos volt.
- Hát remélem azért igen – mosolyogtam el.
CZYTASZ
Cassidy, szeretlek! • Zayn Malik ff. [BEFEJEZETT]
FanfictionA történetet még 2011-ben írtam, akkor nagy rajongótábornak örvendett, majd egy meggondolatlan pillanatba töröltem a blogot. Cassidy, amikor a legjobb barátja jelentkezett az X-factorba eldöntötte, hogy semmi keresni valója nincs már Bradfordban ezé...