(Mack szemszöge)
„Néha félrekell tenni a saját egódat, és nem szabad elfelejteni, hogy aszerelmetek sokkal fontosabb annál, mint hogy igazatok legyen." –Így jártam anyátokkal c. film
Amikor megláttambelépni az étterembe Cassidyt rögtön az arcomra fagyott a mosoly.Én arra számítottam, hogy egyedül jön, helyette Niall és Harryléptek be a lány mögött a Nando'sba.
Láttam, hogyleülnek egy asztalhoz, majd a kolléganőmhöz, Kimhez fordultam.
- Figyelj Kim, lehetne egy óriási kérésem? – néztem rá hatalmas szemekkel.
- Mondd Mack! – sóhajtott.
- Egy fél órát nem vinnéd az én asztalaimat is? Beszélnem kell azzal a lánnyal – mutattam az egyik asztalnál helyet foglaló hármasra.
- Úr isten! Az ott Harry Styles és Niall Horan – pislogott.
- Igen – sóhajtottam.
- Ha szerzel nekem aláírást, akár egy órát is dumálhattok – bámulta még mindig őket.
- Meg lesz Kim – öleltem meg, majd rohantam az asztalhoz.
- Vajon merre lehet Mack? – nézett körbe Cassie.
- A hátad mögött kislány – nevettem el magam, mire megpördült és megölelt.
- Mack, had mutassam be neked Niallt és Harryt.
- Sziasztok! – mosolyogtam rájuk, majd még utoljára előszedtem a pincérfigurát. – Mit kértek?
- Téged – röhögött Cass.
- Ha még én mondtam volna, akkor azt mondom oké – nevetett vele Harry.
- Nem vagyunk éhesek – vett mély levegőt a fekete hajú lány, hogy lenyugodjon.
- Hé-hé, beszélj a magad nevében – mondta Niall felháborodva és lediktálta a rendelését.
VisszafutottamKimhez és átadtam neki a cetlit, hogy majd hozza ki.
- Na mesélj, miért kellett idejönnöm? – érdeklődött Cass, mikor helyet foglaltam mellette.
- Öm... Azt hittem egyedül jössz – mosolyodtam el.
- Előttünk nincsenek titkai – kacsintott rám bizalmasan Harry.
- Szóval tudnak a tervről? – néztem kérdőn Cassidyre.
- Nem – rázta a fejét és a kóláját szürcsölgette.
- Milyen terv? – érdeklődött Niall.
- Elmondhatom nekik? – fordultam barátnőmhöz, aki csak egy vállrántással jelezte, hogy neki teljesen mindegy.
- Na, elmondod? – kíváncsiskodott Harry.
- Csak, ha megígéritek, hogy lakat lesz a szátokon – villantott rájuk szúrós pillantást Cass.
- Naná – húzták el egyszerre a képletes cipzárt a szájukon.
- Jó – sóhajtottam. – Arról van szó, hogy le akarjuk koptatni Zaynről Perrie-t.
- Miért is? – vigyorgott a göndör srác Cassie-re.
- Mert nem szimpatikus – rántott vállat barátnőm, ezt még én sem hittem el.
- Nekünk se – nevetett Niall.
Közben Kim iskihozta a kaját és egészen meglepődtem, hogy nem esett összemiután Harry rámosolygott.
Hosszan firtattuk atervet, de sajnos semmivel sem jutottunk előbbre. Fogalmunk semvolt, hogy hogyan vegyük rá Zaynt, hogy szakítson a Little Mix-eslánnyal.
Az egészbeszélgetés alatt csak Niall gyönyörű kék szemeit tudtamfigyelni. Nem tudtam mi vonzz a ír fiú iránt, talán akisugárzása.
- Cass, hazatalálsz egyedül is? – kérdezte barátnőmet hirtelen Harry.
- Öm persze, miért? – lepődött meg a lány.
- Nekünk mennünk kell – nézett sokatmondóan Niallre, majd hozzátette. – Bandával kapcsolatos ügy.
- Oké – mosolygott rájuk kedvesen Cass, mire hirtelen észbe kaptam.
- Várjatok egy kicsit – kotorásztam a zsebembe egy toll és papír után. – Ezt aláírnátok Kimnek?
- Persze – mosolygott rám kedvesen Niall, mire akaratom ellenére elpirultam.
Miutánaláfirkantották már el is tűntek, én pedig át ültem Cassidyvelszembe.
- Na mesélj, milyen velük lakni? – érdeklődtem vigyorogva.
- Vicces – nevetett Cass. – Tegnap el lettem rabolva...
- Mert? – lepődtem meg.
- Harry és Louis odakötöztek egy székhez – magyarázta.
- Hát ezek nem normálisak – kerekedtek ki a szemeim. – És nem féltél?
- Hát nem volt olyan vicces, mint nekik – forgatta a szemeit. – Meg buliztunk egy kicsit tegnap...
- Hú, ezt úgy mondod, mintha szégyellnéd – nevettem el magam, de miután Cassie nem nevetett velem komolyan néztem rá. – Mi történt?
- Csókolóztam Niallel – sóhajtott.
- De miért? – egy érzés öntött el, olyan volt, mint a féltékenység?!
- Nem tudom, dühös voltam Zaynre – kevergette a pohara tartalmát a szívószállal.
- És milyen volt? – faggattam inkább, mert láttam hogyha ebbe belemegyek akkor annak nem lesz jó vége.
- Érdekes – mosolyodott el. – Még sosem csókolóztam fogszabályzós sráccal, meg Niall tök jól csókol. Miért kérded? Csak nem bejön neked?
- Nekem? – nevettem el magam idegesen.
- Neked hát – nevetett fel ő is.
- Talán... - vörösödtem el. – Csak egy kicsit.
- Kicsit mi? – húzogatta a szemöldökét.
- Most direkt szívatsz? – fontam össze a mellkasom előtt a kezem.
- Te is mindig ezt csinálod – védte meg magát.
- Mert én megtehetem – vigyorogtam.
- Ha te megteheted, akkor én is – villantott rám egy gonosz mosolyt.
- Jó – sóhajtottam.
Cass-szel nembeszéltünk már túl sokáig, mert egy részt vissza kellett állnomdolgozni, más részt meg haza akart menni. Kimnek odaadtam acetlit ő meg ujjongva ugrált hátul az öltözőbe.
Egész délutánNiall szemei és mosolya járt a fejembe. Nem ismertem magamra sem,fogalmam sem volt, hogy hogyan lehet egy srác ilyen hatással rám...
KAMU SEDANG MEMBACA
Cassidy, szeretlek! • Zayn Malik ff. [BEFEJEZETT]
Fiksi PenggemarA történetet még 2011-ben írtam, akkor nagy rajongótábornak örvendett, majd egy meggondolatlan pillanatba töröltem a blogot. Cassidy, amikor a legjobb barátja jelentkezett az X-factorba eldöntötte, hogy semmi keresni valója nincs már Bradfordban ezé...