(Cassie szemszöge)
„Mindig van egy pont, ahol az út kettéválik. Abban a hitben válunk szét, hogy az útjaink egyszer újra összefutnak. Ahogy távolodunk az úton, a másik egyre kisebbnek tűnik. De nem baj, egymásnak vagyunk teremtve." – A felhők felett 3 méterrel c. film
Egyet se pislogtunk és a hét már el is repült. A szombat estét négyesben töltöttük a lányokkal, míg a fiúk koncertet adtak. Lilt és Maeg-et a hét folyamán nem volt alkalmunk kifaggatni a hétfői randijaikról, szóval most épp itt volt az ideje.
- Lányok meséljetek! – tértem vissza a szobámba két tál pattogatott kukoricával.
- Ki kezdi? – nézett kíváncsian Mack hol a szőke, hol a barna lányra.
- Majd én – vállalta magára a mesélő szerepét Maeg.
- Remek – csilingeltem.
- Hétre jött értem és a Hillstone-ba mentünk – kezdte.
- Hm... - hümmögött vigyorogva Lily.
- Egész kaja közben nevettünk meg beszélgettünk – kezdet el Maeg-en kipirulni. – Aztán kimentünk a Hudsonhoz és annyira varázslatos volt az egész. És azt mondta, hogy szeret!
Itt a lány kezeivel takarta lángoló arcát, mi meg csak nevettünk rajta, annyira aranyos volt.
- Most te jössz Lil, ha befejeztet Lola etetését – néztem rá rosszallóan, amikor a kutyámat tömte kukoricával.
- Oké – sóhajtott. – Kezdjük ott, hogy itt ettünk az étteremben.
- Komolyan? – lepődtem meg.
- Aha, tök vicces volt – nevette el magát. – A farmer-póló meg bosszú volt.
- A múltkori vacsiért – nevetett Mack is.
- Jaja – helyeselt Lil. – De előtte, mármint a vacsi előtt felvitt Jessicához – forgatta a szemeit.
- De miért? – kérdezett rá Maeg.
- Mert valami új számot írt nekik a csaj, de már tuti hogy elástam magam Jess előtt, mert az a féltékenységi jelenet amit lerendeztem – mosolygott. – Na, mindegy is. Szóval ide jöttünk enni és Chels szolgált ki minket. Szóval bármi érdekel, őt kérdezd, mert feltűnően hallgatózott. Vacsora után Harry haza kísért és meg akart csókolni, de nem hagytam.
- Miért nem? – lepődött meg Mackenzie.
- Harry mindig csókolózik első randin – magyarázta Lily.
- Értem – mosolyogtam rá. – És azóta mi újság? Egész héten nem láttalak.
- Be kellene járni és látnál – nézett rám rosszallóan.
- Tudom – sóhajtottam. – De Zayn holnap elmegy, muszáj volt kihasználnunk az időt.
- Apropó Zayn, lefeküdtetek már? – kérdezte unottan Maeg, mire a másik két lány is érdeklődve nézett rám.
- Öm... igen, a héten többször is – túrtam bele a hajamba zavaromban.
- Valaki csak nem zavarba jött – nevetett Mackenzie.
- Ha már itt tartunk, akkor te Niall-lel? – néztem rá szúrós szemekkel.
- Igen, előfordult – mondta mosolyogva.
YOU ARE READING
Cassidy, szeretlek! • Zayn Malik ff. [BEFEJEZETT]
FanfictionA történetet még 2011-ben írtam, akkor nagy rajongótábornak örvendett, majd egy meggondolatlan pillanatba töröltem a blogot. Cassidy, amikor a legjobb barátja jelentkezett az X-factorba eldöntötte, hogy semmi keresni valója nincs már Bradfordban ezé...