Ieri am fost o idiotă. Defapt. Idioată e puțin spus. După ce am mers la baie nu am mai vrut să ies aşa că Clara l-a dus pe Ray acasă.
Vreau să mor... M-am făcut de ruşine în fața unui băiat...
Acum (adică la vreo 8 seara) merg spre stația de autobuz. Am fost să dau un test pentru a vedea dacă chiar pot intra în clasa a 9-a deoarece am fost în comă un an... iar acum e mijlocul lui noiembrie.
Merg. Nu, stai. Alerg spre stația de autobuz. Trebuie să ajungă iar următorul este abia peste două ore.
Decid să o iau pe o scurtătură printre blocuri.
Dă Doamne să nu dau peste vre-un pedofil.
Merg, merg şi BUM! Dau peste o gaşcă de băieți, toți cu țigara în gură.
Acum sincer aş prefera pedofilul...
?1: -Hei păpușă. Ce cauți pe aici la ora asta?
Eu: -...
?2: -Aw~ pisicuța şi-a înghițit limba~
Sunt cam 5 sau 6 băieți. Se apropie de mine amenințător iar eu fac paşi în spate.
?1: -Nu fugi păpușă. Vreau doar să ne jucăm.
Doi sar pe mine eu neavând timp să reacționez.
Eu: -Dați-mi drumul!
Încep să mă zbat dar nimic. Sunt cu mult mai puternici decât mine plus că sunt imobilizată. Chiar dacă aş vrea să pun în aplicare antrenamentul de la Yukine nu aş putea.
?2: -Pisicuța vorbeşte~?
?3: -Dă-i drumul. O vreau eu.
Băieții se întorc şi observ şi eu persoana care a vorbit.
Am încurcat-o! Sigur voi fi violată!
Nu îi pot vedea fața din cauza luminii slabe. Cei doi îmi dau drumul.
Ăsta e momentul să îmi salvez pielea!
Încep să alerg dar mă prinde de încheietură. Mă trage spre el şi apoi mă ridică ca pe un sac de cartofi.
NU!
Eu: -Dă-mi drumul monstrule!
Încep să mă zbat dar acesta mă strânge mai tare de mijloc.
?3: -Nu te mai zbate! Stai naibii locului!
El pornește spre o parte mai retrasă a străzii, şi desigur mai întunecată.
Minunat! Pe lângă faptul că am pierdut autobuzul voi fi şi violată sau, în cel mai rău caz, omorâtă.
Eu: -Lasă-mă jos pedofilul naibii!
Încep să îl lovesc cu pumnii în spate.
?3: -Hei! Să vezi ce îți fac pentru asta!
Mă lasă jos şi stau cu sufletul la gură să văd ce o să îmi facă. Închid ochii când ating pământul şi rămân aşa.
Îi simt mâna pe fruntea mea apoi ceva cald şi moale.
?3: -Deschide-ți ochii.
Vocea...
Îi deschid dar tot nu îi pot vedea fața. Aici e aproape beznă.
Eu: -Ce... îmi vei face?
Chiar dacă nu pot, îi pot simți privirea ațintită pe mine.
CITEȘTI
Înger cu aripi de piatră (Neterminată)
FantasyTe-ai întrebat vreodată cum ar fi dacă viața ta ar lua o întorsătură la 180°? Cum ar fi dacă nu ai avea habar pe cine să crezi şi să nu mai poți face diferența dintre real şi ireal? Exact asta este povestea lui Nyan. O fată care nu are nici o vină c...