ApocalipsaVers

26 3 0
                                    

Mă ridic de la masa bibliotecii şi mă îndrept spre uşă. Merg pe holul spațios până ajung în unul foarte îngust ştiut doar de mine.

În capătul lui este o uşă de lemn pe care o deschid. Întru în camera 2 pe 2 şi deschid cufărul din mijlocul ei.

De acolo scot un rucsac şi un cuțit.

Îndrept cuțitul spre pieptul meu şi inspir adânc.

E pentru prima dată când fac asta.

Prind curaj şi fară să mă gândesc prea mult înfing cuțitul în inimă.

Mă trezesc în cameră. Îmi fac rutina şi plec la şcoală.

Până seara nimic special de menționat. Mă culc şi mă trezesc pe hol.

Verific dacă am rucsacul cu cartea şi cuțitul în spate şi încep să caut uşa pe care scrie

Eu: -ApocalipsaVers... Hai... Unde eşti..?

Într-un final o găsesc şi intru.

Totul e răvaşit. Pământul crăpat, copacii arşi, cerul roşu şi soarele negru.

Scot cartea din rucsac şi citesc capitolul destinat acestei lumi. Nu am mai fost pe aici de mult aşa că am cam uitat cum vine treaba pe aici.

ApocalipsaVers

ApocalipsaVers este o lume destul de veche. Aici Nyan controlează focul şi din cauza unei furii incontrolabile a pârjolit tot Pământul. Acesta a luat ca prizonier toată populația. Palatul ei e sustinut doar de sentimente negative (furie, tristețe) astfel ea fiind depresivă mereu. Totul poate reveni la normal doar cu un sărut din partea adevăratei iubiri. Nyan a închis acea persoană într-o temnița specială pentru a nu intra în contact cu ea.

Eu: -Hmmm... Şi când mă gândesc că aveam 10 ani când am creeat această lume. Oricum. Trebiue să o găsesc pe Nyan din această lume.

Merg prin praf mult şi bine.

Într-un final dau de palat şi încerc să discut cu paznicii dar nu mă lasă să intru. Unul se duce să o cheme pe Nyan AV (ApocalipsaVers).

5 minute mai târziu apar amândoi.

Această Nyan are o rochie portocalie ca focul, aripi facute în totalitate din foc şi în rest arată ca mine. Practic suntem aceeaşi persoană în lumi diferite.

Nyan AV: -Intră!

Eu intru pe poarta gigant în palat. Merg pe un hol lung astfel ajungând în sala tronului iar mai târziu într-o încapere mai retrasă cu o masă şi două scaune.

Nyan AV: -Ia loc.

Eu mă aşez cuminte pe scaun, iar ea mă urmează.

Nyan AV: -Ce te aduce aici?

Eu: -Păi... cum să îți explic? Păi... ai auzit de demon?

Nyan AV: -Desigur! Un demon care posedă acest trup.

Eu: -Exact! E o singură problemă... Ieri dimineață a scapat...

Nyan AV: -Ce?!

Eu: -Stai... Uşurel...

În ochii ei se vede un foc de furie. Şi când mă gândesc că ea e chiar ok față de cea din FinalVers. Oftez şi îi spun.

Eu: -Te rog. Am venit pentru ați cere ajutorul.

Nyan AV: -Ce vrei să fac?

Eu: -Păi... vreau ca peste o săptămână să vi în lumea principală.

Nyan AV: -Ce voi face acolo?

Eu: -Nu ştiu. Vreau să îmi dați toate rapoartele cu privire la lumile voastre.

Nyan AV: -Hmmm... ok.

Eu: -Bine. Mai ai întrebări?

Nyan AV: -Nu.

Dau să ies pe uşă dar înainte să păşesc prin ea îi spun:

Eu: -Acum observ cat de bine arăți în portocaliu.

Brusc totul începe să se zguduie.

Nyan AV: -Concentrează-te. Concentrează-te. Concentrează-te...

Şopteşte cu ochii închişi şi palmele întinse cat mai departe de corp.

Zguduitul se opreşte, ies pe uşă, iar mai apoi pe poarta palatului.

Merg ceva mai departe pentru a fi sigură că nu sunt văzută apoi scot cuțitul din rucsac. Îl înfing în piept.

Acum, în camera mea, e o linişte care te omoară. Singurul lucru pe care doar eu îl aud este vocea din mine care strigă de fericire.

Eu: -Totul merge conform planului...

Înger cu aripi de piatră (Neterminată)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum