Aud nişte voci. Deschid ochii şi văd un doctor.
Doctor: -Bună dimineața. Am venit să văd cum te simți. Rănile ți s-au vindecat aşa că dacă în rest eşti în regulă, mâine, vei putea pleca acasă.
Când am auzit asta inima a început să îmi bată foarte tare. Sunt foarte nerabdatoare. Chiar dacă am stat aici constientă cam o oră am senzația că au trecut ani.
Doctor: -Mda. Eşti în regulă. Mă duc să îți anunț părinții şi să îți pregătesc fişele pentru externare.
Se uită la mine. Îi zâmbesc. Imi zâmbește şi el apoi placă.
Îl urmăresc cu privirea.Am vrut să îl întreb dacă trebuie să încep să îmi pregătesc bagajul dar a revenit repede să mă anunțe că da.
Mă simt ciudat. Ceva nu e la locul lui. Încerc să mă calmez cu gândul că toate astea sunt doar coincidențe.
5 ore mai târziu plec de la spital. Părinții mei sunt foarte ocupați cu serviciul aşa ca a venit Clara.
Cum ajung în casă fug în camera mea şi mă trântesc în pat. Nu țin cont de faptul că sunt încă îmbrăcată.
Clara vine şi îmi pune mâna pe umăr.
Clara: -Ştiu că eşti obosită dar chiar trebuie să te dezbraci.
După ce mă descalț şi îmi pun haina pe cuier mă arunc iar în pat.
Ce bine e...
Îmi era dor de casă.
Clara mă pupă pe frunte apoi placă.
Adorm şi visez. Dar nu orice fel de vis. Unul foarte ciudat. Se făce că văd un băiat cu părul şaten închis, hanorac albastru, ochelari de soare, de cam 25 ani, care cade. Şi nu este singur. Sunt mai mulți oameni. Toți cad şi se uită în ochii mei, eu, fiind pe undeva pe sus.
Mă trezesc transpirată. Foarte transpirată. Trebuie să mă schimb.
Mă pun în pat şi acceaşi poveste. Am tot încercat să adorm dar visul mă împiedică să o fac.
Nu mai am nici o pijamale şi nici răbdare. E deja ora 7:00. Noroc că am vacanță. Mai exact cea de iarnă.
Decid să mă duc până la baie. Mă spăl pe fată şi observ ceva pe frunte. Parcă era o firmitură de ciocolată. Încerc să o curăț dar nu merge. Parcă s-a inprimat pe piele.
Mă duc înapoi în pat, dar nu să dorm. Îmi este frică. Iau telefonul şi mă joc.
Îmi aud părinții cum se pregătesc pentru a merge la serviciu.
După ce pleacă mă duc în bucătărie şi mănânc. Mă simt ca o legumă.
Termin şi mă duc să văd cauza insomniei mele pe internet.
Măcar să îmi fac o idee. Caut dar, cum în mod normal îți dă sute de rezultate, mie îmi dă doar o adresă de Skype.
Este singurul rezultat.
Pare cam ciudat dar sun. În mintea mea trec tot felul de gânduri. Am emoții ori îmi este frică, una din două ori amândouă.
Răspunde.
?: -Alo?
Eu: -Bună ziua. Dumneavoastră sunteți expertă în vise?
?: -Da dragă.
Eu: - Sunt Nyan şi am nevoie de ajutorul dumneavoastră.
?: -Încântată. Eu sunt Mireila. Spune ce problemă ai.
Pare de treabă aşa că prind puțin curaj.
Eu: -Astă seară am avut nişte vise. Defapt doar unul dar se tot repeta. Nu mă lasa să adorm şi atunci când mă trezeam eram toată transpirată.
Mireila: -Ahâm. Deci... povestește-mi visul.
Eu: -Deci *povestesc*
Mireila: - E ceva cam complicat dar te tot ajuta şi de la distanță.
Eu: -Serios?!
Mă umplu de bucurie şi somnul pe care îl am acum dispare ca din senin.
Mireila: -Da dragă, acum te rog ca astă seară să faci exact ce îți spun. A da şi asta se petrece doar noaptea. Deci acum, în tipul zilei, te poți odihni.
Eu: -Hihi, deci ce trebuie să fac?
Mireila: -Vreau să te culci exact după ce a apus soarele. Când te trezești în vis închide ochii.
Eu: -Asta e tot?
Mireila: -Da dar nu e atât de ușor.
Eu: -Hmmm...
Mireila: -Mai ai şi alte întrebări?
Eu: - Da, cât timp va trebui să fac asta?
Mireila: -Doar o seară, spre fericirea ta.
Eu: -Vă mulțumesc muuult. La revedere.
Mireila: -Cu mare plăcere dragă.
Şi a închis.
Ok, acum ce fac până la apus? Noroc că e iarnă şi saorele apune repede.
Eu: -A gata, ştiu, o să dorm. Sunt extrem de obosită.
Îmi pun telefonul să sune cu mult înainte de apusul soarelui pentru a putea adormi atunci şi adorm. Un somn foarte adânc.
Mă trezesc şi exact 2 secunde mai târziu sună telefonul.
Eu: -Ok... ciudat... Mă duc să mănânc ceva. Am sărit peste prânz.
Mă duc în bucătărie şi mănânc. Am mai făcut ce am facut şi veni şi apusul. Mai aştept 5 minute pentru a ma culca exact după el.
Adorm repede.
Mă trezesc în acel vis. Inima îmi ieşea din piept de frică. Închid ochii şi simt cum ating uşor pământul.
Mă uit în jur şi...
CITEȘTI
Înger cu aripi de piatră (Neterminată)
FantasiTe-ai întrebat vreodată cum ar fi dacă viața ta ar lua o întorsătură la 180°? Cum ar fi dacă nu ai avea habar pe cine să crezi şi să nu mai poți face diferența dintre real şi ireal? Exact asta este povestea lui Nyan. O fată care nu are nici o vină c...