Multe strigate

8 1 0
                                    

*Perspectiva lui Yukine*

Mă doare tot corpul. Nu pot gândi sau respira. Simt că mă sufoc şi de fiecare dată când încerc să trag aer tuşesc. Am senzația că tuşesc şi sânge deoarece gâtul şi pieptul mă ustură groaznic.

Ray: -YUKINE, UITĂ-TE LA MINE!

Ray mă scutură şi strigă disperat în speranța unui raspuns.

Nu mă pot uita la el, la nimic. Corpul nu mă ascultă. Ochii privesc în gol şi îmi e imposibil să scot un cuvânt.

Ray: -Nu putem sta aici...

Simt cum mă ia în brațe.

Să fiu sincer, îmi vine să îi trag una pentru asta.

Are noroc că aproape am ajuns. Tot ce trebuie să facă este să meargă drept înainte, ceea ce şi face acum.

Dintr-o dată ne trezim într-o cameră uriasă cu un scaun imens în mijlocul ei.

Recunosc camera. Sunt sigur că e sala tronului sau ceva de genul.

Aici l-am văzut pentru prima dată pe Lucifer.

Durerea scade şi încep şi eu să respir. Încep să îmi simt degetele pe care le mişc non-stop pentru a nu amorți la loc şi acum văd mai clar.

Cu coada ochiului observ o siluetă.

Durerea dispare brusc şi sar ca şi ars în picioare, de parcă nu aş fi avut nimic şi m-aş fi prefăcut. Dar nu am făcut-o.

Eu: -LUCIFER!

Ray se uită speriat la mine apoi în locul unde mă uit.

(O poză care să se apropie mai mult de ceea ce îmi imaginez nu găsesc)

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

(O poză care să se apropie mai mult de ceea ce îmi imaginez nu găsesc)

Demonul mă priveşte serios apoi îmi zâmbeşte arătându-şi dantura perfectă.

Lucifer: -Ce mai faci, Yukine. A trecut ceva timp.

Habar nu am ce sa spun...

Eu: -Am venit cu treabă. Te poți întoarce la ceea ce făceai. Ne descurcăm şi singuri.

Lucifer: -Eu cred ca ar fi trebuit să fiu anunțat ca am vizitatori.

Vocea îi devine gravă iar privirea arzătoare.

Aripile i se mişcă încet într-o parte şi-n alta lăsându-se puțin în jos. Se pune într-o poziție mai dreaptă. Ştiu că se pregătește să mă atace.

Simt privirea lui Ray ațintită pe mine. Ştiu că acum e îngropat în întrebari şi atunci când vom ieşi de aici, dacă vom ieşi, mi le va pune pe toate.

Mă întorc puțin spre Ray şi îi fac semn spre o uşă mimând cu buzele "Nyan". Dă din cap afirmativ şi aud un pocnit.

Demonul a începul atacul.

Înger cu aripi de piatră (Neterminată)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum