- TANITIM -
Miranda Burnet Forcastell, gençlik ateşiyle yanan bir kızdı. Unvanlı ailesinden gelen saygın bir ismi vardı. O da her genç kız gibi saygıdeğer bir varise eş olacaktı. Bir tanecik babasının düşüncesi bu olsa da Mira bir hanımefendi olmak için doğmamıştı. Onun kanında ailesinde olmayan birşey vardı : Canlılık!
Sevgiyle büyütülmüş, bir hanımefendi olmak için ne gerekiyorsa öğretilmişti. Ama hiç bir zaman evlenip olgun bir hanımefendi olacağını düşünmüyordu. Ona göre fazla kasıntı veren resmiyetler dalga unsuruydu. Annesiyle sürekli olarak takışırdı. Tek düşüncesi vardı. Asla içindeki çocuğu öldürmeyecekti! Aşk ise hayatına girmeyecekti. Çünkü o zaman benliğini kaybetmekten korkuyordu.
Ta ki...
Altamines Dükü Jason Michael Del Castillo’nun evlilik teklifi ile ailesine gelmesine kadar!
Jason ilk aşkını elim bir kaza da kaybettikten sonra hayata küsmüştü. Biricik karısının ölümünün üzerinden dört sene geçmiş olsa da asla onu unutmayacaktı. Annesi Altamines Düşesi Serrina’nın ısrarlarına dayanamayarak soyunun devamı için bir varis getirmeyi kabul etmiş ve daha önce hiç görmediği müstakbel karısıyla evlilik sözleşmesini görüşmek üzere babasına gitmişti.
Asla kalbini aşka açmayacaktı. Kimse o demir parmaklıklar arkasında gömülü olan sandığı açıp içine giremeyecekti. Kader onları çok sevdiği karısından ayırmıştı, bir başkası olmayacaktı! Jason katı kalbinin üzerine çocukgelini ile karşılaşınca hayatı tepetaklak oldu. Evlendiği kız asla bir kadın olamazdı. Masumiyetini asla kaybetmeyen capcanlı bir kızla evlenmesi onun hayatının sonu olacaktı. Ya da hayatı asıl şimdi başlayacaktı.
Tabi karamsarlığa boğulmuş hayatının sona erecek olması birazcık onu zorlasa da…
Miranda ve Jason aşkı birbirlerinde bulunca değişim etkisiyle mutluluğu bulacaklardı.
Biri geçmişi gömüp kalbini açacak, diğeri parlak ışığıyla aşkı bulup aynı tutkuyla başkasına tattıracaktı.