2.BÖLÜM – ESKİ SEVGİLİ – GÖKHAN ÖZEN
Balım eve geldiğinde günün yorgunluğu ile odasına attı kendini. İki katlı müstakil bir apartman dairesiydi burası. Alt katta Eymen ile Gurur ; yukarıda da kendisi ve küçük köpeği Köpük yaşıyordu.
Eymen geçen sene doğum gününde almıştı ona Köpük’ü. Tipi minik bir ayıcık gibiydi ve çok sevimliydi.
Balım ilk senesinde yurtta kalıyordu. Fakat çok sorun yaşadığı için, Gurur ve Eymen bir abi gibi onu kanatları altına almışlardı. İkisi bu dünyada ona gönderilmiş meleklerdi. Dışardan çok havalı ve fazla ukala durmalarına rağmen aslında çok mükemmel ve değerli kişilerdi ve Balım her zaman onların varlığı için kendini çok şanslı hissediyordu.Eymen’in babasınındı bu ev. Başlarda kira vermek istedi ama ne Eymen ne de babası kabul etmemişti. Bunun yerine Balım her gün onlara yaptığı yemeklerden veriyordu. Eymen’in ailesi ilk zamanlar İzmir’de oturuyordu. Ama Eymen İstanbul’da okumaya başladıktan kısa bir süre sonra buraya taşınmışlardı. Zaten işlerinin çoğu buradaydı.
Bu akşam evde olmayacaklardı. O yüzden rahattı. İstediği yemeği yaptı: Patates kızartması...
Televizyonun karşısına geçip, ayaklarını sehpaya uzattı. Kızartmasına bol bol ketçap sıktı. Kolasını da yanındaki sehpaya yerleştirdi, işte en sevdiği pozisyon. Televizyonda kanallara bakmaya başladı. Yeni başlayan bir dizi görünce durup, izlemeye başladı. O sırada telefonundan mesaj sesi yankılandı. İlgisiz bir şekilde alıp baktı, gördüğü numara ile gözleri kocaman oldu ve hemen açtı mesajı
A: “İyi akşamlar sevimli sıçan? Ne yapıyorsun?”Balım homurdandı “Sıçanmış. Sensin sıçan. Sanane acaba benim şuanda ne yaptığımdan.” Dedi ve aklına gelen hinlikle önündeki patates tabağının ve kolasının fotoğrafını çekti ve gönder tuşuna bastı. Belki canı çeker de bir yerlerinde çıkar, diye düşünüp, keyfine geri döndü.
Adam ise gördüğü fotoğrafla gülmeye başladı. O gülünce etrafındakiler ona ters ters baktı. Bu mesajlaşmanın uzayacağını belli oldu. Ailesine bakıp,
“Ben odama gidiyorum. Herkese iyi geceler.” Dedi ve ayağa kalktı.
Kız kardeşi sadece gülümsemişti.
“Kimden mesaj?” diye sordu abisi. Zaten sokmasa o burnunu şaşardı.
“Ben sana yengemle arandaki özel anları soruyor muyum abicim?”
“Özel yani?” dedi kaşlarını kaldırıp.
“İyi geceler.” Sözünü kesti ve merdivenlere yöneldi.
Odasına girip, yatağına uzandı. Cevap kısmına geçti ve mesajı cevapladı.Diğer tarafta Balım ise geciken mesajla diziyi bırakıp, ekrana dikmiş gözlerini tırnaklarını kemiriyordu. Cevap vermeyecek mi acaba, diye düşündüğü an mesaj sesi doldurdu odayı ve Balım hemen açtı.
A: “Vay bensiz... :( ama ben yine de senin fotoğrafını tercih ederdim.”
Balım güldü. Hemen cevap vermedi. “Biraz da sen bekle!” diye mırıldandı. Durdu durdu... sonra bir mesaj daha geldi.
A: “Klasik kız numaraları bana sökmez minik sıçan. Mesajı okuduğunu gördüm. Hadi cevabı yaz.”Balım sinirlendi ‘ukala’ ...
B: “Cevap vereceğimi de nereden çıkardın? Belki vermeyecektim.”Adam odanın içinde kendi kendine güldü.
A: “Bu dediğine sen inanıyor musun?”Balım mesajı okurken delirecekti.
B: “Affedersin ama özgüven patlaması mı yaşıyorsun şu an? Allah Allah... İyi geceler.”Telefonunu koltuğun bir tarafına attı ve yaklaşık iki dakika sonra arama sesini duydu.
Arıyor muydu? Yok canım o değildir, diye düşündü. Eline aldığında gördüğü numara ile gözlerini devirdi. Önce “Açmayacağım.” Dedi ama iki saniye geçmeden açtı.
“Efendim bay ukala.”
“Ne haber minik sıçan?”
“Sensin sıçan. Ne istiyorsun?”
“Neden sinirleniyorsun?” sesi alaylı çıkıyordu resmen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASİL AŞKLAR ❤ AŞK SERİSİ I - FİNAL
RomanceASİL AŞK - AŞK SERİSİ I Tesadüflerle tanışan altı deli dolu arkadaş. Tesadüflere baş eğen üç deli aşk... Birbirlerinin yüreğini paramparça eden hırçın sözler... Asil abisinin kendisine kurduğu yeni hayattan sıkılmış ve eğlenecek bir macera peşinde...