21.BÖLÜM - ASİL AŞKLARIN ASİL SONLARI OLUR

12.2K 964 266
                                    

ilk bölümlerde sürekli iki bölümü birleştirdiğim için, az bölüm gibi duruyor, ama ilk yayımladığım zamanda, 27 Bölümdü. =) finali biraz değiştirdim ve uzattım =) keyifli okumalar =)

A&B

“Asil hadi gel artık.”
“Bak yatak odalarının ışığı yandı, sonra loş oldu.”
Balım yastığı yüzüne bastırdı, sonra kaldırdı.
“Eee?”

Asil karısına hızla döndü. “Ne eee? Kardeşim o odada benim. XXXL davranmamı bekleme rica ediyorum.”
Balım gözlerini kıstı. “Evlendiler ya hayatım. Biz de vardık o düğünde. Hatta biz de evlendik. Hatta biz evlenmeden önce şey ettik ve şuan da sen benimle şey etmek yerine burada oturmuşsun kardeşinin evini dikizliyorsun,” diye çemkirdi.

“Bu aynı site mantıklı değil, valla değil. Benim bünyem kaldırmaz, yarın döverim mesela bu adamı. Yaptıklarını anladığım her gecenin sabahı döverim.”
Balım kendini yatağa attı. “Of! Ben burada sırılsıklam, adam pencere ile haşır neşir.”

“Dur dur! Aşağının ışığı yandı. Neyse, televizyon izleyecekler her halde.”
Balım sinsice gülümsedi. “Ya da mekan değiştirdiler. Belki mutfak fantezisi yapacaklar.”
Asil birden tekrar kadına döndü. “Balım sen kimden yanasın?”

“Gurur’dan yanayım tabi.”
“Hain kadın.”
“Aaa kadın olduğumu anladın çok şükür! Asil ya şimdi bu yatağa gelirsin ya da ‘gay var’ diye bağırırım. Sana adamın gecesinden. Gurur’u mu kıskandın Asel’i mi?

Anlamadım!” diye çemkirdi kadın.
Asil hemen üstünü çıkardı. “Tamam geldim hayatım,” deyip, yatağa attı kendini.

***

“Ne yapıyorsun Gurur?” dedi kadın adamın hazırlıklarına bakarak.
Oturma odasındaki masaya bir sürü cips, çerezler, içecekler, meyve tabaklarını özenle yerleştiriyordu.
Asel gülümsedi. “Özel bir gece mi?”

Adam kıza bakmadan yanıtladı. “Elbette bebeğim.”
Asel’in gözlerinden kalpçikler çıktı ve hemen yukarı çıktı. Banyoya girip, duşunu aldı ve en seksi geceliklerinden birini giyindi. Bir sürü çiçekli kokular sıktı. Aynadaki yansımasına baktı, sabahlığını üstüne geçirip, sıkı sıkı bağladı.

Merdivenlerden yavaş yavaş inmeye başladı oturma odasının kapısına giderken Gurur’un dış kapıyı açtığını ve gülerek içeri giren Hayal, Eymen, Balım ve abisini gördü.

Eli ile üzerini kapatırken, “Hii!” diye bir nida çıktı ağzından.
Eymen hemen arkasını döndü. “Abicim yanlış zamanda mı geldik?”
Balım kocasının gözlerini kapattı. Asil “Gurur! Seni geberteceğim lan!” diye tıslayınca,

Gurur arkasını döndü ve “Aşkım!” diye bağırdı. “Bu hal ne?”
Tişörtünü çıkarıp, kızın üstünü örttü.
“Asıl sen ne yapıyorsun? Hani özel geceydi? Sana inanamıyorum Gurur ya, rezil oldum!” elini yüzü ile kapattı.

“Ya hayatım, lig başladı ya, ilk derbi var bugün. Beşiktaş ile Galatasaray’ın maçı var. O anlamda özel demiştim. Ateşi kastetmemiştim.”
Asel inleyerek merdivenlere koştu. Kızlar kıkırdarken Asil adama ters ters bakıyordu.

“Aynı site olmadı, olmadı. Hiç olmadı,” diye söylenerek oturma odasına geçti Asil.

*

Asel surat asarak otururken, Gurur onun gönlünü almaya çalışıyordu.
“Bebeğim, tamam ama yeter.”
Masaya baktı Asel ve yüzünü buruşturdu. “Beşiktaş için hazırladığı masaya bak. Evleneli üç ay oldu, bana bile hazırlamadın öyle masa. Çiçek de serpiştirseydin Eymen’e. Beyaz güller koysaydın masaya.”

ASİL AŞKLAR ❤ AŞK SERİSİ I - FİNALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin