10.BÖLÜM - MAÇ ÖNEMLİ BİR KONU

9.7K 943 208
                                    

Ben bölümü yazarken çok eğlendim umarım siz de okurken keyif alırsınız...

Kızlar sofrayı dizerken, üç erkek hala kahve makinesini yapmaya çalışıyordu.
“Lan bir de bilgisayar mühendisi olacaksın, şu kahve makinesini yapamadın.” Dedi Asil Gurur’a ters ters bakarken.
Gurur adamın kucağına fırlattı makineyi. “Ben zeki adamım oğlum. Karmaşık seviyorum. Böyle düz bağlantılar ilgimi çekmiyor. Ne bu böyle küçük iş, küçük iş...”

Hayal tabakları masaya bırakırken, adamların konuşmasına kulak misafiri oldu ve makineyi aldı eline, biraz baktıktan sonra, ellerine verdi. “Şuradaki kabloları ters bağlamışsınız. Ondan çalışmıyordur.” Deyip, kızların yanına geri döndü.
Üç adam arkasından şaşkın şaşkın bakarken, Eymen fısıldadı “Benim kadınım ya.”
Gurur yüzünü buruşturdu. “Sanırsın akılı kendi vermiş.”

Kızlar kıkırdarken, Gurur ile Asil bozulmuştu. Gurur ayağa kalkarken, tişörtünü düzeltti ve mırıldandı “Ben zaten öyle ciddi ciddi ilgilenmedim.” Sonra birden sesi yükseldi. “Yemek hazır mı?” diye çıkıştı “Maç başlayacak.”
Balım ellerini beline koydu “Hazır bay odun-“ derken adamın bakışlarından lafı çevirdi “Yürekli adam.”
Eymen Balım’ın omuzlarından tutup, kendine çekti. “Bal bu kız bal.” Dedi, sonra yanaklarını sıktı.

Asil kaşlarını çattı ve kızı adamın kollarından çekti. “Bana bal. Sana ne oluyor?” Deyip, yanında oturttu kızı. Eymen yalandan kaşlarını çatarken, Balım kıkırdadı.
Hayal ise bakışlarını kaçırdı. Ne diye sırnaşıyordu şimdi kıza ki sevgilisinin yanında, hayır adam kıskanmakta haklıydı. Kim olsa kıskanırdı. Kendi sevgilisi olsa şimdi Eymen, o da kıskanırdı, ama değildi sonuçta o yüzden kıskanmaya da gerek yoktu.

Gurur sofraya baktı. “İki saattir üç kız içeride bunları mı hazırladınız?” sesinde bariz bir hayal kırıklığı vardı. Bir makarnaya, bir salataya bakıyordu.
“Pardon ne bekliyordunuz Gurur bey? Fırında yengeç, yanında abuk peynirli salata ve adını bile telaffuz edemediğim o garnitürlerden mi? Beklenti neydi yani çok merak ediyorum?”

“Buzlukta bir sürü et vardı, azıcık da ondan katsaydınız ya makarnaya. Kuru kuru makarna ne arkadaş?” Dedi Gurur yüzünü buruşturarak, bir yandan da çatalla makarnayı didikliyordu.
Balım elindeki kaşıkla adamın eline vurdu. “Nimetle oynaşma Gurur, günah. Hadi ye. Bunu bulamayan da var.” Dedi kaşlarını çatarak. “Biz yetimhanede neler yiyorduk.” Diye ekleyince, Gurur özür diler gibi baktı.

Yemeklerini yedikten sonra bulaşıkları yıkamaya geçti kızlar, erkekler de maç için televizyonun karşısına dizildiler.
Gurur ile Eymen ellerine kırlentleri aldılar. Gurur bir tane de Asil’e verdi.
“Bu ne?” dedi Asil kırlenti evirip, çevirip bakarak.
Gurur Eymen’e baktı. “Bu da tam cahil ha.” Sonra bakışlarını bir daha Asil’e çevirdi. “Yastık, ama sizin gibi sosyetikler kırlent diyor. Görmedin mi hiç?”

Asil elindeki kırlentle adamın kafasına vurdu. “Onu gördük. Ne işe yarıyor, yani neden verdin?”
“Maç izleyeceğiz. Gol yersek ya da gol kaçırırsak küfür edeceğiz. Küfür edersek, Balım bizim ebemizi-“ derken kırlenti ağzına bastırdı. “Anladın mı?” dedi.

Asil hala adamlara bakıyordu. Eymen sırıttı. “Lan bu tam bebe ha.” Diye homurdandı. Sonra Asil’e yaklaştı. “Bir çeşit ‘Bip makinesi’ abicim. Küfür edeceğin zaman yastığı ağzına kapatıp, öyle küfür et. Mesela Beşiktaş penaltımı kaçırdı. ‘Hay senin sülaleni vibratörle ...’ diyeceğin zaman ağzını tıkayıp, öyle bağıracaksın.”

“Vibratör?” diye sordu Asil yüzünü buruşturarak.
“Şimdi kendiminkini kullanamıyorum. Eskiden Hayal sinirlenip, kıskanırdı. Bende de alışkanlık oldu. Sanane adamların annelerinden, kız kardeşlerinden de onlarla sevişiyorsun, derdi. O yüzden o aleti kullanıyorum.”
Asil bıkkın bir nefes verdi. “Yemin ederim abicim sizde akıl yok.”
“He sende maşallah tüm hücreler ful-time çalışıyor.” Diye homurdandı Gurur.

ASİL AŞKLAR ❤ AŞK SERİSİ I - FİNALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin