6.BÖLÜM - KISKANÇLIK AŞKIN TUZU BİBERİ

11.8K 1K 67
                                    

uzun ve eğlenceli bir bölüm dahaaaa ❤❤❤

“Kalkalım mı artık?”
Asil saatine baktı. Bayağı geç olmuştu. “Olur.” Birlikte ayaklandılar. “Seni bırakayım.”
Balım bir an durdu. Ya Asel gitmemişse, ya tam giderken kapıda karşılaşırlarsa?
“Şey ben taksi ile giderim.”
“Saçmalama canım. Ben bırakırım seni. Bir daha da duymayım taksi lafını. Özellikle ben yanındayken.” Deyip, burnuna dokundu.
En iyisi Gurur’a yazmak. Telefonu çıkardı.

B: “Ortak, asayiş berkemal mi?”
G: “O ne demek lan?”
B: “Lan sensin. Kaba. Asel evde mi gitti mi? Asil bırakıyor eve beni.”
G: “Gitti. Sıkıntı yok.”
B: “Tamam geliyoruz.”
G: “Söyle o ukala züppe sevgiline seninle görüşmek istiyorsa Asel ile bana karışmayacak.”
B: “Terbiyesiz çıkarcı. Resmen beni kullanıyorsun.”
G: “Hayır, sadece fırsatları değerlendiriyorum. Olaya tatlı yönünden bak. Sen iyi yüreklisin sonuçta ;)”
B: “Fırsatçısın o zaman.”

Asil kızın telefonuna eğildiği an, Balım telefonu çekti.
“Kiminle mesajlaşıyorsun sen?” dedi sert bir şekilde.
Balım kaşlarını çatıp ona baktı.
“İlk günden mi?”
“Evet, ilk günden.”
“Gurur’la.” Burnunu dikleştirdi.
Asil derin nefes aldı. Çok kıskanıyordu, fazla çok. “Benimleyken sadece benimle ilgilen. Bir ara da şu ev işini de halledelim.”

Balım kaşlarını çattı yeniden “Ne işi?”
“Taşınma işini.”
“Ne taşınması be?”
“Sana demiştim, benim sevgilim olsan izin vermezdim, diye.”
“Bende sana sevgilim olsa da karışamaz demiştim.” Sesini taklit etti.

“Şımarık sıçan.” Diye homurdandı. “Balım ben çok ciddiyim. O evde kalamazsın. Uyuyamam.”
“Neden?” ellerini arkaya koyup, eğlenir gibi adama baktı.
Asil kızın rahatlığından gıcık aldı. Ellerini saçlarından geçirdi. “Çünkü ben değil, onlar her an yanında. Ben değil akşamları onlar senin evinde. Senin bana kastın mı var kızım?”

Balım başını sağa sola sallayıp gülümseyip, arabaya bindi. Asil de kendi tarafına geçip, arabayı yola çıkardı. Kız hala cevap vermemişti. Tam Asil konuşacakken, Balım adama döndü.

“Canına kastım yok da, onlar hep benim hayatımda olacak Asil. Hem artık Gurur da senin enişten sonuçta onunla- ayyy!” Asil ani frenle durunca Balım cırladı; “Öldürecek misin sen bizi?”
“Ne dedin sen ne dedin? Gurur benim neyim?” dedi gözlerini kısarak.
Balım gülümsedi. “Şuan çok çekicisin?”
“Yemedim Balım.” Balım’ın suratı düştü.

“Olmadı diyorsun. Çok şirin?” tırnaklarını yiyordu şuan.
“Şuan hiç değilim.”
“Anladım.” Gözlerini tavana çevirdi. Sonra sinirli nefes sesi kulağına gelince, savunmaya geçti. “Hem ne var canım. Gurur gayet efendi, okulunda, işinde gücünde biri. Ondan iyisini mi bulacaksın? Asel de beğeniyor belli ki-”
“Kız kardeşim daha küçük. Öyle taraklarda bezi yok. Olamaz da! Arkadaşlık etsin, ona diyeceğim yok. Ama ilerisi olmaz!”

“Onlar birbirinden hoşlanıyor ya, nasıl arkadaş olsunlar? İyi misin sen? Hem aynı yaşta sayılırız Asel’le.”
“Sana mı dedi hoşlandığını?” gözleri büyümüştü.
Balım yutkundu. Şu patavatsızlığı başına bela açacaktı bir gün.
“Yok da anladım ben. Zekiyim ben sonuçta.” Sırıttı.

“Maşallah zeki sevgilim benim.”
‘Şimdi’ dedi Balım kendi kendine. ‘Hadi Balım yapabilirsin.’ ”Sevgilim miyim şimdi ben senin?” dedi eliyle adamın gömlek yakası ile oynarken.

Asil bir eline bir kıza baktı ve bileğinden tutup kendine çekti kızı. Burun buruna geldiler. İkisi de sesli nefes alıp veriyordu. Asil o bal dudaklarda kaybolmak için çıldırıyordu. Ama şuan oyununa gelemezdi. Küçük sıçanı onunla oyun oynuyordu resmen.
“Bence yüzemeyeceğin sularda derine açılma.” Sesi arzudan boğuk çıkmıştı.
Balım sesli bir şekilde yutkundu. “O ne demek o?”
“Yani devamını getiremeyeceğin oyunlar oynama.”

ASİL AŞKLAR ❤ AŞK SERİSİ I - FİNALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin