4.BÖLÜM - SEVGİLİM - MUSTAFA CECELİ

13.1K 1K 181
                                    

ÇOOOOOK UZUN BİR BÖLÜM SİZLERLE =) BÖLÜM TEK TEK KISA OLUNCA İKİ BÖLÜMÜ BİRLEŞTİRDİM =) KEYİFLİ OKUMALAR =)

Mekana geldiklerinde Eymen hemen sahil tarafındaki taburelere oturup, denize bakmaya başladı. İçindeki özlem onu yakıp, kavuruyor, bir ilmek boğazını sıkıyordu. Onu görmeden dayanıyordu, bir şekilde hayaline sarılıyordu. Ama onu gördükten sonra... Zordu çok zor. Üstelik ondan başka kıza bakamamışken, ondan başka bir kıza dokunamamışken, onu tekrar görmek, tüm bedeninin bilindik o yangınla kavrulmasına neden oluyordu.
Etrafındakiler onun ukalalığından, kendini beğenmişliğinden kimseye yüz vermediğini düşünüyorlardı, oysa öyle değildi işte. Yüreğinde sönmeyen bir yangın varken, başka alevlere atlamak mertliğe yakışmazdı. Hele bu kişi aşkı yaşamış, aşkla bir bedene dokunmuş kişi Eymen’se. O bir kere ateşe değmişti, bir kere o ateşte yanmıştı. O yüzden soğuk bedenler, sadece zevk için yaşanan o birleşmeler ona göre değildi. Bunca yıl onu unutamamıştı madem, onu yine kazanmak için gururunu bir tarafa bırakacaktı ve onun kalesinde, ona karşı savaşacaktı.

Gurur’un sesi ile kendine geldi. “Herkes yarım mı?”
“Evet.”
“Ben tam.” Dediler aynı anda. Gurur Balım’ın cevabına yüzünü buruşturdu.
“Nerene yiyorsun o kadar yemeği acaba?”
“Sanane ya! Ayıp, lokmalar sayılmaz.”
Gurur yaşlı adama döndü. “İki yarım, bir tam usta. Tamın kimin olduğunu biliyorsun. Bizimkilerde her zamanki gibi.”
“Hemen.” Dedi adam gülümseyerek.

Sonra Eymen’in sahile dalıp gitmesi dikkatlerini çekti.
“Ne o daldın?” diye sordu Gurur taburelerden birine oturup, elini adamın omzuna koydu. Bu onların dilinde, ‘Yanındayım’ demekti.
“Dün Hayal’in yanına gittim.” Dedi Eymen. Sesi üzgün geliyordu. Sonra arkadaşlarının tepkisine baktı. Gurur keyifle kaşlarını kaldırırken, Balım meraklı bakışlarla süzüyordu onu.

Balım dayanamayıp sordu; “Eee, neden canın sıkkın? Sen bayağı bayağı sevmişsin sanırım bu kızı? Çok mu aşıktın?” gözleri merak ışıltıları ile parlıyordu. Hülyalı bakışları da cabasıydı.
“Sevmiştim. Hem de çok. Deli gibi de aşıktım. Ama... Ama... sonra bir hayvanlık yaptım ve o gitti.” Gözlerini devirdi “Haklı olarak.”
“Neden? Yani yaptığın hayvanlık ne?” bu soru üzerine Gurur kahkaha attı.

“Ben lise son sınıftayken kendi lise birdeydi daha. İlk görüşte aşık olmuştum. Hem de öyle böyle değil.” Derin bir nefes aldı ve denize bakıp, tekrar bakışlarını Balım’a çevirdi. “Sonra tanıştık, biraz peşinden koşturdu tabi, ama benden hoşlandığının farkındaydım. En son kabul etti ve çıkmaya başladık.”
“Ay çok romantik, sen ve birinin peşinden koşmak.” Dedi, dirseğini masaya koyup, elini çenesine koydu. Sırıtarak devamını dinledi.
“Her daim eleleydik, birlikteydik. Tüm okul bizi biliyordu artık. İlişkimiz uzadıkça paylaşımlarımız daha da arttı. Önceleri sadece eleleydik, sarılıyorduk falan, ama gün geçtikçe ilerledi bu şeyler ve onun doğum gününde bayağı ileri gittik.”

Gurur kahkaha attı. “Lan akıllanmadın hala anlatıyon.”
“Kes lan, dedikodu amaçlı mı anlatıyorum.”
“Evet ya, sen sus Gururcuk. Sen o prensesin yabani abisini düşün.”
“Onu sen düşün, ben niye düşünüyorum. Tamam abisi yakışıklı falan ama; tercihlerimi değiştirecek kadar değil.”
Eymen ile Balım aynı anda kahkaha attılar.
“Sen devam et Eymencik.”

“O kadar mutluydum ki. Onu asla bırakmayı düşünmüyordum. İkimiz de birbirimizin ilkiydik ve sonu olacaktık. Sonraki günler Gurur ve bir arkadaşla paylaştım mutluluğumu. Ergenlik heyecanı ya da gençlik, cahillik hatası de, ne bileyim güvenip, anlattım işte. Yani övünmek için değildi anlatışım, sadece mutluluğumu paylaşmak istedim. Siz kızlar da yapıyorsunuz ya, onun gibi. Ama diğer gerizekalı bir ortamda çirkin bir şekilde dile getirdi ve tüm okul duydu. Hayal yıkıldı. Herkese benim anlattığımı sandı ve beni terk etti. İlk günler çok uğraştım, ama sonra ‘Seni gördükçe acı çekiyorum’ demesi ile... Ben de onu rahat bıraktım ama hiç unutamadım. Tabi o zamanlar o doğru geldi.”

ASİL AŞKLAR ❤ AŞK SERİSİ I - FİNALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin