19.BÖLÜM - SEVGİLİ KARIM

8.8K 930 184
                                    

=) keyifli okumalar =) elimden geldiğince yorumlara dönmeye çalışıyorum. gözümden kaçan olursa lütfen kusura bakmayın =)

Asil üzerindeki bedene daha çok sarıldı. Biraz kilo mu almıştı o acaba? Fazla ağırdı. Bir de bu yatak pek de rahat değildi. Sırtı ağrıyordu. Bir dakika ya, pencere neden bu kadar açıktı. Güneş resmen tepesindeydi sanki.

Balım hortumu onlara doğru tuttu ve Asel’e eliyle ‘1... 2... 3... aç!’ işareti yaptı.

Bir dakika ya, güneşli havada yağmur mu yağıyordu?
Üç adam üzerlerine tutulan hortumla birden gözlerini açtılar. Çimlerin üstünde alt üst vaziyette yatıyorlardı. Gurur altındaki adama baktı. Yüzünü buruşturdu “Lan, kardeşi diye abisini mi aldım ben altıma?” üstünü kontrol etti. Neyseki çıplak değildi.

Asil öfke ile yakasını tuttu. “Lan şimdi ben seni bir alırım altıma, dokuz aylık hamile çıkarsın, feleğin şaşar, geri zekalı.” Üstünden itip, ayağa kalktı.

Üstlerine baktılar sırılsıklam olmuşlardı. Eymen ise hala yarı baygın gözlerle etrafına bakıyordu. “Açık havada sevişmek iyiydi bence,” diye mırıldandı.
Gurur onu ayağı ile dürttü. “Kalk lan, açık havayı başka yerlerin aldı. Kapat oralarını. Tüm gece koynumuzda yatmış söylediği lafa bak.”

Kızlar ise kahkahalarla gülüyordu.
Gurur ağlayacak gibi baktı karısına. “Aşk olsun karıcığım. Böyle mi yapar insan kocasına? Bu iki aklı buçuğa mı uydun?”
“Sensin aklı buçuk!” diye çemkirdi Balım. “Köpeğimi kızı tavlamak için isterken iyiydi. Eniğime muhtaçsın sen be!”

“Bel altı vurmayalım yalnız Balımcık. Senin telefonunu bozmasaydım, şuan hala evde oturmuş koca bekliyordun.”
“Hoşt, şimdi siz evde oturun ve bizi bekleyin!” dedi Balım arkasını dönerek.

“Nereye?” diye bağırdı Asil.
“Eve.”
“Saçmalama, hadi evimize geçelim. Balayına gideceğiz ya.”
Balım gözlerini kıstı. “Geceyi kiminle-“ adamın arkasındaki ikiliye baktı. “Yada kimlerle geçirdiysen onlarla git balayına. Nasılsa onlarla daha haşır neşirsin. İlk geceni bile onlarla geçirdin.”

“Bimukabele Gurur.”
“Sen pek kendinde değilsin ama ayılınca ona da dersiniz, aynısından Eymen!”
“Ama olmuyor böyle!” diye bağırdı Gurur.
“Valla onu abimle düşüp kalmadan önce düşünecektin. Resmen abimi bana tercih ettin.”
“Çüş ya, ne düşmesi ne kalkması! Asel saçmalama.”

Kızların hepsi Asel’in evine geçip, kapıyı kapattılar. Gurur ile Asil de kapıya koştular. Cam kapıdan adamları gören kızlar dil uzatıp, yukarı çıktılar.
“Ama bu yaptığınız da ayıp,” dedi Gurur ağlamaklı.
Asil ona yüzünü buruşturup baktı. “Ayıp ne lan?”
“Şimdi kızlarla lanlı manlı konuşamadığımıza göre, böyle bu yaptığınızla sik gibi ortada kaldık da diyemediğim için, kibarlaştırdım durumu.”

“Ha evet iyi ettin. Lan ne oldu dün gece, ben hatırlamıyorum.”
“Al benden de o kadar. Yani bir şey olmadığından eminim de, ne olmadı onu kavramaya çalışıyorum. Allah muhafaza bir halt yiyememişsem diye korkuyorum.”

Asil adamın yakasına yapıştı. “Lan durup durup kız kardeşimle olacakları dillendirme, enişte bacanak her ne haltsan dinlemem, boğarım ha."
"Allah Allah, nikahlı karım lan o benim. Hem resmi hem dini, hepsini kıydım ben ona.”

“Bi bok yiyemedin ama ne haber, kaldın öyle dımdızlak kapının önünde."
Gurur adama ayıplar gibi baktı. “Belden aşağı vurma. Sana da ayıp,” sonra diğer bahçeye doğru yürüdü. “Sanki bana kendi karısının koynunda da, beni gömüyor. Sen kimin altındaydın dün gece ona bak.”

ASİL AŞKLAR ❤ AŞK SERİSİ I - FİNALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin