veee beklenen tekliffff...
Eymen üzerini düzeltiyordu. “Arkadaş nereden çıktı şimdi bu damdan düşer gibi?”
Gurur da ona katıldı. “Al benden de o ka-“ Asel’in bakışları olmasaydı o cümleyi bitirebilirdi.
“Gurur!”
“Al benden de kızı demek istedim hayatım. Verdim gitti, anlamında.”“Hı, eminim o anlamdadır.”
Eymen kıs kıs gülerken Gurur ona çevirdi sert bakışlarını. Eymen daha beter güldü ve ellerini teslim olur gibi havaya kaldırdı “Uuuvv... Haşin erkek, nasıl korktum, nasıl korktum anlatamam.”
“Lan kes, başlayacam şimdi haşinine de erkeğine de!”
Sonra Eymen Gurur’a yaklaştı. “Asellll... Korktun mu?”“Yürü git, elimde kalacaksın!”
“Lan bildiğin içinde minik kılıbık bir Gurur yatıyormuş da haberimiz yokmuş. Tanıştığıma sevindim ama.”
Gurur onun omzuna vurdu. “Kes diyorum Eymen.”
“Tamam sustum.”“Hayal nerede kaldı?” diye sordu Asel.
“O gelmeyecek.” Dedi Eymen duygusuz bir sesle.
Asel ile Gurur aynı andan adama baktılar. “O ne demek?” dedi Gurur adama sinirle bakarak.
“Ayrıldık galiba. O akşamdan beri aramadığına göre. Takmadı beni demek ki. Zaten seneler sonra ne bekliyorsam ondan. Affetmedi beni.”“Lan siz zaten ayrıydınız. Ben bir şey anlamadım.”
“Bende.” Dedi Eymen ve öfkelenerek kafenin bahçesine çıktı. Ne saçma bir durumun içindeydi. Zaten ayrı olduğu sevgilisinden ayrılmıştı.“Aa hoşgeldin Hayal.”
Asel’in sesini uzaktan duyunca hemen arkasına baktı. Gelmişti. Ne kadar da zarifti. Tek aşkı... Tek sevdası... Ondan başkasına bakamazdı ki. Ondan başkasını görmezdi gözleri.
“Hoşbulduk canım.”Gurur da kızı öperken Eymen’e bakıyordu. “Bazı kuşlar gelmeyeceğini söyledi."
Hayal de Gurur’un baktığı tarafa baktı. “O kuşlara kalsam gelmezdim zaten. Asil arayıp davet etti sağolsun.”
“Asil çocuk.” Diye mırıldandı Gurur alayla.
Asel ona dirseğini geçirdi. “Abim o benim, arada unutuyorsun.”Adam kolunu ovalarken sevgilisine yandan bakış attı. “Bana bak; senin dilin, elin, kolun maşallah iyi açıldı ha.”
“Açana bak canım.”
“Dilin yeterliydi.”
Asel adama bu sefer daha da hızlı vurdu. “Ya Gurur neler diyorsun ya!”“Konuşma anlamında dedim, senin için fesatsa ben ne yapayım?”
“Ya ne kadar masumsun, maşallah sana. Başında haren eksik.”
“Öyleyimdir.”Hayal ile Eymen ise birbirlerine uzaktan bakıyorlardı sadece. O sırada garson kız Eymen’in yanına gelip, sunumla ilgili birkaç şey sorunca, Hayal olduğu yerde gerildi. Eymen güldükçe kız sırnaşıyordu.
“Bok var bu kadar gülecek!”
“Bir şey mi dedin Hayal, duyamadım.” Dedi Asel kıza gülümseyerek.
“Şey Eymen... Yani galiba bir sorun var. Ben gidip, ilgileneyim.” Deyip, topuklarına vura vura adama doğru yürüdü.“Son olarak da zaten pasta geçecek.”
“Anladım Eymen bey, teşekkür ederim.”
“Rica ederim Hale hanım.”
Kız gittikten sonra Eymen ellerini ceplerine koyup, karşısındaki öfkeli cadısına baktı.
“Maşallah iki dakikada adını öğrenmişsin.”
Eymen gülümsemesini gizledi. “Yaka kartında yazıyordu.”“O da senin adını öğrenmiş.”
“İki gündür bu organizasyon için gelip gidiyorum. Ordan öğrenmiş olabilir.”
“Beni ilgilendirmez zaten.”
“Tabi öğreneceğini öğrendin, ‘içim rahatladı’nın diğer adı da ‘beni ilgilendirmez zaten’ oluyor. Değil mi Hayalcim?”“Ne münasebet. Gerçekten ilgilendirmez.”
“Yani yarın için ona kahve sözü vermem, seni hiç mi hiç ilgilendirmiyor, öyle mi?”
Hayal hızlı hızlı nefes almaya başladı. Öfkelendiği zaman hep bu olurdu. “Yarın onunla mı çıkacaksın?”
“Çıkmamamı mı isterdin?”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASİL AŞKLAR ❤ AŞK SERİSİ I - FİNAL
RomanceASİL AŞK - AŞK SERİSİ I Tesadüflerle tanışan altı deli dolu arkadaş. Tesadüflere baş eğen üç deli aşk... Birbirlerinin yüreğini paramparça eden hırçın sözler... Asil abisinin kendisine kurduğu yeni hayattan sıkılmış ve eğlenecek bir macera peşinde...