Jake😉
Na het gesprek bleeft Madison maar ik mijn hoofd hangen. Ik wil graag dat ze beter word, maar dat lukt niet als ze mij niet in vertrouwen neemt. Ze blijft iedereen buitensluiten en dat maakt het verdomd lastig. Ik geloof ook zeker niet dat ze net zo overstuur was door haar vrienden die naar huis gaan. Begrijp me niet verkeerd, dat vind ze vast ook heel erg. Maar ze had het over mensen die haar dood willen hebben. Daar vallen vallen Troy en Jeremy niet onder. Hoop ik.
Ik maak nog wat papierwerk af in mijn kantoor. Vandaag heb ik verder geen gesprekken meer, het is ondertussen dan ook al vijf uur.
Fluitend loop ik naar de eetzaal toe en begroet ik mijn collega's even. Kort kijk ik om me heen, maar Madison zie ik nergens terwijl ik haar wel had verwacht.
Ik pak wat avondeten en ga aan de tafel zitten met de andere begeleiders.
Wanneer ik alles opgegeten heb is Madison nogsteeds niet aangekomen in de eetzaal.
"Jake?"
Ik kijk naast me en knik even naar de jongens die voor mijn neus staan. Jeremy en Troy.
"Waar is Madison, ze is niet hier en ook niet in haar kamer. We dachten dat jij wel moet weten waar ze is." Zegt Troy.
Verbaasd schud ik mijn hoofd, ik heb geen idee.
"Kijken jullie buiten, Dan kijk ik binnen." Stel ik op terwijl ik opsta. De jongens vertrekken al snel naar buiten terwijl ik mijzelf terug naar de kamers verplaats. Ik kijk bij de gezamenlijke ruimte, haar kamer, de badkamer en de kamer van de jongens. Maar ze lijkt niet te vinden te zijn. Buiten ook al niet.
"Fuck." Scheld ik zacht terwijl ik de deur van mijn kamer open. Denk Jake, waar kan ze nog meer zijn.
Wanneer ik de deur achter me sluit valt mijn blik op een bolletje op mijn bed. Snel loop ik dichterbij om te zien dat Madison daar ligt te slapen. Opgelucht zucht ik een keer.
Ik laat de jongens nog even weten dat ik haar gevonden heb waarna ik naast Madison ga zitten.
Vermoeid opent ze haar ogen en kijken ze in de mijne.
"Hallo, schone slaapster." Lach ik naar haar.
Ze duwt zich wat rechter en lijkt zich dan pas bewust te worden van mijn kamer, waarin ze zich begeeft.
"Ben je nog moe?" Vraag ik wanneer ze zachtjes gaapt. Ze knik en glimlachend duw ik haar weer terug omlaag. Ik ga naast haar liggen en blijf haar aankijken.
Wat doet deze meid toch met me..
JE LEEST
Alles Of Niets
Teen FictionMadison doet een zelfmoordpoging wanneer ze hoort dat haar ouders zijn omgekomen in ongeluk. Ze moet worden opgenomen in een kliniek om aan zichzelf te werken. Haar begeleider daar is het licht in de duisternis. Zal ze zichzelf terug kunnen vinden?