28

410 20 0
                                    

Een hand wrijft zachtjes over mijn rug heen en het licht schijnt fel in mijn ogen. Zacht mompelend draai ik me om en sla ik mijn armen beter om de persoon heen.

Wanneer ik mijn ogen open kijken Jake zijn ogen in de mijne.

"Goedemorgen." Zijn lippen raken mijn voorhoofd even aan En met een tevreden zuch sluit ik mijn ogen weer.

BLijkbaar hebben mijn woorden van de andere dag wel impect op hem gehad, het is weer zoals het was tussen ons.

Na nog een kwartierrtje geknuffeld te hebben besluit ik op te staan uit bed. Ik loop naar mijn kast en kies daar een leuk outfit uit bestaand uit een zwart skaters skirt en een witte top. Jake komt ook al snel aangekleed mijn kamer weer ingelopen. Hijdraagt een zwarte skinnt jeans met een simpel zwart shirt. simpel, maar zo sexy.

We eten samen wat beneden waarna ik nog even ga tekenen in het teken lokaal. Jake moest nog dingen regelen dus die zou een paar uurtjes weg zijn.

Ik maak een simpele tekening van een groot landschap met bergen en een klein schattig huisje in het midden. Geen idee waarom, het kwam gewoon in me op.

Wanneer ik na twee uur terug loop naar mijn kamer staan mijn koffers ingepakt voor de deur, alles in mijn kamer is verder leeg. "Eh, Jake? Wat is dit?" Jake staat breed grijnzend vanuit de deuropening naar me te kijken.

"Morgen word je achttien, we gaan straks naar je nieuwe huis toe. Je mag hier weg Madi!" Met open mond kijk ik hem aan. Ik mag hier weg, ik mag hier eindelijk weg.

Met een brede glimlach op mijn gezicht ren ik in zijn armen.

"Neem maar vast afscheid, we gaan over een half uurtje weg." Ik knik instemmend en loop vrolijk naar de gemeenschappelijke ruimte. Het eerste dat ik ga doen straks is Troy en Jeremy bellen.

En inderdaad, een half uur later stap ik naast Jake in de auto. Op weg naar mijn nieuwe huis. Een zenuwachtige zucht verlaat mijn lippen en Jake lacht bemoedigend naar mij.

"Alles komt goed, don't worry." Zijn hand rust op mijn knie en tevreden staar ik uit het raam. Ik ben er echt weg.

Na ongeveer een kwartiertje rijden parkeert jake voor een appartementenconplex. Wanneer ik ben uitgestapt staat Jake al naast me met mjin koffers. Hij begint te lopen en ik volg hem naar de lift. Hij drukt op het knopje drie, ik woon dus op de derde verdieping. Best raar dat ik niets van het huis weet, maar dat wou ik zelf niet.

Voor een witte deur staat Jake stil. De sleutel legt hij in mijn hand neer. Terwijl ik de deur open bijt ik op mijn lip. Langzaam schuivel ik door de gang heen, alles is inericht en ziet er super mooi uit. Op het kastje in de woonkamer staan wat foto's en nieuwschierig loop ik er naar toe. Op de meeste foto's staat jake, er is ook een foto van ons samen, en JAke met andere mensen.

"Welkom in ons huis Madi. "Zijn schattig brede glimlach verschijt op zijn gezicht wanneer mijn mond open zakt en tranen mijn ogen vullen.

"Gaan we samen wonen?" Breng ik zachtjes uit. Jake lacht en knikt waarna ik mezelf snikkend in zijn armen stort.

Tranen van geluk dit keer.

Ik ben gelukkig, met Jake en mijn nieuwe vrienden.


THE END!




Alles Of NietsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu