9. (18+)

1.5K 111 5
                                    

!!!A rész 18+ - as jelenetet tartalmaz, ezért külön vettük a kövi résztől, hogy senkinek se legyen problémája vele. !!!
Dzsekimet magamon hagyva intettem a főnöknek, aki megdobott egy szűkebb bőr nadrággal és ribancos felsővel. Vajon mi baja volt az enyémmel..? Pikk-pakk átvettem a kapott ruhákat és pár produkció után felmentem a színpadra. Le se tudom tagadni kurvaságom. Az ing félig begombolva, nadrágom felhúzva az égig, hogy szoruljon nagy seggemen. Aham. Tipikus Eren. Felriszáltam magam az emberek elé, majd megfogva a mikrofont a zenére nyögni kezdtem. Simon Curtis estémet a jól ismert Flesh-sel kezdtem. Mindenki tekintete rajtam állapodott meg, bámulva nemesebbik részeim. Begyakorolt csipőmozgásokkal, izgató nyögésekkel csináltam műsort. A zene, egy világ. Egy olyan világ, ahova csak kevesek jutnak be.
- Push up to my body sink your teeth into my flesh - énekeltem, majd lehúztam vállamon a vékony anyagot - Get undressed taste the flesh - simogattam nyakam egy részét beharapva telt ajkaim.
Élveztem, hogy tetszik az embereknek. Nagyon is. Uraltam a színpadot. Az egyetlen dolog, amit magaménak mondhatok. A dal végénél megvártam amíg megtapsolnak, majd gyors félvigyorral folytattam a következővel. Talán eddigi legsikeresebb változatomat énekeltem el a Super Psycho Love-ről. Az emberek örök kedvence az I want your bite. És valljuk be, én is imádom ezt a számot Crockertől. Utoljára hagytam. Ha esetleg valakinek még nem állt a cerkája, garantáltam, hogy ez után nem voltak ilyen gondjai. Szép lassan lesztriptizeltem a kabátom, ingem. Egy szál atlétában és bőrnaciban álltam előttük. Gyorsan összeszedtem a bedobigált pluszpénzt, meghajoltam és eltűntem onnan. Újabb jól sikerült előadás. Betettem az összeset a pénztárcámba, intettem a többieknek. A telefonom után kotorászva mentem ki a bárból.
- Végeztem - szóltam bele egyből a telefonba.
- Siess kicsim, Apuci vár - suttogta Takumi.
- Ígérem, sietek - tettem a kis szűzies fiúcskát.
- Ne okozz csalódást nekem, mert bünti lesz.
- B-bünti? - játszottam vele miközben a kihalt utcán sétáltam. - Itt vagyok a ház előtt.
- Gyere be.
Kinyitottam az ajtót, hang nélkül beosontam. Levettem a cipőm, a táskám ledobtam az egyik székre és az ölébe ugrottam.
- Szia Apuci - suttogtam a fülére nyalva. - Hiányoztam? - haraptam rá.
Műveletem apró nyögéssel díjazta, mire lovagló ülésbe fordultam ölében. Lenyomtam az ágy szélére. Én irányítottam. Hevesen csókolni kezdtem ajkait, tenyerem hajába vezetve. Letoltam a mellkasától és hozzádörgölőztem. Ujjai már a vékony ingem alatt táncoltak egyre lejjebb. Folyamatosan csókoltam, miközben a combjait cirógattam.
- Akaromh.
Nem bírtam tovább. Elkezdtem róla leráncigálni a ruhákat elhajítva a szoba másik végébe. Egymás testét simogattuk csak úgy, mint régen.
- Hiányoztál - súgtam fülébe, mikor már teljesen meztelenek voltunk.
Mindenféle tágítás nélkül magambavezettem tagját. Hangos nyögés hagyta el számat amit tenyeremmel próbáltam tompítani. Lassan teljesen magambafogadtam és lovagolni kezdtem.
- Ahhh - nyögtem fel mikor fenekembe markolt. - Úgy hiányoztál - kapaszkodtam vállába a fájdalomtól. - Mozogj - utasítottam.
Nyakamra csókolva vette át az irányítást. Szívta, nyalogatta vékony bőröm. A következő pillanatban már kutyapózban tettük a dolgunk. Bal tenyerét a derekamra simította, míg jobbjával a hajamba túrt. Szenvedélyes ritmusba lökte a csipőjét egyre nagyobb élvezetet nyújtva mindkettőnknek. Egymás nevét nyögve értünk a csúcsra. Hogy én mennyire imádok dugni... Partnerem tempója egyre csak gyorsult, keze megszorult vékony, már-már lányos testemen.
- E-erenh..!! - nyögte nevem hangosan. - Szeretlek - mondta ki, amitől egyből boldog lettem.
- Én is tégedh - élveztünk el egyszerre.
Zihálva mellémdőlt és a mellkasára húzott.
- Ez....Olyan askdfgd volt - leheltem nevetve.
- Az - kuncogott édesen.
Megeszem. Átöleltem a nyakát, majd pár perc pihenés után jöhetettek a következő körök. Megállás nélküli szex. A kedvencem. Reggel hullaként ébredtünk. Kicsit felrázott a gyors hideg zuhany és az öltözés de még így is el tudtam volna aludni abban a pillanatban. Ránéztem a telefonom kijelzőjére, majd kikerekedett szemekkel dobtam az ágyra. Ezt nem hiszem el.
.
.
.
Kavics, emberek ^^
Itt az újabb rész, mint ígértük. Sajnáljuk, hogy ilyen rövid lett, de nem szerettünk volna ebbe fontosabb eseményt bevinni. Igyekszünk a kövi fejezettel és addig is cere van. :3

Right here (Riren - Tanár!Levi x Eren)BEFEJEZETLENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin