SATU SATU[Perangai pelik]

663 59 1
                                    

.Chorong pov.

Apa yang aku boleh buat sekarang ni adalah sabar.why??yah!!!!namja ni cekik aku dari belakang dan memaksa aku berjumpa dengan family dia dan family aku.Apa dia ingat aku ni binatang ke apa kena layan macam ni..

Sebabkan aku dah geram,aku menyiku perutnya kuat membuatkan dia meringis kesakitan.Itu baru siku..belum aku bagi kaki lagi..mahu demam seminggu kau mimpi kaki aku melekat kat muka bajet kau tu.Tak reti hormat aku langsung..

"Ahh!!perut aku..lemas baby dalam perut aku.."ucapnya sambil memegang perut..

Mwo??baby??dia ni namja ke yeoja??sejak bila jadi sajat ni??omma appa..kenapa jodoh Chorong macam ni??betul ke dia lelaki tulen??seram sejuk pulak aku..

"Kau layan aku elok sikit tak boleh ke??"soalku sedikit geram..

Tapi aku lagi geram bila dia buat-buat tak dengar.Sibuk dengan tie hitam dia tu..aku ketatkan sampai kau tercekik baru tahu..

"Kau nak aku layan kau macam mana??"soalnya dan tiba-tiba pinggang aku diraihnya dan mendekatkan diriku supaya berhadapan dengannya..orang pandang-pandang woii!!!

"Chagia.."bisiknya tepat ditelinga aku..

Ehem...suara garau dia buat bulu roma aku naik je lah.Sexynya suara dia...i can't lah kalau tiap-tiap hari dia guna suara macam ni..

"Kau nak apa??"soalku kasar..

Dia tidak menjawab melainkan menarik tanganku sedikit kasar berjumpa dengan keluarga kami.Kalau aku tinggal berdua dengan kau..jangan harap aku nak masakkan kau..

"Sorry lambat..Chorong ni hah..leka sangat berbual dengan kawan dia.."katanya sambil memeluk bahuku.Ni bukan peluk tapi mencengkam bahuku dengan kuat.Nak je aku siku dia sekarang ni..

Aku hanya sabar dan cuba kelihatan manis di depan mereka semua"kenapa nak jumpa kami??"soalku sopan..

"Malam ni tidur rumah omma.."kata Mrs Kim membuatkan aku mengeluh..aku dah tahu aku akan tidur kat mana nanti.Yes!kalau bilik namja sebelah aku ni ada sofa..jadi aku tidur kat sofa tapi kalau takde..aku mesti tidur lantai..

"Nae??rumah omma??maksudnya Chorong tidur sebilik dengan Taehyung lah??"soalku basa basi..

"Mestilah..takkan omma nak suruh kamu tidur dalam bilik tetamu pulak..kamu berduakan dah kahwin.."jawabnya..

Aku akan berhuha kalau dapat tidur dalam bilik tetamu.Kalau tidur sebilik dengan dia..entah apa-apa namja aneh ni buat kat aku..

.pov end.

•••

.kediaman rumah Kim.

Masuk sahaja ke dalam rumah keluarga Kim..V membawa Chorong naik ke biliknya untuk tukar pakaian mereka terlebih dahulu.

Pintu bilik ditutup rapat dan di kunci.Dengan selamba V membuka suit merahnya diikuti dengan tie dan kemeja putihnya.Pantas sahaja Chorong berpusing kebelakang.Namja ni macam tak boleh buka kat dalam..

V yang melihat gelagat Chorong hanya tersengeh lalu melangkah masuk ke dalam tandas untuk membersihkan diri.Dengar je pintu tandas kena kunci..Chorong bernafas lega.Nasib baik namja tu tak buat benda-benda aneh kat diri dia..

Selepas mereka membersihkan diri masing-masing.Kelihatan Chorong dah mula berfikir.Sama ada dia baring di sebelah V ataupun baring di sofa..

"Malam ni kau tidur kat sofa sesuai dengan syarat yang aku buat masa aku tolong kau angkat gaun panjang kau dulu.."kata V.

Dasar namja pengungkit.Tak boleh mengalah dengan yeoja langsung.Chorong pun berjalan ke arah sofa.Badanya disengetkan sebelum tidur.Tidak sampai dalam 10 minit Chorong dah pun terlena..

Call Me 'OPPA' | VrongWhere stories live. Discover now