-10 Tahun kemudian-
Di tepi persisiran pantai terlihat seorang yeoja yang sedang termenung jauh memandang hamparan laut di depannya.Setelah beberapa kali memohon ke pihak atasan,akhirnya dia dapat cuti jugak.
Setelah 10 tahun berlalu,bermula lah kehidupan Chorong dan Taehyung sebagai suami isteri tanpa sebarang gangguan.Ada pun mereka selalu bergaduh tapi tidak seteruk yang disangka kan.Biasalah dalam perkahwinan mesti ada pergaduhan.
Kini Chorong sudah bergelar dokter pakar bedah di hospital besar.V pulak kini berjaya menamatkan collagenya dan menjadi pemain baseball negara.
Anak?cerita pasal anak,mereka telah mempunyai dua orang anak.Kembar tak seiras.Tak sangka mereka dapat anak kembar sama seperti Namjoon tapi mereka kembar seiras.Satu namja dan satu yeoja.Pakej betul!
Tiba-tiba
"Omma!"jeritan seorang kanak-kanak menghentikan lamunannya.
Dia melihat budak kecik berlari kearahanya dengan keadaan yang basah.
"Waeyo Hyunkim?"soal Chorong ringkas kepada anak namjanya yang kini sudah berusia 7 tahun.
"Appa...appa.."
"Kenapa dengan appa?"soalnya lagi yang masih tenang.
"Appa ngorat perempuan lain omma!"
"MWO?"terkejut Chorong dibuatnya.
Langsung dia bangun sambil tangannya ditarik oleh Hyunkim.Perasaan marahnya muncul.Namja tu dahlah mandi laut tak pakai baju tambah lagi pergi menggatal dengan yeoja lain.Tahulah badan sado sebab tu tak sedar diri yang dia dah ada keluarga kecil.
"Tu omma."Hyunkim menuding kearah satu tempat sebelum dia berlari kearah saengnya yang sedang membina istana pasir.
Chorong hanya diam ditempatnya memerhatikan V yang sedang rancak berborak siap tolak rambut kebelakang lagi.Ingatkan handsome lah tu.
Lama sangat dia pandang namja tu sampailah V menoleh dan perasan Chorong yang sedang memerhatikannya dari jauh.Dari riak muka nampak sangat yang namja tu sedang cuak sebab kantoi depan mata.
Jari telunjuk Chorong naik lalu digerakkan seolah memanggil V dengan wajah berangnya.Namja tu hanya tersengeh dan menuju ke Chorong.
"Saya nak balik."kata Chorong.
"Tapi kita ba--yah chagia!"
V mengejar Chorong yang sudah pergi kearah anak-anaknya dan bersiap untuk pulang ke homestay.
Sampai di homestay,Hyunkim dan Chorim masuk ke tandas untuk bersihkan diri manakala V mengejar Chorong yang sedang melangkah ke dapur untuk siapkan makan malam.
"Chagia apa yang awak nampak tadi tak sama dengan apa yang awak fi--"
"Diam."Chorong mengacukan pisau tepat di depan muka V.
YOU ARE READING
Call Me 'OPPA' | Vrong
FanficV di paksa untuk berkahwin dengan seseorang yang baru dia kenali dan apa yang menariknya adalah bakal isterinya lebih tua dan suka melawan cakap. Sampailah suatu hari V jatuh cinta kepadanya tanpa sengaja disebabkan oleh Jimin yang tiba-tiba bermina...