Chorong dan Somi jalan bersama menuju ke library tetapi niatnya terhenti bila Daniel menghalang laluannya.Tangannya direntap kasar oleh namja tu..
"Ikut saya!"arahnya...dia menarik-narik tangan Chorong supaya mengikutinya..
Cepat sahaja Somi mencapai tangan Chorong yang lain dan menarik yeoja tu agar terlepas dari Daniel.
"Kau nak bawak dia pergi mana??lepaskan dia.."arah Somi..
Daniel tidak menjawab melainkan terus menerus menarik kasar Chorong yang sudah berasa takut.Dia cuba nak lepaskan diri tetapi tak boleh.Genggaman namja ni sangat kuat.
"Aku cakap lepas!!!!!!!"jerit Somi sekuat-kuatnya..
Daniel berhenti.Dia menatap Somi dengan api kemarahannya.Berani betul budak ni halang kerja dia..
Tiba-tiba
Pang!!!!!
Satu tamparan kuat hinggap di pipi Somi membuatkan genggamannya terlepas begitu sahaja.Chorong yang melihat semakin takut.
Terlihat jelas kesan tamparan Daniel tadi.Pipi Somi kelihatan merah dan air matanya jatuh.Tak pernah-pernah kena tampar sekuat ni..
"Jangan cuba-cuba untuk masuk campur dalam hal aku!"bentaknya dan kembali menarik Chorong kearah sesuatu tempat.
Sampai di makmal terpakai,dia menolak Chorong masuk sampaikan kepala Chorong terhentak pada meja sehingga meninggalkan kesan.Pintu dia tutup dan kunci.Meja makmal yang besar dia tolak ke pintu untuk menghalang orang luar untuk masuk.
Dalam dua meja macam tu dia menghalang pintu.Dia tersenyum puas..Akhirnya takde siapa yang boleh masuk campur.Badannya berpusing menatap Chorong.
Dia melangkah kedepan manakala Chorong sudah mengundur sampaikan badannya terlanggar meja makmal.Kepalanya menggeleng laju supaya Daniel tidak datang lebih dekat dan dekat.
"Takut?"soal Daniel dengan senyuman sinisnya..
"Aku cakap cara baik kau tak nak dengar.Nak guna cara keras baru nak dengar cakap aku ke???"soalnya.
Dagu Chorong dia cengkam kuat.Wajah Chorong dia pandang tajam lalu membuang muka.
"Aku suka kau lah bodoh!!!"jeritnya kuat..
Chorong hanya diam.Air matanya mula keluar.Rasa takut bila melihat perangai sebenar Daniel sekarang ni.Takde lagi Daniel yang selalu senyum dan baik hati.
Dekat depan dia ni adalah Kang Daniel yang menakutkan dan kejam.Air mukanya jelas kelihatan yang dia sangat marah sekarang ni.
"Daniel ah..jebal..lepaskan aku.."rayu Chorong dengan air mata yang membasahi pipi.
"Lepaskan??never honey...never!!!!aku akan pastikan kau akan jadi milik aku seutuhnya.."badan Chorong dia angkat agar duduk diatas meja..
Badan Chorong dia peluk erat dan wajahnya mendekati bibir Chorong.Pantas sahaja dia menoleh..tiba-tiba terasa lehernya dicium agak lama buatkan dia terkejut.
Badan Daniel ditolaknya kuat tetapi namja tu masih memperlecehkan dirinya yang tak bermaya ni.
Pang!!!!
Pipinya ditampar kuat oleh Daniel buatkan dirinya pitam sebentar..
"Ikut arahan aku dan kau takkan terluka.."arahnya dan mula menjelajahi bahagian lain iaitu dibibir Chorong..
Prak!!! Prak!!!!!
Kedengaran pintu makmal di pukul kuat.Daniel hanya tersengeh dan melanjutkan aktivitinya..
YOU ARE READING
Call Me 'OPPA' | Vrong
FanficV di paksa untuk berkahwin dengan seseorang yang baru dia kenali dan apa yang menariknya adalah bakal isterinya lebih tua dan suka melawan cakap. Sampailah suatu hari V jatuh cinta kepadanya tanpa sengaja disebabkan oleh Jimin yang tiba-tiba bermina...