Birthday Taehyung kan?
Nah aku belanja satu special part!
Enjoy!
****
"Appa!!!!"
Chorim dan Hyunkim menjerit sambil berlari mendapatkan Taehyung yang baru sahaja habis melangsungkan perlawanan baseball.Sedangkan Chorong hanya jalan dengan santai menghampiri keluarga kecilnya.Taehyung menangkap Chorim dengan cepat lalu didukung dan dicium beberapa kali.
"Appa,pukulan appa memang tak boleh dikalahkan!empat kali homerun!appa memang hebat!"puji Hyunkim sambil membuat gaya pukulan Taehyung semasa perlawanan tadi.
"Tapi,appa dah kalahkan team uncle Chim.Kesian uncle tau.."kata Chorim pulak.Tak sanggup tengok wajah sedih Jimin apabila teamnya kalah.
"Bukan salah appa.Pukulan uncle Chim dah kuat dah tapi kaki dia pendek sangat untuk berlari.."
"Appa!!!"Chorim memukul-mukul bahu Taehyung.Namja itu hanya ketawa sahaja.
Chorim diturunkan apabila Chorong sudah berada di didepannya lalu tangannya dibuka dengan luas.Chorong yang seakan faham dengan tindakannya terus memeluk Taehyung dengan erat walaupun baju yang dikenakannya sedikit basah akibat peluh.Wajahnya juga sedikit berpeluh tetapi pantas di lap oleh Chorong menggunakan hujung lengan bajunya.
"Seperti biasa..oppa memang hebat."kata Chorong lalu menghadiahkan sebuah ciuman singkat di bibir Taehyung.
"Gomawo.."balas Taehyung singkat disertakan dengan senyuman kotak khasnya.
"Ramai peminat awak dah macam idol!"kata Chorong.
Dah tak heran dah kalau tiket stadium sold out dan lebih dipenuhi oleh penonton yeoja berbanding penonton namja.Hari ni dua pemain baseball yang handsome bermain dalam padang yang sama dan itu membuatkan stadium lebih meriah dari sebelumnya.
"Majayo!suara yeoja-yeoja kat luar tu tak berhenti jerit nama appa.Bila Chorim jerit 'appa fighting!' Hah baru nak diam.Dia tak tahu namja handsome ni dah ada dua anak!hahahahahaha"kata-kata Chorim membuatkan Mereka semua bergelak ketawa.Ada-ada je lah kerena Chorim ni.
"Appa,nak jumpa uncle Chim!"kata Hyuntae.
"I here boy!"
Tiba-tiba suara Jimin kedengaran tidak jauh dari tempat mereka.Hyunkim dan Chorim langsung berlari mendapatkan uncle kesayangan mereka itu.Hanya uncle ni sahaja yang belum kahwin.Tapi jangan risau,dia dah pun bertunang dengan seorang artis yang terkenal di dunia kpop.
YOU ARE READING
Call Me 'OPPA' | Vrong
FanficV di paksa untuk berkahwin dengan seseorang yang baru dia kenali dan apa yang menariknya adalah bakal isterinya lebih tua dan suka melawan cakap. Sampailah suatu hari V jatuh cinta kepadanya tanpa sengaja disebabkan oleh Jimin yang tiba-tiba bermina...