"Hyung, telefonunu unuttun." Jin, arkasından seslenen Taehyung'un sesi ile durdu. Arkasını döndüğünde kucağında Ha Neul ile ona yaklaşan Taehyung gülümsemesine sebep oldu.
"Teşekkür ederim." dedi Jin Taehyung'un elinden telefonunu alırken. "İçeri girin hadi. Hava esiyor bugün."
Taehyung ve Ha Neul kafasını iki yana salladı. "Bugün seni uğurlamak istiyoruz. Sen git arabana bin."
"Öyle mi?" dedi Jin. Taehyung ile tanışıp, onun Ha Neul'a bakıcılık yapması üzerinden bir ay geçmişti.
O bir ayda grup içinde altı kere ölüm tehlikesi, dört kere bayılma, dokuz kere kavga ve on milyon sekiz yüz bin dokuz yüz doksan beş kere cinnet geçirme vakası yaşamışlardı.
Neyse ki hepsinin akıl sağlığı ve fiziksel sağlığı iyi durumdaydı.
Jin eğilip Ha Neul'un alnına minik bir öpücük kondurdu. Taehyung bu baba-kız ilişkisine aşıktı. Gördüğü en güzel ilişki onlarınki idi ve bu manzaraya gülümsemeden edemiyordu.
"Seni de öpmemi ister misin?" Taehyung duyduğu ses ile gözlerini irice açıp Jin'e baktı.
"Ne?"
"Hiç."
"Peki." ikisi birbirine bakarken Ha Neul keyifle mırıltılar çıkarıyordu. Taehyung hafifçe öksürüp ortamın büyüsünü bozdu.
"Hadi git artık." dedi gülümseye çalışarak. Jin kafasını sallayıp ikisinin yanından uzaklaşıp ön koltuğa oturduğunda Taehyung ve Ha Neul ona el sallamaya çoktan başlamışlardı.
Jin arabayı yavaşça hareket ettirip gözden kaybolurken Taehyung ve Ha Neul'da yavaşça eve doğru ilerlediler. Taehyung tam hafif açık kapıdan içeri girecekken yaşlı bir kadının ona seslendiğini duyunca duraksadı.
"Bakar mısın oğlum?" dedi yaşlı kadın. Taehyung sese doğru döndüğünde yan bahçeden bir kadın gülümseyerek onlara yaklaşıyordu.
"Buyrun?" dedi Taehyung gülümseyerek.
"Yeni mi evlendiniz Bay Kim'le?" yaşlı kadının ani sorusu karşısında Taehyung neredeyse Ha Neul'u düşürüyordu.
"Ne?" dedi kabaca yaşlı kadına doğru.
"Bir aydır hep görüyorum sizi. Markette de görmüştüm. Bay Kim'in evlendiğini düşündük. İkiniz yakın duruyordunuz." yaşlı kadın hafifçe gülümsedi tekrar. "Yanlış bir şey mi dedim?"
"Ne evlenmesi? Lütfen öyle şeyler demeyin." Taehyung'un yaşadığı şok gözlerinden okunurken sesi titriyordu. "Ben sadece Ha Neul'la ilgileniyorum. Yanlış anlamayın. Jin hyung çok kızar hem böyle şeylere."
Yaşlı kadın gülümsedi tekrar. "Bay Kim diğer oğlanlara bağırıp çağırıyor sana öyle değildi. Ondan söyledim oğlum."
"Sorun değil." dedi Taehyung ve yaşlı kadının önünde saygı gereği eğilip kendini evin içine attı.
"O neydi öyle Ha Neul? Ne evlenmesi? Hem de babanla?" Ha Neul'u oyun sepetinin içine koyarken bir yandan da onunla konuşuyordu. "Tanrım yaşlı kadınların hepsi neden evlenmeye takık oluyor? Gerçekten korkuyorum." yerdeki topu Ha Neul'un sepetine attı ve sepetin yanına oturdu.
"Off cidden korktum Ha Neul. Acaba babana bu durumdan bahsetsek mi?" ellerini sepetin yumuşak korkuluklarına yasladı ve kafasını ellerinin üzerine koyup Ha Neul'a baktı.
"Bahsetmeyelim değil mi? Boşu boşuna dert." Ha Neul elindeki oyuncağı ile ilgilenirken Taehyung ona gülümsedi. "Acıktın mı? Yemek yiyelim mi?" az önce bıraktığı sepetten geri alıp mutfağa koyuldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Be My Girl's Dad? |TaeJin|
FanfictionKim Seok-Jin'in minicik kızına bakma görevi Taehyung'a verilmişti. Eh, aşık olmakta Kim Seok-Jin'e kalmıştı?