UYARI!BÖLÜMÜ OKURKEN OKSİJEN MASKESİ KULLANINIZ!
İYİ OKUMALAR!
"Ver şunu ya!" Taehyung sinirle bağırdığında Jin'in elinde tuttuğu ve on beş kereden fazla okuduğu kağıdı aldı.
"Bağırma Ha Neul uyuyor. Sakin ol." dedi sessizce Jin. Ama Taehyung için kimse umrumda değildi o an.
Taehyung mektup gelip, dokuz defa okunduktan sonra herkesi evden kovmuş, Ha Neul'u da uyutmuş, Jin'i salona hapsetmişti.
"Nasıl sakin olabilirim?" dedi elinde tuttuğu kağıdı sallarken. "Söylesene nasıl sakin olayım ben?!" bir elini saçlarından geçirdi ve mektubu tekrar sesli bir şekilde okumaya başladı.
"Merhaba Kim Seok-Jin;
Ben Ha Neul'un gerçek annesiyim. Sanırım bu cümlede kendimi tanıtmam gerekiyordu ama bunun için daha zaman var.
Ha Neul'u sana getirmemin tek sebebi, senin ona benden daha iyi bakacak olman içindi. Tek başına bakacak olman içindi. Sanırım benden sonra gay olmaya karar vermişsin? Öyle gözüküyor.
Her neyse, seni ve onu uzun süredir gözetliyorum çünkü kızım benim için önemli. Ama sevgilini ya da her ne sikim ise Kim Taehyung'u kızımdan uzak tut.
Yakın bir zamanda Ha Neul'u almak içinde geri geleceğim. O zaman kim olduğumu öğreneceksin zaten.
Unutma Seok-Jin; Ha Neul, Taehyung'un kızı değil. Benim kızım.
Ayağınızı buna göre uzatın." Taehyung okumayı bitirdiğinde dolu gözleriyle Jin'e baktı.
"Bak yemin ederim aklım almıyor!" dedi tekrar bağırırken. Bu sefer Jin'de ayağa kalkmış Taehyung'a yaklaşmıştı.
"Taehyung sessiz ol." dedi aralarında az mesafe bırakarak. "Sadece oku ve geç. Onu sikime takacak değilim."
Taehyung histerik bir kahkaha attı. "O yüzden mi bana yalan söylerken bile ondan bahsediyordun?"
"Anlamadım." dedi Jin. Kaşları tekrar çatılmıştı.
"Diyorum ki," Taehyung bir elini Jin'in omzuna vurdu. "Sen daha onu bilmeden gelip sahiplenerek bana karşı kullandın! Şimdi de o senin ayağına geldi. Tebrik ederim. Mutlu aile tablosu!" Taehyung gülmeye başladığında Jin hem korkmuş hem sinirlenmişti.
"Ne diyorsun sen?" dedi. Bir eliyle Taehyung'un bileğini tutuyordu. "Dediklerini kulakların duyuyor mu?"
"Hep hayal ettiğin şey gerçekleşiyor işte!" tekrar güldü Taehyung. "Bunu hayal etmiyor muydun?"
"Taehyung-"
"Konuşma!" diye bağırdı Taehyung. "Ne sanıyordum ki ya? Aptal kafam!" bir eliyle alnına vurdu. "Cidden bana aşık olduğunu falan mı sanmıştım?"
"Taehyung-"
"Bırak beni ya!" Jin'in tutmuş olduğu bileğini kendine çekti Taehyung. Hızla ilerleyip dış kapıya yönelmişti ki Jin dirseğinden tekrar tutup kendine çevirdi. "Bırak demiş-"
Jin dudaklarını hızla Taehyung'un dudaklarına kapattı. Taehyung sertçe kollarını Jin'in boynuna doladığında Jin onu kucağına alıp duvara yaslamıştı bile.
Öpücükleri yılların acısını çıkarır gibi derinleşirken Jin kendini Taehyung'a bastırdı. Taehyung ağzından ufak bir inilti çıkardığında tüm sesi Jin'in ağzında yankılandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Be My Girl's Dad? |TaeJin|
FanfictionKim Seok-Jin'in minicik kızına bakma görevi Taehyung'a verilmişti. Eh, aşık olmakta Kim Seok-Jin'e kalmıştı?