3.0

2.5K 242 221
                                    

"Taehyung," yanında kıpraşmalar ve sesler işiten Taehyung, birinin yüzüne eğilip ona seslenmesi ile uykusundan uyanmış ona bakmıştı. Karanlıktan dolayı yüzünü seçemese de kokusu onun Seokjin olduğunu belli ediyordu.

"Efendim?" Uykulu sesiyle konuştuğunda Seokjin, Taehyung'un onu iki gecedir kovduğu yatağa uzanmış, bir elini Taehyung'un beline atmıştı. "Uyku tutmadı."

Taehyung başta bunu umursamayıp geri uyumaya çalışsa da Seokjin'in ahtapot misali onu sarması yüzünden uyanmış, hafif doğrularak Seokjin'e bakmıştı.

"Ne istiyorsun benden?"

"İlgi."

"Ne?" Taehyung büyük bir kahkaha attığında, ki bu kahkahası aşırı sinirlendiğindendi, Seokjin cevap vermeden ona bakmaya devam etti. Taehyung bir süre daha kahkaha atıp yan tarafındaki komodinin üzerinden telefonuna uzanıp saate baktı. "Saat gece iki ve sen benden ilgi mi istiyorsun?"

"Ne? Gerçekten uykum yok ve yarın akşam eve dönüyoruz, biliyorsun değil mi?" Seokjin'in mızmızlanması üzerine Taehyung kafasını iki yana salladı ve konuşmaya başladı.

"Seokjin, bir hafta boyunca buradaydık ve yüzünü toplasan on saat görmüşümdür, evdeyken seni daha fazla görüyordum. Seninle burada baş başa kaldığımız zaman özledim be! Bırak da eve erkenden gidelim." Sinirle geri yatağa uzanıp örtüyü başına kadar çekti. "Sen bir hafta varla yok arası burada kal ama gel hâlâ benden ilgi iste. Delireceğim şimdi!"

Seokjin, hafifçe kıkırdamış ve Taehyung'a yaklaşarak kafasını onun boynuna gömmüştü.

Taehyung haklıydı, işleri aşırı yoğun ilerlemişti ancak başarılı bir sonuca ulaşmıştı ve bu şirket içerisindeki yetkisinin artacağına işaretti. Bunları yaparken düşündüğü tek şey Ha Neul ve Taehyung'tu ancak o kadar işine dalmıştı ki otel odasında yalnız bırakıp bırakıp gittiği sevgilisinin ilgiye asıl ihtiyacı olan olduğunu unutmuştu. Ve onun şirket içerisindeki statüsünü takmadığını da...

"Taehyung," dedi sevgilisinin saçlarını okşarken. Taehyung ona cevap vermeyip yatmaya devam edince boynuna ıslak bir öpücük kondurdu. "Taehyung, sana ilgi göstermemi ister misin? Hatta özel muamele bile yaparım?" Taehyung tekrar cevap vermeyince onu zorla kendine çevirdi ve ona boş gözlerle bakan sevgilisinin alnına bir öpücük kondurdu. "Oteldeki son gecemiz," dedi Taehyung'un yüzünü okşarken. Taehyung az önceki öpücüğün etkisi ile gözlerini kapatmıştı o yüzden Seokjin onun yüzündeki her noktayı tekrar ezberlercesine izliyordu. "Oteldeki son gecemiz ve" dedi. Taehyung gözlerini açınca gözlerini kilitleyip gülümsedi. "Sana ilgi göstermek istiyorum." 

Taehyung gülümseyerek dilini dudaklarında gezdirdi. Seokjin sevinerek ona biraz daha yaklaştığında Taehyung gülümseyerek konuştu. "İstemiyorum."

"Ne?"

Seokjin'in şok geçirmesinden istifade eden Taehyung hemen arkasını dönüp uyumaya devam etmeye çalıştı. Ancak Seokjin bu gece onu kesinlikle rahat bırakmayacaktı. Bu iki kere iki dörttür gibi kesin ve herkesin bildiği bir konuydu.

*************

"Bana kahve al." Taehyung oturduğu sandalyeden ayakta biletlerle birlikte dönen Jin'e seslendi.

Seokjin dün gece boyunca onu uyutmamış, en sonunda da isteğini almıştı ve Taehyung şu an uykusuzluktan dolayı delirecek gibi hissediyordu.

Hatta uykusuzluğu o kadar çoktu ki uçak fobisini bile unutmuş, havaalanındaki koltuklarda baygın şekilde oturmuştu.

"Hayatım, neden böyle gözüküyorsun?" Seokjin merakla ona bakarak sorduğunda Taehyung güldü. Ama bu yine ve yine sinirli bir gülüştü. "Dalga mı geçiyorsun?"

Be My Girl's Dad? |TaeJin|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin