1.6

4.1K 349 196
                                    

Jin, yanında yatan kızının üzerini iyice örterken saate baktı. Taehyung, finalleri olduğu için bazen geceleri gidiyordu ve o geceler Jin uyuyamıyordu sanki. O yüzden Ha Neul'u yanında yatırıyordu.

Ha Neul bir elini babasının yanağına koymuş uyurken gülümsedi Jin. Annesinin gelip ortalığı karıştırmasının üzerinden bir hafta geçmişti. Her an bir atak bekliyordu Jin. Ama Ha Neul'u o kadına vermeyeceğini de biliyordu. Ha Neul kendisinin kızıydı.

Saatin sabaha karşı beş olduğunu gördüğünde Taehyung'un gelmesine az kaldığından gereksiz heyecan duymuştu. Kendini liseli kızlar gibi hissediyordu bazen ama o otuzuna yaklaşmış bir babaydı.

Ha Neul uyurken titrek bir nefes aldığında saçlarını okşadı onun Jin. Ciddi ciddi Ha Neul'u nasıl hep bu yaşta tutabileceğini araştırıyordu bazen. Kızı büyüsün hiç mi hiç istemiyordu.

Kapının kilidinin açıldığını duyduğunda Ha Neul'a dikkat ederek yataktan kalktı ve odadan dışarı çıktı. Karşısında gülümseyerek ona doğru gelen Taehyung'u gördüğünde kollarını iki yana açmış, sevgilisi için en güzel yeri ayırmıştı.

"Çok yoruldum." Taehyung hafifçe mırıldandığında Jin onun saçlarına öpücükler bırakmakla meşguldü. Çok fazlaydı sevgileri, çok çok fazlaydı.

"Hemen yat. Ha Neul'u yerine yatırırım ben." Jin içeri yöneldiği sırada bileğinden tuttu onu Taehyung.

"Sen? Sen yatmayacak mısın?"

"Pek uykum olduğu söylenemez."

"Hayır, seninle uyumanın hayali ile bu saate kadar dayandım ben. Sen de yatacaksın." Taehyung Jin'in elini tutmuş, onu yatak odasına çektiğinde yatağın ortasında yatan kızlarına baktı. Her zaman ki gibi melekleri andıracak şekilde uyuyan minik kızı yavaşça kucağına aldı Taehyung. Yanağına bir öpücük kondurup hâlâ yattığı beşiğine götürdü. Ha Neul için yatak bakmalılardı artık. Beşiği küçük geliyordu.

Jin onları büyük bir gülümseme ile izlerken Taehyung Ha Neul'un üzerini örtüp ona doğru döndü ve okuluna giderken giydiği gömleğin düğmelerini yavaş yavaş açmaya başladı. Jin alt dudağını ısırmış ona bakarken gömleği omuzlarından aşağı bıraktı Taehyung. Esmer teni gözler önüne serildiğinde nefes alamadı Jin.

"Finallerim yüzünden seni özlüyorum." Taehyung yavaşça fısıldayarak Jin'e doğru yaklaştığında Jin onu belinden tutup kendine çekti. Taehyung hafifçe kıkırdarken ellerini Jin'in yüzüne dağılmış saçlarına çıkardı ve onları yavaşça düzeltmeye başladı.

"O finalleri teker teker sik-"

"Şşht!" Taehyung işaret parmağını Jin'in dolgun dudaklarına bastırdığında gülümsedi Jin. "Ha Neul var küfür etme."

"Ha Neul varken beni azdırma." Jin'in sözleri birer hırıltı gibi çıktığında eğer şimdi durmazlarsa sonunun gelmeyeceğini biliyorlardı. İkisi de aynı anda kendini geri çekti.

"Senin geceliklerini giyebilir miyim? Benimkileri yıkamayı unuttum da." Taehyung giysi dolabına ilerlerken sordu. Jin'in kıyafetleri Gucci marka kıyafetlerden bile daha güzeldi ona göre. İç çamaşırları da dahildi buna.

"Ben yıkadım bugün-"

"Sence umrumda mı? Senin geceliklerini giyeceğim." Taehyung başını hafifçe arkaya çevirip Jin'e kısa bir bakış attı ve Jin'in en sevdiği mavi, ayıcıklı pijamayı alıp yatağın üzerine doğru bıraktı. Jin onu izlerken çoktan yatağa girmiş, Taehyung için kolunu yan tarafa uzatmıştı. Taehyung gözlerini Jin'in gözlerinden ayırmadan elini kemerine attı.

Be My Girl's Dad? |TaeJin|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin