RAURA-LOVE STORY<3 9-ŞİMDİ TAMAM

949 44 3
                                    

Laura nın ağzından

her şeyi itiraf etmiştik. Çok güzeldi. Artık aşkımın karşılıksız olmadığını biliyordum. Bu beni çok ama çok sevindiriyordu. En sonunda bana yaklaştı. Kalbim ışıktan bile hızlı atıyordu. Yağmurun altında olmamız yaşadığımız ânı daha güzel yapıyordu. Dudaklarımızın uçları birbirine değerken

-Ben bunu yapamam ben birine ihanet edemem dedi. Sonra da çekip gitti. Olduğum yerde sap gibi dikili kaldım. Öylece gittiği yola doğru bakıyordum. Gözlerimde donmuşluk vardı. Bu şekilde içeri girdim. İçeri girdiğim anda annemin sesini duydum.

- Sen neredeydin?! Senin için çok endişelendik. Sana bir şey oldu sandık!

O anda hiçbir şey düşünmüyordum.

- Ama geldim ve bir şey olmadı. Dedim tersleyerek

- Şuna bak! Saatin kaç olduğunun farkında mısın?!

O anda saate baktım. Gerçektende kaç saat geçmiş farkında değilmişim. Bana sadece 10 dakika gibi gelen olay meğer kaç saat sürmüş.

- Bakın sadece kafamı dağıtmaya ihtiyacım var. O yüzden çok üstüme gelmeseniz olmaz mı? Dedim sakin bir şekilde söylemeye çalışarak. Ardından yukarı çıktım. Üstümü değiştirip saçımı kuruttum. Yatağa yattım. Biliyorum saat daha uyumak için çok erken ama sadece uyumak istiyordum. Sadece uyumak ve uzaklaşmak istiyordum. O yaşadıklarımdan kopmak... kendimi rezil olmuş hissediyordum. Ross a çok kızmıştım. Beni orada bırakıp gitmesine.. tamda öpecekken..

Bunları düşünürken birden kapı açıldı. Ardından ışık. Hemen gözlerimi kapadım. Uyanık olduğumu bilmesini istemiyordum gelen kişinin. Sonra kapı kapandı.

- Buna kanmıycağımı biliyorsun Marie dedi. Ah Vanessa ymış. Onu kandırmak imkansız. Gözlerim kapalı bir şekilde

- Biliyorum dedim ve ardından gözlerimi açtım. Dirildim. Yanıma oturdu.

- Seni üzen kim? Yine Ross değil mi?

Nereden biliyor?

- Evet.

- Kimse benim kardeşimi üzemez. Söyle ne yaptı?

- Birbirimize aşık olduğumuzu itiraf ettik.

- Sahi mi? O da sana mı aşıkmış?

- Evet

- Ama anlayamadığım taraf bunda üzülecek ne var?

- Tam öpüşecekken ben birine ihanet edemem deyip gitti.

- İnanmıyorum! Resmen senin duygularınla oynamış!

- Biliyorum, bunu bana nasıl yapabilir? Sevdiğimizi itiraf ettik. Tam öpüştük öpüşeceğiz derken sevmediği biri için beni reddetti. Hem de bunu kendisi yapmışken.

- Bence onu kötülemek yanlış olur.

- Nasıl?

- Eminim şuan çok pişmandır ve seni üzdüğü için kendisini parçalamak istiyordur.

- Emin misin?

- Hemde nasıl. Bak onu da anlamalısın.

- Ama o benim kadar üzülmemiştir. Benim hissettiğim duyguları hissetmemiştir.

- Bence o şuan senden daha çok üzülüyor ve duyguları daha güçlüdür. Belki de buna cesaret edemedi. Sevmediğin birine bile ihanet edecek olsan da birçok kişi buna cesaret edemiyor. Sen Eliot la şuan çıkıyor olsaydın hala Ross u öpmeye cesaret edebilir miydin?

RAURA-LOVE STORY (TÜRKÇE) (MC_smiler)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin