Kapıyı açtıklarında çocukların 4'ünün bilardo oynadığını gördüm. "Hadi dostum tek bir sayı." "Bu oyun benlik değil Liam git kendine başka kurban bul." Ben hariç tüm kızlar bir çığlık attılar ki ben heyecanıma mı yanayım bunların bağırmalarına mı bilemedim açıkçası. "Ooo selam kızlar..bizde oyuna dalmışız.." Harry hepimizle selamlaşırken sordu. "Aranızda Türk varmış hanginiz acaba?" Hiç düşünmeden hemen elimi kaldırdığımda arkamdaki kapıdan ağır bir sigara kokusu ile Zayn'in geldiğini görünce bu sefer de ben kendimi kaybetmiş şekilde çığlıkla boynuna atladım. "Ahh Zayn hayalimin erkeği!" Tabi bu cümleyi Türkçe söylediğimden utanma gereği duymadım. Kendimi kaybedip daha çok sarılırken ani bir haraketle kollarımdan kurtulduğunda utancımdan yerin dibine girebilirdim "Sizin ülkenizde hiç tanımadan bir erkeğin üstüne atlanmaması öğretilmiyor mu acaba?" Şokla ben değil bütün çocuklar ona bakarken "Be–Ben özür dilerim." Kekelediğime lanet ederken Gözlerim dolmuştu bile. Arkadan kapı açıldı. "Bay Richard kızlarla görüşecek. İlk Gıizem Kaya gelsin." Adımı düzgün söyleyen biri çıksın artık! 'Gıyzem'den iyidir en azından. Herneyse o değilde tamda utanç verici ortamdan yırtıyorum diyerek çocuğun beni yönlendirdiği odaya gittim. Kapıyı çaldığımda 'Girin' komutuyla kapıyı açtım.
İçeride büyük masanın başında garip giyimli bir adam ve masanın önündeki koltukta bir kız oturuyordu. "Gel Gızem" Olsun bu da bir ilerleme. Adımdan tiksiniyordum nerdeyse.
Kızn karşısındaki koltuğa oturup "Merhaba Bay Richard siz olmalısınız." Dedim. "Evet ben Tommy Richard. Çocukların menejiriyim. Bana Tom diyebilirsin." Dedi sıcak gülümsemesine ben de aynı şekil karşılık verdim. "Senin hakkında bilgi edinmek istiyoruz. Tam olarak ingilizce biliyor musun?" S.ktir bu cümleyi anlamadım. Ne dedi lan ? Diye aval aval bakarken karşımdaki kız şaşırtıcı bir şekilde Türkçe konuştu. "Senin hakkında bilgi öğrenmek istiyor. Sanırım İngilizcende biraz sorun var değil mi?" "Evet okulumda öğretildiği kadar" dedim. Kız Tom'a benim dediklerimi tercüme ederken Tom bana döndü. "Pekala tanıştırayım o zaman Zeynep sana tercüme olacak. Dili öğretecek. Şimdi bize öz geçmişinden bahset annen–baban Türkiye'demi?" Zeynep çevirdiğinde "Evet ama babam vefat etti. Üvey babam var onunla yaşıyorlar. Balıkesir'de. Bir de kızkardeşim var o da Manisa'da babaannemlerde kalıyor bir süre." "Peki sen neden buraya geldin?" "Burada okul kazanmıştım o sebeple. Benim okulum ne olacak?" "Sen bize okulunun yerini söyle biz 3 ay dondururuz kaydını." "Peki 5 yıllık harçlığımla tuttuğum ev? Orada kalacağım dimi?" Yazık Zeynep hangi birimizin cümlesine koştursun. Umarın kendi evimde olurum. Bütün harçlığım yanar yoksa. Adam hafif öksürdükten sonra konuştu. " sen harçlığını düşünme biz karşılarız. Evine 3 ay sonra yeniden yerleşebilirsin ama önümüzdeki 3 ay boyunca 5'inize bir ev tuttuk orada kalacaksınız. 2 gün tanışma günü olacak. Çocukların kalacağı evde sizinkiyle yakın yerde. Peki ailenin bu durımdan haberi var değil mi? Karşı çıkmazlar diye umuyorum"
"Hayır. Karşı çıkacaklarını düşünmüyorum. Ama Eylül bana düşkün olduğu için biraz sorun olabilir." Zeynep çevirdiğinde adamın yüz rengi değişti. "Bak güzel kız sen kuraya katılmadan önce bunları göze almalıydın. Şu saaten sonra geri dönemezsin. İkna etmek durumundasın." "Tamam" dedim. Eylül'ü inandırmak kolaydı ama ben özlerim orası ayrı tabi. " Şimdi evine gidip ailene haber ver ve evinden gerekli eşyalarını al. Şöfor seni götürecek." "Tamam" deyip odadan çıktım.
Şoför beni evime bıraktığında kapıyı açıp içeri girdim. Daha 2 gün olmadan ayrılıyordum. Dolaptan kıyafetlerimi valize yerleştirdikten sonra poster dosyamı gördüm. Kalp içine aldığım Zayn farklıydı. Güler yüzlü yufka yürekli , videolarda gördüğüm şakacı haliyle seviyordum onu. Bugünkü yaptığı canımı yaksada eninde sonunda birbirimize 3 ay katlanacaktık. Dosyayı da valize koyup eve son kez balıp ışıklarını söndürdüm. Artık aileme haber verme ve yeni evime gitme vakti..
*Kafanıza Takılan Bir Sorun Varsa Bana Sorabilirsiniz. Lütfen Oy ve Yorumları artırın. Yazım Yanlışım varsa Özür dilerim.
–Bu bölümdeki karakterler, davranışları tamamen hayal ürünüdür–
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Get Lucky
FanfictionLondra'ya okumak için gelen Türk kızı Gizem Tam da birkaç yıl öncesinde hayranı olduğu grubun tanışma şansını elde ediyor ve hiç vazgeçmediği platonik aşığı olan esmer çocuğa tekrar aynı duyguları besliyor 3 aylık süre içerisinde Gizem'in karşılıksı...