Bölüm 13 "Not"

194 20 3
                                    

*OY VE YORUMLARDAKİ SIKINTIDAN DOLAYI YB ATMAYACAKTIM. AMA OKUYUCU SAYISI  +600 OLMASI BENİ MUTLU ETMİŞKEN ATAYIM DEDİM. UMARIM +600 OKUYUCUDAN GÜZEL OY VE YORUM GELİR* BU ARADA KAPAK İÇİN @zeynepchan  TEŞEKKÜR EDİYORUM <3

İyi Okumalar..

Britney Spears – CRIMINAL ile okuyun

Düğünde partneri olmak mı? Koskoca boyband Zayn Malik'in... Sevinsem bir engel çıkıyor. Peki ya Perrie ne olacak? Medya bunu kötü yansıtırsa ne olacak? Kafamı bu sorularla yorarken beynimi meşgul eden ilk soruyu sordum

"Perrie ne olacak?" Gözlerini yoldan ayırmayarak

"O biliyor ama programları var, gelmeyecek. Medyayı diyorsan Tom sizlere de söylemiş olması lazım bizi çiftlere ayırdı sizlere yol göstermemiz, yardımcı olmamız için. O yüzden endişelenecek bir şey yok." Hala onca soruya kafam takılmıştı. Saate baktığımda 18 i gösteriyordu. Ama yaz ayında olduğumuzdan hava aydınlıktı.

"Ne oldu istemiyor musun?" Birden ona dönerek "Yo–yok yani isterim tabi, yani kim istemez? " Ne diyeceğimi şaşırmış halde önüme dönüp ellerimle oynamaya başladım. Hafiften kıkırtı duyduktan sonra biraz utansamda yüzümdeki tebessüme engel olamayarak birlikte eve doğru yol aldık...

***

"Ee daha sonra ne dedi?" Kızlar başımda dikilmiş sanki çok önemli, çok özel birşey yaşamışız gibi –aslında birazcık, tamam yaşadık işte– ağzımdan laf almaya çalışıyorlardı. Tabi benden laf çıkarmı. Çoğu yerleri atlayarak anlatmıştım. 

"İşte düğünde partneri olmamı istiyor, daha doğrusu emir verdi. Yani öyle olması gerekiyormuş." Kızların aklında yanlış anlamda soru işareti kalmasın diye işi resmîleştirmeye çalışıyordum. Ha bir de demiştim ya açıklama yapma huyum da var.

"Biz Zayn'le nikah şahidiyiz ya işte hem ondan hem de Tom bizi birbirimize yol göstermek amaçlı eşleştirdi ya onun için." Dedim ellerimle oynarken.

Birkaç ay sonra Zerrie çiftinim düğününe yavaş yavaş kendimi hazırlıyordum.  3 ay geçtikten sonra bu uzun rüya bittiğinde evlerimize eski yaşantımıza geri dönsek bile çocuklarla irtibatımız kesilmezdi büyük ihtimalle. Dolayısıyla Zerrie 1 yıl sonra bile evlenseler beni çağırmaları muhtemel. Ben de boyun eğecektim, mecburdum. Ne yapabilirsin ki senin karşılıksız sevdiğin çocuğın düğününe gittiğinde? Ya gitmemek için hasta numarası yaparsın ya da intihar edersin. Ama cesaret edemezsin. Çünkü geride bıraktıkların.. Hiç olmazsa ailemi, benim gibi babasız büyüyen kardeşimi, annemi de düşünmeliydim.

İnsanın canını yakan da budur ya, Karşılıksız aşk.. Kolay geliyor ama yıllarca hayalini kurduğun erkek bir başkasının olacak ve sen de bunu izleyeceksin, ne acı! İşte benim sonum da böyle olacaktı. Kendime zarar verme kısmını elersek geride kalan seçenekler arasında onların çocuklarının ablası veye teyzesi olurum herhalde.. :(

***

Duyduğum tetik sesinden sonra yumduğum gözlerimi açtım. Ölmüş müydüm şimdi?  Ölüm böyle bir şey miydi?

Bekle, Neden aynı yerdeyim ben? 

Hayır ölmemiştim. Emre elindeki silahı düşürerek sırtındaki kurşunun açtığı yara ile birlikte havuzun derinliklerini boylarken "Canın çok yanacak uğur böceği." Deyişi tüylerimi ürpertti. Ben dehşet içinde Emre'nin suya gömülüşünü izlerken görüş açıma elinde silahla Zayn girdi. Ne yani Emre'yi o mu vurmuştu. O ölmemiş miydi? Silahını indirirken koşup sarıldım. "Se–sen öldün diye ç–çok kor–korktum" Ondan ayrıldığımda yüzünü ellerim arasına aldım. Hala sönük duruyordu. Yorgun gözlerle bana bakarken morarmış dudaklarını öpmeye başladığımda karşılık verdiğini hissettim. Birden flaş sesiyle ayrıldığımızda Zayn beni arkasına alacak şekilde geri çekti.  Karşıdaki koskocaman gemide yüzlerce kameraman , fotoğraf çeken insanlar vardı . Basın olmalıydı.

Get LuckyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin