= Oy ve Yorum atan Okuyuculara Çok Teşekkür Ederim.. <3 =
İyi Okumalar..
Lana Del Rey – DARK PARADISE ile okuyun
Perrie o cümleden sonra sanki hiçbir şey olmamış gibi ayaklanıp tebrik bile etmeden grubuyla yanımızdan uzaklaştı. Tabi Zayn'i de peşinden sürükleyerek. Ne yaptım ki okadar neyi ödetecek? Bilerek atmadım ya. Zayn'in endişeli bakışı, hiçbir şey demeyişi, bir şeyler saklıyor sanki. Biliyorda endişeleniyor gibi ifadesi vardı yüzünde çözemediğim. Demiştim ya Zayn içi dolu bir kutu ama kilitli. Peki ya o kilidi nasıl kıracağım?
Çocuklarla kucaklaştığımızda hepsi tebrik ettiler. Sonra soyunma odasına girip terli tişörtümü çıkarıp yedek olanını giydim. Yüzümü de yıkadıktan sonra çantamı yanıma alarak odadan çıktım. Çocuklar gitmiş olmalıydı. İri yarı korumalardan biri yanımıza gelerek
" Selam kızlar ben Max . Sizin özel şoförlüğünüzü yapacağım. Tom talimat verdi acil şirkete gitmeniz lazım sizlerle görüşecek. " Deyip bizi arabaya yönlendirdi. Teker teker bindiğimizde şoföre "Eve gitmeyecek miyiz? Bu halimizle mi gideceğiz?" Dediğimde
"Eve gidince hazırlanmanız için yarım saat vermek durumundayım. Bay Richard dakik bir insandır ve saati saatine hareket eder. "
"Pekala" dedikten sonra evin yolunu tuttuk.
***
Duşumuzu alıp üstümüzü değiştirdikten sonra arabaya binip şirkete varmıştık. Kapıyı tıklattığımızda 'Girin' komutuyla kapıyı açtık. Kucaklaştıktan sonra yerlerimize oturduk.
"Nasıl gidiyor kızlar. Oyunda baya eğlenmişsiniz anlaşılan?" Diye sordu bana imâlı bir şekilde bakarak.
"İ–İyiydi." Dedim keskin bakışlardan nasibimi almış bir şekilde kekeleyerek.
"Çok eğlendik Bay Richard. Boyalı sarışın ve grubunu dize getirdik." Lilly'in neşeli tavrına hepimiz güldük. Tom'da hafif tebessümle kaşlarını yukarıya kaldırarak kollarını masaya dayayıp ellerini birleştirdi.
"Kızlar size bir sürpriz haberim var demiştim onun hakkında konuşacağım sizinle." Hepimiz pür dikkat kesilirken bir dosya çıkardı
" Teen Choice Awards'a 1D ile birlikte katılacaksınız...." Dediklerini kafamda idrak etmeye çalışırken kızlar bağırışıyorlardı. Ben şaşkınlıkla ağzım açık bir şekilde "Gerçekten mi?" Diyiverdim.
TCA çok prestijli bir ödül töreniydi bildiğim kadarıyla. Çünkü magazin sayfalarında çok yer veriliyordu ilgili haberlere. Ve birsürü ünlüler de orada olacaktı. Umarım tanışma fırsatım olur...
Biz heyecandan titrerken Tom ciddiyetini koruyarak "Asıl haberi söylüyorum. Sizler ödül sunacaksınız. En İyi Grup Ödülü." Elindeki dosyayı bize uzattı. Adayların isimleri vardı
5SOS
The Wamps
Fifth Harmony
Little Mix
Neon Jungle
One Direction
....Adaylarda 1D'yi görünce içim rahatladı. Onların çıkacağına eminim. O kadar başarılı, birçok ödülü olan gruba verilir zaten...
"Haftaya pazartesi günü olacak. Saati saatine bilgi verilecek size. Ödül töreninden sonra çocuklarla tekrar toplantı yapacağız, Amerika turları ile ilgili." Tom dosyayı kaldırdıktan sonra çekmeceden viski ve bardak çıkarıp içkiyi bardağa doldurdu. "Tabi ondan önce Zeynep'in düğünü var." Dedi içkisinden içerek. "Düğün günü görüşmek üzere kızlar." Deyip bizleri yolcu etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Get Lucky
FanfictionLondra'ya okumak için gelen Türk kızı Gizem Tam da birkaç yıl öncesinde hayranı olduğu grubun tanışma şansını elde ediyor ve hiç vazgeçmediği platonik aşığı olan esmer çocuğa tekrar aynı duyguları besliyor 3 aylık süre içerisinde Gizem'in karşılıksı...