Bölüm 7 "Yakalanmak"

246 27 2
                                    

Christina Perri – HUMAN ile okuyun

**2 HAFTA SONRA**

Başıma gelen iğrenç olaydan sonra güvenlik görevlileri açığa alınmış, cezaevine gitmişlerdi. Bu süre zarfında kızlar, çocuklar özelliklede Zayn,bana çok iyi bakmışlar , o psikolojiden kurtulmama büyük katkı sağlamışlardı. Dil derslerimi Tom'un geçmiş olsun mesajında belirttiği gibi durumumdan dolayı 1 haftadır her gün 2 saat Zeynep veriyordu. Dil bilgisi, cümle kurma ile ilgili birçok alıştırma yapmış, iyice geliştirmiştim.  Tom psikolog çağırmaya kalkışmıştı ama ben iyiyim diyerek geçiştirmeyi başarmıştım. Çünkü Zayn bana bebek gibi bakıyor ayağa bile kalkmama izin vermiyordu. Perrie'nin konser turu için Meksika'ya gitmesiyle benimle daha çok ilgileniyordu. Yemek bile yapıyordu. Çiğ tavuklu çorbası hariç fena değildi yemekleri. Bu tavırları çok hoşuma gidiyordu. Ahh ne zırvalıyorum ben karşınızda ultra yakışıklı bütün kızların hayallerini süsleyen Zayn Malik'in seninle ilgilenmesi kadar güzel ne var ?

İşin kötü yanı o olaydan beri hep kendini suçlaması, bana bakmayı kendine mecbur ettirmesiydi. Tabi onun hatası değildi. Her dakika başımda dikilecek hali yoktu her halde. Onun da nişanlısı vardı zaten. Zira umut beslememin de manası yoktu.

Olaydan sonra annemde her dakika arıyor, anlıyormuş gini "İyi misin değil mi Gizem? Emin misin bak geliyim istersen yanına. Sana iyi bakıyorlar değil mi?" Ahiret sorusu gibi sıralıyordu. Annelik içgüdüsü böyle bir şey sanırım.

Çalan kapı sesiyle düşüncelerimden sıyrılarak yattığım yatakta oturur pozisyon aldım "Girin" deyince karşımda elinde tepsiyle ve 32 diş sırıtan bir Zayn Malik duruyordu. Her şey yakışıyor bu çocuğa ama Perrie hariç. Elindeki çorba tepsisini önüme koydu. "Yine ne yaptın? Gerçekten gerek yoktu." Dedim mahçup bir şekilde "Gerek olmasa yapmam zaten bak sana sürpriz yaptım. Türk çorbası ezegilin çorbası yaptım. Bakalım beğenecek misin demeyeceğim. Beğenmek zorundasın o kadar mutfağı dağıttım malzeme bulmak için.. Heyy ne gülüyorsun?" 10 dakikadır Zayn'in 'Ezegilin' deyişine hunharca gülüyordum. Yemekte konuştuğumuz zaman ona bu çorbayı sevdiğimi söylemiştim. Unutmamış. Bunu da aklıma yazmıştım. Ben hala gülerken Zayn'de kahkalarıma hafif tebessümle "Gülünce çok çirkin oluyorsun sus bence." Deyince artık yüz kaslarım ağrıdığı için gülmeyi kestim ve meşhur çorbanın tadına baktım. Ben bile bu kadar güzel yapamamıştım. "Ezogelin çorban çok güzel olmuş, kendini geliştirmişsin." Dedim 'Ezogelin' e vurgu yaparak. O da neye güldüğümü anlamış olacak ki utançla ensesini kaşıdı. Şu an tam tanakları sıkılası durumdaydı. Kendimi tutamadım ve uzanarak hafif sakallı yanaklarını sıkmayı başardım. Ölmeden önce yapılacaklar listemin 99. Maddesini de tamamladım hyrlı uğrlu olsn. "Ne yapıyorsun? Çorbamı dökeceksin. Sana temizletirim yoksa." Elimi çektim. "Sen biraz daha dinlen biz aşağıdayız bir isteğin varsa Ellie'ye –evin hizmetçisi– seslen." Ayaklandığında kolundan tutup "Teşekkür ederim." Dedim. Dediğime karşılık "Teşekküre gerek yok" deyip çıktı. Bu çocuğu sevmekten vazgeçmeyeceğim.

Ben mükemmel çorbayı iştahla içerken kapımın açılmasıyla Meave'nin geldiğini gördüm. Keyifli bir şekilde yanımdaki tekli koltuğa oturdu. "Nasılsın bakalım." Çorbayı gördüğünde "Demek Zayn Bey yarım saattir bunu yapmaya uğraşıyormuş. Sana iyi bakıyor.  Şuna bak iyice kilo almışsın." Deyince sinirle karışık gülümsemeyle "Şaka yapıyorsun değil mi? Cidden öyle mi görünüyoru–" "Yok hayır şaka yaptım." Deyince rahatladım. Aslında kiloluydum 2 yıl öncesine kadar 63 kiloydum. Malum babamın ölümüyle kendimi çoğu şeyden soyutlamıştım. Yemek yemekte bunların arasındaydı. 2 yılın sonunda 10 kilo vermiştim üzüntüden. Tek iyi yanı bu sanırım. "Evet bana iyi çok iyi bakıyor ama bunu kendine mecbur ediyor çünkü bu olaydan kendini sorumlu tutuyor." Dedim bıkkınlıkla. "Evet ben o gece yoktum ama kızların dediğine göre siz beraber gelmişsiniz ama Zayn birden başka yere gitmiş seni yalnız bırakmış." "Olsun o kadar içmeseydim midem bulanmayacaktı. Oraya ben gittim ve hatamın bedelini ödedim. Kimsenin suçu yok." Diye sitem ettiğimde Meave elimi tuttu. "Olan oldu ama bir şey yapamadan kurtarmışlar seni. Şanslısın,üzülme artık. Kedinide suçlama " Diye gülümsediğinde ben de gülümsedim

Get LuckyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin