Merhaba arkadaşlar. Biraz uzun bir aradan sonra sonunda yeni bölüm geldi. Umarım bu süre zarfı içinde umduğunuzu bulduğunuz bir bölüm olur.
Herneyse, Herkesin geçmiş Ramazan Bayramı'nı kutluyorumm <3
İyi Okumalar..
Multimedya :Düğündeki şarkı
Multimedya: Gizem ve Zayn'in giydikleri.
Yüzümdeki gülümseme doruklara ulaşırken en az 10 kere okuduğum notu göğsüme, uzun zamandan sonra ilk defa coşkuyla atan kalbime bastırdım. Umutsuz vakaydı biliyordum ama hala onu çok seviyorum.
İyi de benim kenarları taşlı bilekten bağlamalı ayakkabı aldığımı nereden biliyor bu çocuk? Yoksa beni mi takip etmişti?
Bu çocuk çözemediğim matematik problemi gibi. Tam çözdüm derken cevap şıklarda olmuyor...
Notu zarfına koyup dolabımdaki kutuma koyarak sakladım. Yatağın üstündeki kıyafetin kabının fermuarını indirmemle şok oldum. Bu elbise benim mağazada gördüğüm gibi değildi. Yani onun gibiydi ama gelinlik gibi etekleri kabarıktı. Acaba Zayn'i arasammı diye düşünürken elbiseyi elime alıp inceledim. Ne yalan söyleyeyim hakkını yemeyim ama öncekinden kat be kat daha güzeldi. Bir anlık hevesle elbiseyi giyerek ayna karşısında kendime baktım. Gerçekten de prenses gibi olmuştum. Eteklerinden tutup etrafımda dönmeye başladım.
"Off kızım bu ne ya bayıldım."
"Ya ben kıskandım ama şimdi. Biz sönük kalacağız ya"
"Bu kıza uyku ilacı verip mi gitsek acaba?"
Kızlar kapının dibinde konuşurlarken son şıkkı gözden geçirmedim değil açıkçası. Ama bir yandan da o düğüne gitmek için sabırsızlanıyordum. O bana nispet yapıyorsa bende ona yapard– tamamda kiminle yapacağım?
Tabiki Zayn'le yapacaksın aptal düğünde partnerisin zaten azıcık yılışık olsan ne olur?
Hayır Gizem Zayn olmaz! Magazin sayfalarına kötü anlamda düşersin rezil ederler seni
Magazinin canı cehenneme zaten Zayn açıklamasını yaptı ya boşver sen Zayn'le yap
Hayır Gizem riske atma sakın dinleme onu
O olmasa bile kaç tane çocuk var–
İç seslerimi defederken Zayn şıkkını gözden geçirdim. Onu bu şekilde kullanamazdım, Ben en iyisi nikah şahitliğimi yapıp gideyim. Bana bu tür şeyler yakışmaz zaten..
"Heyy ne düşünüyorsun gelin çakması." Düşüncelerimden sıyrılmama sebep olan kızların üstümdeki elbiseyi çekiştirirken sarfettikleri sözler oldu.
"Tamam kızlar elbiseye bir şey olmadan çıkarayım da şey olmasın."
"Zayn'de de ne zevk varmış be! " Lilly'e en öldürücü olanından bakışlarımı yollayıp kapımı örttüm. Bu aralar hep ortaya çıkan gülümsemelerim kendimi aynada görmemle beni cesaretlendirmişti. Her ne olursa olsun bu düğünde tek yapmam gereken Güçlü Olmak tı ...
** DÜĞÜN GÜNÜ **
Sonunda büyük gün gelmişti. Neyin heyecanıysa gece uyuyamamış yatakta dönüp durmuştum. Bir o kadar da düşünmüştüm. Balon gibi olan kafamla önümde dikilen Meave'i yeni görüyordum.
"Neyin var Gizem? Yarım saattir sana sesleniyorum." Yanıma oturduğında silkinip düşüncelerimi beynimden atmaya çalıştım.
"Yok bir şey Meave ne oldu?" Ayağa kalkıp elimden tutarak beni çekiştirerek "Acil yardımına ihtiyacım var" Dedi. Göz devirerek mor rengin hakim olduğu odasına geldiğimizde komidinin üstündeki saat sabah 6'yı gösteriyordu. Zeynep'in aramadığına veya gelmediğine şaşırmıştım doğrusu. Meave önüme 2 tane elbise tuttuğunda endişeli halde "Senin zevkine güveniyorum Gizem sence hangisi?" Sağ elinde tuttuğu dantel işlemeli straplez beyaz elbise vardı. Güzeldi ama düğün için fazla sadeydi. Diğer elbise uzun lacivert taş işlemeli abartıdan uzak sırt dekoltesi olan gerçekten hoş bir elbise vardı. Meave'e gerçekten yakışacağını düşündüğüm lacivert elbiseyi gösterip "İşte bu" Dedim. Heyecanı gözlerinden okunur halde "Ben de öyle düşünmüştüm." Deyince göz devirerek odama geçtim. Banyoya gidip duş almak üzere suyu açtım. Kıyafet almak için geri odaya döndüğümde yatağın üstündeki telefonun titrediğini gördüm. Ne ara titreşime almışım ki? Ekrana baktığımda Nilay arıyordu. Hemen açtım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Get Lucky
FanfictionLondra'ya okumak için gelen Türk kızı Gizem Tam da birkaç yıl öncesinde hayranı olduğu grubun tanışma şansını elde ediyor ve hiç vazgeçmediği platonik aşığı olan esmer çocuğa tekrar aynı duyguları besliyor 3 aylık süre içerisinde Gizem'in karşılıksı...