–MOBİLDE OLDUĞUMDAN ŞARKIYI KOYAMADIM –
İYİ OKUMALARR...
Sia – BREATHE ME ile okuyun
–EMRE'NİN AĞZINDAN–
"O kızı gördüm televizyonda. Londra'da bir müzik grubuyla berabermiş." Hamdi Baba ellerini arkasında birleştirmiş bir sağa bir sola dönüyordu.
"Anası gibi kaçtı o....pu" Ateş saçan gözleri bana döndüğünde titredim diyebilirim. Bir eliyle omzuma dokundu.
"İtiraz etmiyorsun Emre düğünü orada yapıyorsun ve Gizem'i öldürüyorsun başka çaremiz yok."
~~
Ben Emre Coşkun. Kendimi ilk bildiğimde yetimhanedeydim. Hamdi Baba beni 5 yaşımda yetimhaneden almıştı. Babam bellemiştim kendisini. Hakkını ona olan sadakatimle ödüyordum. Yıllardır İçimde kalan 'baba' eksikliğini tamamlamıştı. Ayşen abla onun bir nevi eşiydi ancak 'Anne' eksikliğimi gideremeden vefat etmişti.
Gizem konusuna gelirsek.. Ben onu ortaokulun ilk günü görmüş, çok sevmiştim. Ama peşimdeki kızlar sayesinde onunla görüşme fırsatı bulamıyordum. En sonunda mezuniyette açılmaya karar verdim. Yetimhanedeki 'kardeşim' bildiğm Sevinç'i de getirmiştim mezuniyete. Ben de ona 'Abi' olmuştum dolayısıyla. Onu da bir aile almıştı, fakat evlerimiz yakın olduğu için görüşme fırsatı bulmuştuk..
Gizem'le sevgili olduktan sonra Hamdi Baba'nın bana verdiği ama nereden geldiğini bilmediğim harçlıklarla geziyor, onu mutlu etmek için elimden geleni yapıyordum.
Her şey Hamdi Baba'nın madden sıkışması ve Gizem'in babası öldükten sonra ortaya çıktı. Meğer Hamdi Baba'yla Gizem'in babası Hilmi Bey üvey kardeşlermiş. Bunu Gizem'i babamla tanıştırmak için getirdiğimde öğrenmiştik.
Olay, Hilmi Bey habersiz bir şekilde köydeki Ortak hisseye sahip oldukları tarlayı satıp boş araziye lokantanın temellerini attırması , tarlanın parasını yedikten sonra boş araziyle birlikte Hilmi Bey'in ölmesiyle bütün borçlarının Hamdi Baba'ya kakaladığı ortaya çıkmasıyla başladı. Tabi Hamdi Baba gençken Nursima Hanım yani Gizem'in annesiyle flörtleşmiş, işi ciddiye bindirmişlerdi. Fakat kızın babası yüklü miktar başlık parası istiyorlardı. Hamdi Baba'da başlık parasını kazanmak adına Almanya'ya gitmiş yıllar sonra yüklü miktar para kazanıp köyüne dönmüştü. Babasına gittiğinde Nursima Hanım'ın ,üvey kardeşi Hilmi Bey ile habersiz sattığı tarlanın parasıyla evlenmiş hatta kızı bile olmuştu. Bunun üzüntüsü öfke ve intikam kıvılcımlarını alevlendirdi. Hamdi Baba da onların yerlerini bulmuş. Onlara yakın biryerde ev tutmuştu. Bir kadın bulup sahte nikah kıymış bunun sonucunda bir erkek evlat istediğinden yetimhaneden beni almıştı.
Hilmi öldükten sonra Ortalığın durulmasını bekleyen Hamdi Baba ona ihanet ettiği ve hatta çocuk peydahladığı Nursima Hanım'ı da öldürmeye gider. Fakat evinden taşındığını ,hatta yeniden evlendiğini öğrenince onun canını yakmak için yerini bildiğimiz tek kişi, kızı yani benim ayrılmak zorunda kaldığım Gizem'i öldürecektim..
Şu anda da Hamdi Baba beni onların bir parçası olan Gizem'i öldürmemi istiyordu. Çünkü tek yerini bildiğimiz, ondan intikam alabileceğimiz tek kozumuz oydu. Onu çok sevmeme rağmen Baba'mın yaşadığı derin intikam duygusunun aynısını bana da aşıladığı için ayrılmak zorunda kalmıştım. Hiçbir haberi olmayan güzelliği öldürmek boynumun borcu olmuştu...
Şans ta benden yana ki Zeynep'le dil öğretmenliği kursunda tanışmıştık. Bu da Gizem'den ayrılmak için iyi bir fırsattı. Zeynep'i babamla tanıştırmış her anlamda onayını almıştım. Sevdiğimden değil sırf intikam için o düğünü yapacaktım. Zeynep'inde bana karşı hislerini anlayınca Gizem'e durumu açıklamaya karar verip çekip gitmiştim. Ne haltlar yediğini bilmeden ölen aşağılık babası için gözyaşı döken kıza acıma duygum kalmamıştı, sanırım Baba'ma çekiyordum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Get Lucky
FanficLondra'ya okumak için gelen Türk kızı Gizem Tam da birkaç yıl öncesinde hayranı olduğu grubun tanışma şansını elde ediyor ve hiç vazgeçmediği platonik aşığı olan esmer çocuğa tekrar aynı duyguları besliyor 3 aylık süre içerisinde Gizem'in karşılıksı...