A dok su se Omer i Zehra gledali novinari su nastavili postavljati pitanja.Ni jedno ni drugo, nije ih čulo u ovom trenutku nije postojalo ništa i niko, postojali su samo oni! A onda kao iz dubokog sna Omer se trznuo na pitanje jednog novinara. - ,,Gospodine Seite , hoćete li nam vi odgovoriti zašto je žena Omera Kervandžoglua došla sa vama? I zato vaša supruga Lena nije ovde večeras." Na pitanje novinara Seit se samo počeo glasno smejati. I baš kad je hteo odgovoriti do njega je prišla Lena! Uhvatila ga za ruku i kroz osmeh dodala: ,,I meni je drago da vas vidim, dragi moji novinari. Kao što vidite večeras moj suprug ima dvije pratilje, a i šta se drugo moglo očekivati od jednog Šeika?" Na šta su novinari odmah postavili potpitanje: ,,Gospođo Leno, da li to znači da su informacije koje smo pre tri nedelje doznali istinite." Vaš suprug Seit, sada ima dvije žene. I vi ste sada.." Lena im ne dozvoli da završe pitane do kraja već samo doda: ,, Istina je! Ja sam sad druga žena, a gospođica Zehra je prva žena mom Seitu. A sada ako dozvolite pošli bi unutra."
Ponovo se osmehnula i očima dala znak njemom suprugu Seitu, da rukama ogrli Zehu oko struka što je Seit sa zadovoljstvom napravio. Dok su oni koračali prema ulazu Omer je nemo gledao u Zehru.Neyla, je umesto njega odgovorila na par pitanja novinarima i zatim su i oni ušli u salu.
Lena P.O.V
(Zehrina nova prijateljica)
,,Eno Zehre", glasno sam povikala kada sam ugledala Zehru da korača prema autu. ,,Wow, izgleda kao andjeo. Pitam se gde je tom Omeru bila pamet da joj dozvoli da ode od njega." ,rekao je Seid kroz osmeh, iznenađen onim što vidi ispred sebe. Na šta mu Lena opalila blag šamar i malo ljutito dodala: ,,Gospodine Seite! Znamo mi da ste vi šeik i da ste navikli da imate najmanje tri žene, ali bolje bi vam bilo da ne izazivate vraga. I da se zadovoljite sa ovom jednom dok još uvek imate te prelepe okice"
,,Kako vi kažete, moja gospodarice",ponovo je Seit rekao kroz osmeh i primakao se do Lene želeći da ostavi jedan poljubac na njene sočne usne. Tada je šofer otvorio vrata kako bi Zehra ušla, na šta je Seit kao malo ljut reka: „Ahh Zehra, zar si morala baš sad da otvoriš vrata. Hteo sam joj razmazati ruž na usnama." Zehra odmah stidno spusti glavu prema podu, a Seit kao da je sažaljava kroz osmeh dodade: ,,Hajde, hajde nema veze, ima još vremena dok stignemo."
,,Uvek ćeš biti dete. Seite ,pusti devojku da sedne",
kažem udarajući ga po glavi... Ubrzo smo stigli ispred dvorane. Odmah sam videla te dosadne novinare i znala sam da ce čim izađemo iz auta početi sa svakojakim pitanjima. Pažnju mi je privukao crni audi. Ne zato što po prvi put vidim to auto, već zato što je u tom autu bio Zehrin Omer. Na početku nisam bila sigurna da je to on, ali kada se okrenuo odmah sam ga prepoznala. Bio je baš kao na slici iznad koje je Zehra danima plakala. I iznad koje plače još uvek.Odma sam znala da ga Zehra večeras nikako neće uspeti izbeći i smislila sam plan, kako bi ga zauvek odvojila od nje. Ne zato što ne želim da budu zajedno, već zato što ne želim da Zehra više pati. Brzo sam ispričala sve Seitu na arapskom jeziku uključujući i plan a on je na sve to sa osmehom na licu pristao. Zatim su on Zehra prvi izašli, a ja sam ostala malo duže u autu pod izgovorom da moram popraviti ruž na usnama koji je Seit ipak razmazao. Čekala sam da ih Omer i njegova pratilja primete i prvi put zahvalila sam se ovim glupim novinarima što su ovde.
Na pitanje ,,Gde sam ja" brzo sam prišla i uhvatila Seita za ruku, govoreći da sam sada druga žena. Primetim kako Omer, gleda Zehru! Videla sam i da je besan, jer je toliko jako stegnuo pesnicu, vene na rukama su se ukazale, zato sam ljubazno zamolila novinare da nas puste da uđemo u salu. Kad uđemo unutra uhvatim Zehru za ruku i povedem je prema WC-u. Drhtala je i teško disala, suza je suzu stizala, a ona je samo tiho izgovorila: ,,Lena, on je došao sa njom. On je sa njom!" Ponovo je plakala, plakala je zbog njega! Za ovo kratko vreme Zehra mi je postala sestra koju sam pre dve godine izgubila. Zato me njene suze bole toliko da bi tog Omera svojim rukama ubila.
YOU ARE READING
MIRIS RUŽE (Štampana)
RomanceZapitate li se ponekad kako to miriše zeleđena ruža? Ja ću vam reći. Miriše kao kaplica leda iz kojih se sliva ljubav. A znate li šta se dešava kada se zaledi ruža? Ona pati ali nikada ne izgubi boju. Crvena kao krv. Crvena kao sreća. Crvena kao lj...