FLASHBACK
"Hadi Naeun acele et indirimi kaçırıcaz yoksa..." diye seslendim.
Şu Naeun gerçekten de yavaş hazırlanan birisi.Birlikte alışveriş yapmak bazen tam bir işkence olabiliyor. Sabah erkenden birlikte alışverişe çıkıp Christmas hediyelerini paketlemeye başlama kararı almıştık ama 28 dakikadır bekliyorum.
Naeun'u beklerken ben de etrafa göz gezdirdim."Tanrım! Ben Amerika'dayken ne kadar da çok şey değişmiş böyle."
Neyse sonunda çıkıp bana iki tişört gösterip hangisini giymeliyim diye sorduğunda onu boğabilirdim.Sonuçta yüzüne maske takması lazım ve yüzünde o maske varken kimsenin dönüp ona bakıcağından bile emin değilim.O yüzden bu kadar hazırlanması yersiz.
17 dakika sonra~
Sonunda alışverişe başladık.İlk girdiğimiz mağazaya daha sonra başka hiçbir yerde aradığımız türde hediyeler bulamadığımız için 4 kere daha girmek zorunda kaldık. En son kasada duran kadın "Mağazayı sömürdünüz.Kaç yıllık kasiyerim sizin kadar erken kalkanını hiç görmedim" dedi. Kadınla uzunca bir süre muhabbet ettik.Alışverişin en güzel yanıda bu işte hiç bir zaman yorulmaz ve sıkılmazsın.Yaptığın tek şeyse tüm paranı bitirmeden tanıdığın herkese hediye almak. Naeun ve ben bu konuda Noel Baba'nın yanına elf olarak kadrolu işe girebilecek yeteneklerle doğmuşuz sanırım.
Uzunca bir alışveriş maratonunun ardından yemek yeme kararı aldık.Çünku bir kaç dakika daha aç durmaya çalışırsak ikimizden biri günün sonunu göremeyebilirdi. Ve bende bu mide varken o kişi kesinlikle ben olurdum.
İkimiz birlikte yiyecek bir şeyler sipariş edip nereye oturmak istediğimize bakarken Naeun'nün birilerine el salladığını gördüm. O tarafa baktığımda maske takan bir kaç çocuğun da bize el salladığını farkettim .Ve sanırım...Hayır,hayır hiç birini tanımıyordum.Bunlarda Naeun gibi şarkıcı olsa gerek diye düşünürken Naeun beni onların olduğu tarafa doğru sürükledi.
Naeun beni orada bulunan herkesle tanıştırdı. Hayır tabii ki o kadar da salak değilim.K-pop bilgim biraz kıt olabilir ama orada bulunan kişilerin aslında SHINee grubunun üyeleri olduğunu biraz yaklaşınca anladım.Ayrıca şu Taemin denen çocuğun Naeun'nün We Got Married'deki kocası olduğunu da biliyorum.Zaten en yakın arkadaşımın programlarını kaçıracak da değilim.Ve aslında bence ikisi birbirine çok yakışıyor.
"Peki onlar neden burda?Gidip dans çalışması falan yapmaları gerekmiyo mu?" diye düşünürken ellerindeki poşetleri farkettim."Duh!Tabi onlar da insan.Ve onlar da Christmas'ı kutluyolar seni salak."diye içimden kendimi saydırmaya devam ettim.
Ben kendi salaklığıma saydırırken Naeun beni oradakilerle tanıştırdı...Ama ben ilk üyeden sonrasını ciddi anlamda karıştırabilirim.Tamam bir kaç kez Music Bank'te yüzünü görmüş olabilirim ama gerçekten yakından bu kadar yakışıklı görünebileceğini hiç tahmin etmezdim.
Onew...
Ona bakarken (Aslında birbirimize baka kalmıştık da denebilir.) Key denen herifin üzerine kola döktüm. Tanrım! Kendimden utanıyorum nasıl bu kadar aptal olabilirim ki...
Fakat ilk defa aslında Kore'ye geri dönmekle ne kadar doğru bir karar verdiğimi farkettim.Kim bilir belki hayatıma yeni bir sayfa açmak düşündüğüm kadar da zor olmaz....
Merhaba :)
Bu benim ilk hikayem.Umarım beğenirsiniz :) Aslında bu bölümü daha önce yükliycektim ama biraz meşguldüm.Biraz uzun tutmaya çalıştım.Yazım hatası ya da anlam kayması varsa şimdiden özür dilerim.Dediğim gibi ilk hikayem.Lütfen okumaya devam edin
XOXO
FH
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stuck In Reality
FanfictionYoo Minah'nın hayatı mükemmeldi. Ta ki menajeri ona o haberi verene kadar... Ve şimdi hakkında ona ezberletilenler dışında hiç bir şey bilmediği, durmadan kavga ettiği ve hiç ama hiç sevmediği biriyle hayatını devam ettirmesi gerekiyordu.Ve bu kişi...