Bölüm 20 : O BENİM!

726 60 21
                                    

Bu bölümü bıkmadan usanmadan yeni bölümün ne zaman geleceğini ve ilham perilerimin durumunu soran @crazy-boice a ithaf ediyorum. SENİ ÇOK SEVİYORUM <3 

[Chanyeol ]

Aynada kendime son bir kez daha çekidüzen verdikten sonra iyi göründüğüme nihayet kanaat getirdim. Tam çantamı almaya hazırlanıyordum ki arkamdan bir ses geldi;

"Öhöm öhöm. " Menajerimiz Sunghwa hyung'un sesiyle irkildim. " Chaneyol biraz daha hızlı olamaz mısın? Yetişmemiz gereken bir yer var hani."

" Tamam hyung geliyoruum! " Hızlı bir şekilde çantamı kaptığım gibi odadan çıktım ve Sunghwa hyungun peşi sıra dışarıda bizi bekleyen arabaya doğru yürüdüm.

"Beyimiz sonunda teşrif edebilmiş. Ooo ne iyi ettiniz beyim bizim acizane minivanımızı onurlandırmış. " Baekhyun aklı sıra laf sokuşturuyordu bana. Ama ne olursa olsun bugün oldukça mutluydum ve kimse ama hiç kimse moralimi bozamazdı. Çünkü bugün bir tanecik meleğimle fotoğraf çekimimiz vardı. (Y/N : Ay aşık yavruuum yazarın sana gurbaaan olsun) Hanım!Hanıım' Araya kaynak yapmayı kes lütfen! Neyse nerede kalmıştık? Hah evet bugün Minah'la fotoğraf çekimimiz vardı. Gerçi diğer üyeler de geliyordu; ama şimdi onları önemseyecek halim yoktu. Yani şimdi bir yandan benim canım aşkım dururken diğer tarafta kim ne yapsın  11 tane büyümüş de küçülmüş adamı değil mi yani?

 Yol boyunca Minah'ı düşündüm. Zaten ondan başka düşünecek hiç bir şeyim de yoktu. Minah Çin'e gittiğinden beri onunla yatıyor onunla kalkıyordum; aklımda,kalbimde,gittiğim her yerde sürekli o vardı. Tabi bunu diğerlerine söyleyemiyordum; çünkü ilk başta kıza saydırdığım onca şeyden sonra şimdi gidip "Ben Minah'a sırılsıklam aşığım" desem kafamı duvara sürte sürte kıvılcım çıkartırlar,geri kalanları da kıyma makinesine atıp kıyma yaptıktan sonra onlarla köfte yapıp bir de üstüne ketçap sıkıp afiyetle yerler. Brrr! Düşüncesi bile tüylerimi diken diken etmeye yetti; ki bunu yapıcak kadar da psikopatlar hani. Bazen gerçekten vücut bütünlüğümden endişe duyuyorum onların yanında...

Araba durur durmaz büyük bir hızla kapıdan dışarıya fırladım.

" Minah'ı görücem diye Usain Bolt'un dünya rekorunu kırdı az önce herif. " Bu sefer konuşan Baekhyun değil Jongdae'ydi. Göz ucuyla ona baktım pişkin pişkin gülüyordu.

"Kes sesini muşmula surat!" Gülüşü bir anda soldu.

"Ya Suho hyung Chanyeol bana muşmula surat dedi ya." Hayır yani sen ciddi misin şimdi? Gerçekten mi? Bir de parmağınla işaret edip beni Suho hyunga mı şikayet ediyorsun? Tanrım bazen bir avuç anaokulu çocuğunun arasında kalmış lise öğrencisi gibi hissediyorum kendimi.

"Chanyeol hemen sözünü geri al. " 

"Off iyi be tamam tamam.Özür dilerim. " Şimdi Jongdae'yle kavga edecek halim yoktu. Yoksa mazallah üstüm başım dağılırdı. Sonra üstüne uğraş dur Minah'a yakışıklı görünücem diye. Gerçi ben her halimle yakışıklıyım; ama bu kadar egoistlik yeter.

Yine aynı tempoda içeri girip stüdyonun olduğu tarafa doğru yöneldim. İçeriden gelen seslere bakılırsa Minah'ın çekimleri çoktan başlamıştı. Direk soyunma odasına gidip hızlıca üstüme değiştirdikten sonra kapının önünde sabırsız bir şekilde diğerlerinin de giyinmesini beklemeye başladım.

" Ya hadi azcık hızlı olun yaşlandım burda. " İçeriye bağırdım.

"Bakıyim? " Baekhyun kafasını dışarı uzattı. " Aaa harbi kırışıklıkların çıkmış.Bak burda bi tane var. Şurda da! Ve şurda da! Ve şurda- BAM!!" Alnımın ortasında derin bir sızı durdum

"Ağğğğh! Acıyüüü" Alnımı tutarak etrafta deli dana gibi daireler çizmeye başladım. Tanrım tam bir rezillik!

"Bu seni biraz daha oyalar." Baekhyun kapıyı yüzüme kapattı o arada bana bir tokat daha atmayı da ihmal etmedi tabi. Yaklaşık beş dk sonra hepsi hazır ve nazır bir şekilde çıktıklarında ise yalnışlıkla bilerek yüyürken Baekhyun'a çelme taktım. Nihahahahahahahaha!

"Seni gidi yosmanın evladı sen bana çelme mi taktın? Yaktım senin çıranı Chanyeol. Bittin sen. Ölümün benim elimden olacak." Sanırım bu sefer cidden Baekyun beni öldürecekti. Hani bir kaçış planı hazırlasam hiç fana olmaz. Ama kaçamam kiiiii. ben Mina'hı bırakıp bir yere gidemem kiiiii. Ne bok yiyeceğim ben?

.....

"Chanyeol sıra sende. Geç çabuk Minah'ın yanına." Minah mı? Neerde? O? Ben? Fotoğraf mı? Yanyana mı? Hemmen geliyoruum...

Yaklaşık yarım saat sonra çekimler bitmişti. Zaten bitmeseydi de benim ölümüm sayesinde yarım kalacaktı. Hani ben Minah'tan hoşlanmıyordum? Eeee kendini kandırırsan böyle olur. Sonra da yanına gidince kalpten gidiyor gibi olursun?

"Sen ne zırvalıyorsun he hee heeee?" dedi Jongdae. NEEEEYYYYY!!!!! Ben dışımdan mı söyledim bunlarıııııı!!!!. Tam anlamıyla sıçmıştım.

"Hiççç biraz kamera karşısında utandım da ondan kalpten gidecem falan diyordum. Öyle yaniiii. Önemli bir şey yok anlayacağın.

"Kaç yıldır sahnelerdesin biliyorsun de mi?"

"Hıııııı hı! Arada oluyor iste naparsın?"

"Hiç inandırıcı değilsin ama öyle olsun peki."

Gene kendimi rezil etmeyi başarmıştım. Jongdae kesin birşeyleri anlamıştı.

"Minah ve Chanyeol çekimler bitti farkındayım ama bir iki poz daha çeksek olabilir mi?" Canıma minnet. Minah'la birkaç dakika daha mıı?? Tabiki olur. Hadi başlayalım hadi hadiiii. Minaaaaahhhhh! Bekle beni ben geliyoruuuummmmm!!!!!

"Rica etsem biraz daha yakınlaşabilir misiniz? Çok sevimli duruyorsunuz da. Bir de boyle bir poz çekelim hatta sarılın biraz."

Bu lafla Minah'ı kendime doğru çekmem bir oldu. O hızla -biraz fazla hızlı çekmenin sonucu- çalışanlardan birinin üzerine düştük. Kafamı çevirmemle bütün grubun bize kahkalarla güldüğünü farketiim. Jongdae ise sorgulayıcı bakışlarla bana bakıyordu.

...

EEEEHHHHH!! Yetti artık. Bok mu var hep yanyana hep yanyana sanki götleriniz yapışık! Kafayı yemek üzereyim resmen. Evet yanlış bilmediniz! Luhan hyung ve Minah yine yan yana. Gerçi yanlarında Minseok hyung ve Jongin de var ama olsun. Luhan hyung'a sinir olduğum için tüm suçu onun üstüne atmak istiyorum...

Neymiş efendim? Hep beraber markete gideceklermiş. Evde yemek yokmuşmuş. Bahaneye bak sen! Evlere servisin çoktan icat edildiğini birilerinin bunlara söylemesi lazım. (Y/N: Sürekli dışarıdan yersen de obez olursun bir süre sonra. Sonra kiloları vericem diye uğraş dur.) Bir kere de doğruları söylemeyip benim yanımda dursan olmaz mı? Ne biçim yazarsın be. Hep yan karakterleri koruyorsun. Zaten bi kavuşturmadın bizi Minah'ımla. (Y/N: Aman tamam be ne dır dır yaptın. Susuyorum ben.) Neyse evet. Biz kaldığımız yerden devam edelim. O ikisinin yolunu ayırmanın bir yolu olmalı ama ne?

BULDUM! BEN HAMİLEYİM. (Y/N : Seven erkek modeli)

Yok be. Olmadı bu sanki ha? Hem ben hamileyim diye bağırsam büyük ihtimalle diğerleri kimden diye sorar. Yok yok olmaz bu. (Y/N : Zaten kimse de "Sen erkeksin nasıl hamile olabilirsin?" diye sormaz kesin.) BANA BAK KADIN! KAPA ÇENENİ. KIR DİZİNİ OTUR KLAVYENİN BAŞINA HİKAYENİN YAZARI OL. Sinirlerim zaten tepemde. Bir de seninle uğraşmak istemiyorum. Asıl konumuza dönelim yine. 

Bu iş böyle olmaz. Öyle bir şey yapmam lazım ki Minah ve Luhan hyung sonsuza kadar uzak kalmalı birbirinden. Gerçi evlerimiz altlı üstlü ama asıl noktanın bu olmadığını herkes biliyor. Bir şeyler yapmalıyım. Ama ne? Bir plana ihtiyacın var Chanyeol! Minah'ı istiyorsam acilen plan yapmam lazım. Çünkü onu seviyorum. Çünkü o karım. ÇÜNKÜ O BENİM!!!

Stuck In RealityHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin