Bölüm 28 : Geçmiş Acıdır

806 58 50
                                    

[ Minah ]

" Babaannenin İngiltere kraliçesi olduğunu bana hiç söylememiştin. " Beyni error vermiş Homer Simpson - artık o nasıl oluyorsa - gibi önümüzdeki eve bakan Chanyeol oppaya doğru döndüm.

" Babaannem değil anneannem. "

" Ha! Bunu söylerken doğruluk payı olabileceğini düşünmemiştim. "

" Ben de buna inanabilecek kadar saf olduğunu düşünmemiştim. " 

" Alınıyorum ama. Duygularımla oynamayı keser misin? " 

" Zırvalamayı keste içeri girelim artık. " Kolundan tutup kapıya doğru sürükledim.

Kapı daha ben çalmadan açıldı.

" Minah! " 

" Umma! " Chanyeol oppayı olduğu yerde bırakıp anneme sarıldım. " Seni çooooook özlemişim. " 

" Ben de seni canım. " Sarılmayı bölerek ikimize de içeri girmemiz için işaret etti. " Dışarıda kalamyın. İçeri girin hadi! " 

Bavullarımızı peşimizden sürükleye sürükleye içeri girdik. Evim! Ne kadar da çok özlemişim burayı! Sahi ne kadar oldu? Bir...Bir buçuk yıl? Emin değilim; ama baya uzun zaman olmuş.

" Tian , Minah ve Chanyeol'un bavullarını alır mısın lütfen? "

Ben kendimi bildim bileli uşağımız olan Tian kapıda göründü.Yıllardır aynıydı. Ne bir fazla ne bir eksik. Koşup ona da sarıldım. Sonuçta o da ailedendi.

" Aah! Çocuklar ne kadar sevindim burada olduğunuza bir bilseniz..."

" Aslında benim için tamamıyla sürpriz oldu bu. " Elimle Chanyeol oppayı gösterdim.

" Hazır iznimiz varken Minah'ın ailesini görmek isteyeceğini düşündüm. Ne de olsa uzun bir zamandır görüşemiyordunuz. " dedi yanakları kızararak.

" Chanyeol olmasa direk İskoçya'dan Kore'ye geçecektin. Bunun için ona teşekkür etmeliyim. " 

" Ö-Önemli değil efendim. Ben sadece Minah'ı mutlu etmeye çalışıyorum. " (Y/ N : Ayyy yerim ben seni şeker şey )

" 'Efendim' mi? Bir daha duymayayım öyle şeyler. Sen artık benim oğlumsun... İnsan hiç kendi annesine ' Efendim ' der mi? "

"P-Peki u-umma. "

" Şimdi gel sana bir sarılayım. " Annem kollarını açarak Chanyeol oppaya doğru yürüdü. Ne yapacağını şaşıran ve beyni yine error vermeye başlayan oppa da ona sarıldı.

" Evet sayın seyirciler! Şu an stüdyomuzda oldukça uygusal bir an yaşanıyor.24 yıldır kavuşamamış anne-oğul sonunda yeniden bir arada! Ne kadar da duygusal bir tablo. İnsanın gözleri yaşarıyor valla. "

Aynanın önündeki şamdanı kapıp sunucu gibi hareketler yapmaya başladım.

" Evet Bay Park nasıl hissediyorsunuz? "

Chanyeol oppa anlamamış gözlerle bana bakıyordu. Bu çocuğa neler oldu Tanrı aşkına? Neden dediğim hiç bir şeyi anlamıyor? Ama ben ona dediydim 'Bu kadar çok çikolata yeme. Viskili onlar.' diye. Ama dinleyen kim?

" Bay Park şu an kısa süreli hafıza kaybı yaşıyor herhalde. E tabi büyük bi şok yaşadı kendileri...Neyse biz sıradaki kişiye geçelim...Evet Bayan Yoo sizin bu konudaki duygularınızı öğrenebilir miyiz? " Şamdanı anneme doğru uzattım.

" Aish! Çatlak ! Utanmıyo musun dalga geçmeye? "

" Yioo "

" Bal bi de ' Yioo ' diyo. Valla terbiye kalmamış bunda. " Annem hayıflandı.

Stuck In RealityHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin