Bölüm 31 : Adfom Katıyıyofay!

455 42 27
                                    

[ Minah ]

" YETEĞĞR! " Dayanamayıp bağırdım.

" Noluyo lan? " 

Korkudan az kalsın dondurma yediği kaşığı yutacak olan Jongin bana baktı.

" Ben gidip bi şunları dövüp gelicem. Bi şey olduğu yok. Sen tıkınmana devam et. "  

Tam kollarımı sıvamış karşıdaki tiplere doğru yürüyordum ki bir şey kolumdan tutup beni geri oturttu.

" Otur kız yerine! Kimi dövüyosun? Dağ başı mı burası çatlak karı? Kendine gel. " 

Taemin elindeki cüzdanıyla kafama vurdu.

" Tamam abi. Saygılar abi. " 

" İşte böyle yola gel. "

Tam ağzımı açacaktım ki Jongin benden önce davrandı.

" Durup dururken milleti dövmeye kalkıyo. Yemin ediyorum ruh hastası. Tam bir ruh hastası. Diyorum bakın Seul'de çok güzel ruh ve sinir hastalıkları hastaneleri var. Neden Minah'ı da onlardan biri- AĞĞĞĞĞĞH! "

Jongin yerde elini tutmuş acı içinde kıvranırken sinsi sinsi güldüm. Taemin ise kaşlarını çatmış bana bakıyordu. 

" Off tamam be. Bi eğlendirmediniz. " Ayağa kalktım. " Jongin,canııısı,aşkilommoooom,pi taneeem özüüür dileriim. " 

Göz ucuyla Taemin'e baktım. İkna olmuş gibi gözüküyordu.

" NE ISIRIYION BE? KUDURDUN MU MANYAK? " 

Jongin acı kıvranışlarının arasında bağırdı. Gerçi şu an rol yapıyordu.

" Özür diledik ya. Uzatma. " 

" Elsiz kalabilirdim. Hatta kolsuz."Eline bir koz geçmişti ya illa uzatacaktı." Ya enfeksiyon kaptıysam? " Ya tetanoz olup ölürsem? "

" İşte şimdi abarttın." 

Yuppi Taemin de benim tarafımı tutuyordu.

" Taemin-ah sen de mi? Sen de mi Minah'ın yanını tutuyorsun? Ah ben öleydim de bugünleri görmeyeydim. Meğersem koynumda yılan beslemişim bunca yıldır. " 

" Jongin? " 

" He. " 

" Kaç gerizekalı. " 

Taemin ve Jongin etrafta birbirlerini kovalarken ben de elimde olmadan düşüncelere daldım.Yani tamam insanların bakması o kadar kötü bir şey değildi. Zaten şarkıcı olduğum için buna alışıktım; ama şu malum programdan sonra insanlar bana bir garip bakmaya başlamıştı.Sanki gözleriyle hamile olup olmadığımı anlayabilmek için ultrason çekiyorlardı.

Hayır anlamıyorum ki neden uzatıyorlar bunu bu kadar? Sonuçta sunucunun o sözlerinden sonra yaşadığımız ilk şoku attıktan sonra Chanyeol da ben de öyle bir şey olmadığını anlatmak için ölümüne konuşmuştuk. Ama tabi insanlar yakın bir tarihte çekilmiş ultrason kayıtlarımı falan görmeden buna inanacağa pek benzemiyordu. Tabi bunun farkına varan şirket hemen bir ultrason randevusu ayarlamıştı ve tedbir olarak EXO ile benim röportaj vs.lerimizi iptal etmişti. Şimdi geriye sadece şirketin yapacağı yasal açıklama kalmıştı ama nedense onlar da bunu yapmakta epey bir gecikmişti.Amaçları neydi ki?

" Hey Minah akşama kadar tek başına orada oturacak mısın? " 

Düşüncelerimden sıyrıldım.Nihayet kovalamacaya bir son vermiş olan Taemin ve Jongin bana bakıyordu.

" He valla güzel burası. " 

" Aha bizim kız kafayı yedi. " Jongin Taemin'e döndü. " Bence şu hastanelerden birinden randevu almayı ciddi ciddi düşünmeliyiz. " 

Stuck In RealityHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin