((3))

1.8K 28 3
                                    

Kapitel 3
Fersken Brown P.O.V

"hvad var det nu jeg skulle finde" spurgte jeg da vi var i butikken, Alexander var blevet udenfor for at sikre sig at der ikke kom nogen, sådan nogle som Logan. "pizzadej" svarede Cody, "okææ" svarede jeg, jeg gik og kiggede og nød at jeg var ude, da jeg så Logan, jeg vendte mig om og gik den anden vej, og kiggede ned, men jeg stødte ind i en efter lidt tid, "det må du virkelig unds... Logan" svarede jeg chokeret, jeg smed alt hvad jeg havde i mine hænder og løb den modsatte vej, men der kom en gående mod mig.

"CODY" skreg jeg, der var ikke nogen i butikken, "han kan ikke hjælpe søde, og det kan din kæreste heller ikke" sagde Logan og tog fat i min arm, "STOP, SLIP MIG SÅ" skreg jeg, "shh, kom nu bare med" sagde han koldt, "nej jeg vil ikke" sagde jeg koldt.

Jeg sparkede ham på der på bag knæet, aner stadig ikke hvad det hedder, men det virkede og han slap sit greb om mig og faldt til jorden, jeg var hurtig på ham og fik ham vendt, jeg skulle lige til at give ham en lussing men han tog fat i mine hænder og fik vendt os om.

"så nu høre du efter, gør. Aldrig. Det. Der. Igen." sagde han koldt og hårdt, jeg blev faktisk lidt bange, han havde tvunget mine hænder over mit hoved, jeg kunne ingenting gøre, med hans frie hånd tog han en klud fra hans lomme op, og holdte den foran min mund, han fucking dopede mig, jeg vendte og drejede, men jeg blev mere og mere slap og til sidst kunne min krop ikke mere, og mine øjne lukkede i og jeg lod ham vinde, jeg kunne heller ikke andet.

...

Jeg kunne føle mine fingerspidser, så mine arme, min torso, mine ben, og kunne nu mærke smerten i mine håndled og mine ankler, og min nakke fordi jeg havde hængt med hovedet. Jeg blinkede stille og løftede mit hoved, jeg prøvede virkelig at komme fri, men intet skete, "LOGAN" skreg jeg, eller det kom mere ud som en hvisken, jeg kunne næsten ikke snakke, mine kræfter var nede.

"Logan..." sagde jeg med lidt mere kæft, kom så Aria, du kan godt råbe! "LOGAN" råbte jeg, jeg blev helt overrasket over hvor meget kræft jeg havde i min stemme, "IDIOTEN DER HAR LÅST MIG INDE, PLEASE KOM OG BEFRI MIG FRA DET HER LORT" skreg jeg igen, jeg hørte en svag klukken, det lød som... som... Alexander, "ALEXANDER" råbte jeg.

"shh, vi har prøvet at råbe på ham, han kommer ikke" sagde han træt, "er du okay" spurgte jeg bange og prøvede at rive mig fra det her lorte reb, "LOGAN, DIT KÆMPE SVIN, LAD DEM GÅ, TAG MIG I STEDET" skreg jeg.

"nej smukke, det er sjovere at de er her" Logan kom frem med et sleskt smil, "kan du måske få mig op" spurgte jeg surt, "nej, det er sjovt at se dig prøve" sagde han og så det underholdende at jeg ikke kunne komme fri, "please, jeg lover jeg ikke gør modstand, jeg gør alt hvad du siger, please, men luk lige dem ud" sagde jeg og hentyde til Alexander og Cody.

"nope søde, for hvis jeg gør, kan det være at du ikke gør hvad jeg siger, men hvis nu de er her, så ved jeg at du gør hvad jeg siger" sagde han og åbnede min celle dør.

"skal vi ikke lege en leg" spurgte han. "hvad for en leg?" spurgte jeg, "jeg stiller dig et spørgsmål, så svare du, hvis du ikke svare er der 1 minuts tortur for dine venner" sagde han og smilede, "hvad for jeg ud af det?" spurgte jeg, "intet" svarede han koldt, "men du har ikke noget valg, for hvis du siger nej går det ud over dine venner" sagde han, "hvad er dit første spørgsmål så?" spurgte jeg og sukkede opgivende, "nej vent lidt, jeg har 1 kylling" sagde jeg, "fint" sagde han.

"hvorfor ikke være en del af din fars bande længere?" "fordi jeg ikke ville dræbe flere personer, og jeg ville bare i det hele taget gerne være normal" sagde jeg, "hvorfor gik du ikke bare med første gang jeg kom efter dig" "fordi jeg ikke gad med" svarede jeg enkelt.

"hvorfor gad du ikke med?" spurgte han, "fordi jeg ikke gad ind i bande verden igen" svarede jeg, "sidste spørgsmål, hvad er dit navn?" "Fersken" svarede jeg hurtigt, "dit rigtige navn" spurgte han, ej okay, det var nok ikke ment som et spørgsmål.

"kylling" sagde jeg, han pustede irriteret ud, "jeg skal nok finde ud af det" sagde han lettere irriteret, han gik over mod mig og bandt mine fødder op, og bag efter mine arme, jeg tog hurtigt mine hænder til mig og holdte om dem, de gjorde mega ondt!

"følg med" sagde han, jeg gjorde som han sagde, jeg kiggede hen mod Alexander, og han sendte mig et dræberblik, han var sur og skuffet over mig, men hvad skulle jeg ellers gøre?

Vi gik op ad nogle trapper og kom til en lang gang, med en masse døre, han åbnede en dør og et værelse kom frem bag døren, "her er dit værelse, og det er det eneste sted du må være, hvis du skal på toilettet er det nede af gangen til højre, og mit kontor er nede for enden af gangen, jeg henter dig 18.58 og så er du klar til at gå ned og spise, er det forstået?" sagde han, "ja" svarede jeg og kiggede på ham, "godt så, vi ses senere" sagde han og lukkede min dør, jeg hørte ikke nogen lås, jeg kunne godt bruge et bad!

Nej, vent til efter maden! Så spørg jeg! Okay, hvad skal jeg lave? Jeg keder mig allerede! Der sker da ikke noget hvis jeg går ud? Nej, han opdager det ikke? Hvis jeg bare lige kigger lidt rundt?

Jeg tog fat i håndtaget og skubbede døren op, jeg kiggede til begge sider før jeg gik ud, jeg gik ned mod hans kontor, døren var på klem, så jeg skule virkelig koncentrer mig om at være stille!

Jeg listede mig forbi, og løb så videre, og nåede en sal med 6 piger der sad om et bord, de havde alle sorte jeans og en hvid trøje på, det var en trøje der sad tæt, og så var den sat ned i de sorte bukser som var højtaljede.

Jeg stod så jeg kunne se dem, men de ikke kunne se mig. "har i hørt hvad Bossen har fået fat i?" spurgte en, hun lignede lederen, hun sad i centrum, "hvad! Endnu en af os?" spurgte en, "nope selveste Fersken!" sagde hun, "Fersken!" sagde de alle chokeret, "ja, og hun skal sikkert være ligesom den sidste" sagde hun hånede, de gispede alle. Den sidste?

"hun kommer ned til mad, så tag godt imod kællingen" sagde hun, hun kaldte mig lige en kælling! Nu skal hun få, jeg gik frem, men blev hevet tilbage, jeg stod med ryggen til en, Logan, jeg kunne dufte det, jeg har en god lugtesans!

"hvad tror du at du laver" hviskede han koldt i mit øre, "ingenting" hviskede jeg igen, "tror du virkelig jeg er så dum, at jeg ikke finder ud af at du er gået ud fra dit værelse, vi har overvågnings kamera søde, så jeg ser alt" hviskede han, "jeg ville bare se stedet" hviskede jeg koldt, "hvad var det jeg sagde til dig?"

"at jeg kun måtte være inde på mit værelse, toilettet eller dit kontor" hviskede jeg, "mit kontor nu" sagde han og vendte os om, og skubbede mig så frem, "boss, er det dig?" spurgte en alt for sukkersød stemme, "gå op og vent på mit kontor Fersken, ingen andre steder, mit kontor" hviskede han og gik ned til pigerne.

Jeg gik derop, men kom så forbi døren til kælderen, burde jeg gå derned? Han bliver pisse sur hvis jeg gør det!

Men gider jeg lytte til ham?

Nej!

Eller måske!

Jeg tager ingen chancer!

Vind hans tillid og flygt så!

Ja det er det jeg gør!

Jeg gik op ad trappen og mod hans kontor, jeg stod lidt foran hans dør, men gik så ind, og i stolen sad en mand, på samme alder som Logan, flot, men Logan er flottere, stop de tanker Aria!

"så mødes vi igen, Aria"

forsættelse følges:

hE WaNtS mEWhere stories live. Discover now