Kapitel 11
Fersken Brown P.O.V:AV! AV! AV! AV! AV! Jeg har volder ondt i mit hoved! Jeg kan intet huske fra i går! Det sidste er at Logan sendte mig ned i køkkenet, og ellers er alt sort, som om jeg ikke har lavet noget, men det ved jeg, at jeg gjorde. Okay... jeg skal tisse, men jeg magter ikke rejse mig. nej! Når man skal, så skal man, og jeg skal, så nu gør jeg det. Jeg svinger benene ud over, men når ikke langt, før døren åbner, "bliv" sagde stemmen, "nej, jeg skal... jeg skal? Jeg aner ikke hvad jeg skal" sagde jeg.
"hvordan har du det?" spurgte Logan, "sådan okay" sagde jeg, "lyver du?" "nej nej, jeg skal bare lige..." og så kastede jeg op ud over sengen. "så du løj?" "måske" hviskede jeg.
"jeg har lyst slik! Omg jaa! PANDASLIK" råbte jeg, "nej" sagde han koldt, "nej? Hvorfor nej!" beklagede jeg. "fordi jeg siger det, Fersken!" sagde han hårdt, "hvad er du sur over!?" sagde jeg opgivende, "jeg er sur på dig" "hvorfor det?" spurgte jeg.
"du opførte dig, som et barn i går aftes!" han hævede stemmen "gjorde jeg?" hviskede jeg, "kan du ikke huske det?" spurgte han, "nej... gjorde jeg noget pinligt!?" " oh oh oh! Skal vi ikke lege gemmer!? Jooooo kom så, hvis du kalder det pinligt, så ja" grinte han. "gjorde jeg det?" spurgte jeg og gemte mit hoved i mine hænder.
"ja, og så løb du fra mig, det skal straffes" sagde han koldt, "nej! Nej! Nej! Nej! Det var ikke min skyld, det var dem der sad i køkkenet, de tvang mig!" forsvarede jeg mig.
"du løb stadig fra mig!"
"jeg var fucking skæv! Jeg vidste ikke hvad jeg lavede, du kan ikke straffe mig for at blive tvunget til at blive fucking skæv!" snerrede jeg, "jeg bryder mig ikke om den tone der baby" sagde han tone løst.
"så jeg skal straffes, for at blive tvunget til noget jeg ikke havde lyst til?" spurgte jeg, "fint! Men næste gang Fersken, så kan du ikke tale mig fra det" jeg smilede et rigtigt vinder smil, jeg havde vundet!
"kaaaaan jeg iiiiikke få noget sliiik nu!" bedte jeg, "nej!" sagde han og gik så ud. Fedt, nu er jeg alene her, jeg gik over til døren, men da jeg hev ned i håndtaget, var døren fucking låst!
...
"JEEEEEEEEEG ER SUUUUULTEN" råbte jeg for 1000000 gang. "JEG VIL HAVE PANDASLIK" råbte jeg, "så hold dog kæft" sagde Nathan, "har du slik med!?" spurgte jeg håbefuldt, "nej" sagde han og nikkede med hovedet, han gik helt ind og lukkede døren, "her" sagde han og kastede en pose pandaslik til mig.
"taaaaaaaaaaak! Du er seriøst en gud!" sagde jeg taknemligt, "jeg ved det godt" sagde han stolt. Og jeg havde nu proppet munden med pandaslik, det er seriøst verdens bedste slik! Der findes intet bedre! jo at slippe ud af djævlens hule og måske sex, det der var der ingen der hørte, men det kan jeg ikke så det må jo blive det næst bedste.
"du kan da bare spørge Logan, han vil sikkert gerne!" grinede Nathan, "ejjjj sagde jeg lige det højt!?" sagde jeg panisk, "jep!" sagde han og nu lå han og rullede rundt og skrald grinede, "glem det!" sagde jeg og rejste mig, "feeeersken elsker at have sexxxxxxxxx!" sang Nathan, "stop dig fucking selv Nathan!" råbte jeg, "Fersken elsker sex, Fersken elsker seeeex, Fersken elsker seeeex!" sang han.
Og der gik bomben...
"NATHAN HOLD MUND!" skreg jeg og løb efter ham, han faldt ned på sengen og jeg hoppede over om, "er du fanget nu?" spurgte jeg, "nej ikke helt" sagde han og vendte os om, "Nathan..." mere nåede jeg ikke at sige før hans læber var på mine, jeg tøvede ikke mere end 1 sekund, men kyssede med.
Hans tunge spurgte om adgang, og jeg gav ham lov, og nu lå vi i min seng og havde en make-out scene.
Men så...
KAMU SEDANG MEMBACA
hE WaNtS mE
Romansa"nej jeg vil ikke" ... ... "så nu høre du efter, gør. Aldrig. Det. Der. Igen." ... Fersken Brown Er den mest smilende pige du nogensinde har set, men når du lære hende at kende, er hun ikke lige så smilende som man går og tror. Når hun møder djævl...