((17))

1.2K 24 4
                                    

Kapitel 17
Fersken Brown P.O.V

2 dage senere:

Jeg er fucking paranoid, jeg kan ikke gå på gaden uden at kigge mig bag mine skuldre, på arbejde, kigger jeg hele tiden mod indgangen, og jeg kan ikke sove, alt jeg tænker på er ham. Jeg tænker på djævlen. Han ved hvor jeg arbejder, hvordan fandt han ud af det? Mit efternavn er ikke det samme, og jeg har ikke lagt et eneste spor, så nogen af mine venner må hjælpe ham.

Damien: det kunne godt være ham men nej, vi datede på et tidspunkt, men ellers ikke, der er intet der tyder på det er ham, han hænger ikke ud med sådan nogle folk som Logan, og så er han så flink, det kan u-muligt være ham.

Destiny: det kan IKKE være hende, hun er min Bitch, min aller bedste veninde, hun kunne ikke finde på det, hun er så uskyldig, hun er stadig jomfru, hun er 23 år. Hun drikker sig aldrig fuld fuld. Hun er bare så uskyldig, så jeg kunne ikke forstille mig at det var hende.

Så er der min chef: hun er sød nok, meget streng, men jeg tænker bare ikke det er hende.

"Jorden kalder Aria" siger Damien, og knipser lige udenfor mit ansigt. "jaer, sorry" sagde jeg, "helt seriøst Aria, fortæl os nu hvad der er galt, du har været helt væk siden den dag ham der fyren var der, kender du ham eller hvad?" spurgte Des, "på en måde" mumlede jeg, "lad os høre" sagde Damien, "jo altså..." "der er kunder, og de spørg efter Aria" sagde vores Chef, Anne, det er ham, jeg ved det. Det er djævlen, og hans trofaste følgere.

"jeg skal tisse, så kan Destiny ikke tage dem?" spurgte jeg, "nej nej nej nej du, han spurgte specifikt efter dig, så let røven og kom afsted" sagde Destiny. "tak for støtten" mumlede jeg. Jeg gik ud, og som jeg havde forudset, stod han der, i jakkesæt, og med hovedet højt. Idioten selv.

"hej, bord til 3?" spurgte jeg, med et falsk smil plantet i mit ansigt, "nej, bord til 4" sagde Logan, med et sleskt smil. "okay så, følg med" sagde jeg nervøst, jeg vendte mig om, og gik mod et bord til 4, og så blev jeg slået i røven. Jeg ignorerede det, da jeg ikke ville skabe en scene midt i restauranten.

"her er jeres bord" sagde jeg, og tog 3 menukort, "og her er jeres menuer" sagde jeg og gav dem hver en. "jeg er tilbage om lidt" sagde jeg, og gik.

Slap af Aria! Han ville aldrig gøre noget i offentligheden.

"Aria! Tag dig godt af det der bord, de er vigtige kunder!" sagde Anne, og pegede mod djævlens bord. "det skal jeg nok" sagde jeg stille, "godt så" sagde hun og gik.

Jeg ventede 5 minutter og gik så ned til deres bord igen.

"er i klar til at bestille?" spurgte jeg, "Fersken, lad nu hver med at lade som om du ikke kender os" sagde Nathan, "hvad vil i?" spurgte jeg opgivende, "vi vil have at du tager med tilbage" sagde James, "hvorfor kan i ikke bare lade mig have et liv her?" spurgte jeg, de var stille. "vil i have noget eller hvad?" spurgte jeg lettere irriteret.

"kom nu bare med, du ved jo at vi altid får hvad vi vil have" sagde James, "måske skulle i prøve ikke at få alt hvad i peger på, jeg tager ikke med jer!" sagde jeg og hævede min stemme.

"sæt dig ned" sagde Logan koldt, "nej" sagde jeg lige så koldt, han sukkede, "Fersken, Sæt. Dig. Ned. Nu!" sagde Logen vredt, "jeg er på arbejde, så det kommer ikke til at ske" sagde jeg, "sidste advarsel ellers tvinger jeg dig" sagde han, "skal i have noget eller ikke?" spurgte jeg, "jeg vil gerne have at du sætter dig ned når jeg fucking siger det!"

"er der problemer her?" spurgte min chef bag mig.

"nej" sagde jeg, samtid med at Logan sagde "ja"

"hvad er problemet?" spurgte Anne, "din medarbejder her vil ikke tage imod vores bestillinger" sagde Logan, jeg gav ham et dræberblik, som sagde at han skulle stoppe, "Aria er det sandt?" spurte Anne, "nej, jeg vil gerne tage imod deres bestillinger, jeg vil bare ikke sætte mig sammen med dem, da jeg ved at det ikke er tilladt" sagde jeg, "i får en ny tjener" sagde Anne og skulle til at skubbe mig væk da Logan stoppede hende.

"nej nej, det er fint, lad hende blive, men må hun godt sidde her sammen med os?" spurgte Logan, "ja ja, det er helt fint" sagde Anne, "sæt dig ned ved dem og ret op på din fejl, vi vil ikke miste sådan nogle vigtige kunder" snerrede Anne ind i mit øre. Jeg nikkede og satte mig så.

Ingen sagde noget, men alle stirrede på mig, med deres intense djævle blikke.

Hvad vil de med mig?

Hvorfor siger de ikke noget?

Er det her en slags tortur?

Kunne de dræbe mig lige her, lige nu?

Okay, de vil nok bare tale... ikke?

De vil helt sikkert dræbe mig.

Hvor er Destiny når jeg har brug for hende?

Okay, træk vejret søde ven. Bare slap af... nej nu er stilheden for meget!

"fint! Jeg tager med!" sagde jeg... sagde jeg lige det? Nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej! Jeg kiggede på Logan som sad med det største smørrede smil. "nej, det mente jeg ikke" sagde jeg hurtigt, "det var synd, nu har du sagt ja, bordet fanger" smilede Logan, og bankede stille ned i bordet. Ejjj hvor er du sjov var Logan?

Jeg rejste mig og satte i løb mod udgangen, gæt hvem der stod der, 2 af Logans vagter. PIS!

Jeg kiggede bag skulderen, og der kom James og Nathan løbende, jeg løb mod disken, hoppede over, #parkour, jeg løb ud i bagrummet og mod bagdøren, jeg skulle lige til at tage i døren, da Destiny gik ind foran mig. "Destiny ryk dig, please, det er virkelig vigtigt!" sagde jeg, "undskyld Aria, men jeg er bundet med arme og ben" sagde hun.

"hvad?"

"tak Destiny, jeg vidste jeg kunne stole på dig" sagde Logans stemme bag mig, "det var dig" mumlede jeg, "du sagde hvor jeg arbejde" mumlede jeg. Jeg mærkede nogen tage i min hånd, "kom så Fersken, vi skal hjem" hviskede Logan i mit øre, og hev mig i min arm, jeg gjorde ingen modstand, det var nytteløst, han havde vundet, han vil altid vinde, tænk at jeg troede at jeg kunne gemme mig fra ham.

Jeg er den største idiot i verdenshistorien!                  

Jeg troede at jeg kunne stole på Des... åbenbart ikke...

Vi gik mod en limousine, selvfølgelig. Jeg gik ind, og efter gik Logan ind, jeg sad imellem Logan og Nathan.

Jeg gjorde intet, jeg sad der bare imens vi kørte. "James, håndjern" sagde Logan og rakte hånden ind over Nathan og jeg.

James gav ham nogle håndjern, jeg er ikke dum, de skal bruges på mig.

Logan tog min højrehånd, og låste den fast, så tog han min venstrehånd og låste den fast, jeg gjorde intet, jeg sad bare der Musse stille. Hvorfor? Det ved jeg ikke.

hE WaNtS mEWhere stories live. Discover now