Kapitel 27
Logan Green P.O.V:10 ÅR SENERE
"kom nu drenge! Vi har ikke hele dagen, vi har nogle vi skal dræbe" sagde jeg, "sorry vi kommer nu" sagde James, og så kom de løbende, "er I klar til at tage til Loooondon?" spurgte Grace glad, "du skal ikke med, det er for farligt" sagde James, nårh ja, James og Grace er blevet kærester, de er ret cute sammen, jeg har ikke fundet nogle, men jeg er kommet over Fersken, på en måde, jeg drømmer om hende, tit, jag arbejder 24/7 for ikke at tænke på hende.
"Logan er du okay?" spurgte Grace, "ehh ja, hvorfor?" spurgte jeg, "du... græder" sagde James, "luften er bare kold" mumlede jeg og tørrede dem hurtigt væk og gik ind i bilen. De andre satte sig ind, det vil sige James, Oliver Nathan og Grace. Alicia er flyttet sammen med en eller anden, så hende ser vi ikke så meget til mere.
"Grace, smut ud" sagde James, "pleaaaaase skat!" sagde hun og gav ham hundeøjne, "fint" sagde han, "tusind tak" sagde hun og kyssede hans kind, jeg kørte ud ad porten og nu mod London.
Fersken Brown P.O.V:
7 timer senere I London Hyde Park:
"Nicklas! Kom tilbage" sagde jeg irriteret, han rækker tunge ad mig og løb længere væk igen. "en dag bortadopterer jeg ham til Hunter" mumlede jeg for mig selv, "mor!" råbte Nicoline, "ja?" spurgte jeg og satte mig ned i hug så jeg kunne snakke med hende, "kan vi ikke købe is?" spurgte hun, "ikke i dag Nicoline, nu skal vi hjem til moster Anne" sagde jeg, ja Anne er på en måde deres Moster, og Destiny er deres Gudmor, det var hende der stod i døren da jeg kom tilbage for 10 år siden.
"Jaaaa! Er Gudmor Des der også?" spurgte hun, "ja de er, sagde jeg og gav hende et kys på kinden, "Nicklas!" råbte jeg, men jeg fik intet svar, jeg råbte efter ham et par gange, men opgav, jeg tog min telefon frem og ringede til Destiny.
"hallo?" sagde hun, "hey Des, ehh Nicklas er løbet væk, kan du ikke hente Nico nede i Hyde Park, så leder jeg efter ham" sagde jeg, "jo self, hvor er i?" spurgte hun, "legepladsen" svarede jeg, "okay er der om 5" sagde hun og lagde på, "hvem snakkede du med mor?" spurgte Nicoline, "Destiny, hun kommer og henter dig, så finder jeg Nicklas" sagde jeg, "er han løbet væk igen?" spurgte hun, "ja" sagde jeg, der gik lidt tid, og så, så jeg Destinys pink jakke, "Hey søde" sagde hun og Nicoline løb over og krammede hende. Jeg smilte for mig selv.
"tak Des, du er en lifesaver, vi ses, vi tager bare bussen hjem" sagde jeg. "okay, vi ses" sagde hun og de begyndte at gå. Jeg gik rundt, og kaldte på ham, da jeg så James, åhh nej! Hvis de har fundet ham er jeg død!
Logan Green P.O.V
20 minutter tidligere:
"kom vi går en tur gennem Hyde Park" siger Grace glad, "Grace, vi er ikke kommet for at hygge os, men for arbejde" sagde James, "det var godt nok synd, nu går vi en tur" sagde hun og trak os med hende, vi gik lidt rundt, og da vi nåede til en meget grim busk, sad der en lille dreng og græd.
"hey du" sagde Grace og gik ned på knæ og lagde en beskyttende hånd på hans skulder, han kiggede op, og de øjne der, de lignede hendes. Sådan meget.
"hvad er der sket?" spurgte James som også havde sat sig ned på knæ, kom videre i livet, det er en lille dreng, han er ikke vigtig!
"jeg... kan ikke... finde mor" græd han, "Logan, pas på ham, så ser vi om vi kan finde hans mor" sagde Grace, "skal jeg?" spurgte jeg og havde mest lyst til at gå. "ja!" siger de alle 3, jeg rullede mine øjne, men satte mig ned til drengen. "snak med ham" hviskede Grace i mit øre. Jeg nikker med hovedet, lorte unge.
YOU ARE READING
hE WaNtS mE
Romance"nej jeg vil ikke" ... ... "så nu høre du efter, gør. Aldrig. Det. Der. Igen." ... Fersken Brown Er den mest smilende pige du nogensinde har set, men når du lære hende at kende, er hun ikke lige så smilende som man går og tror. Når hun møder djævl...