Kapitel 2
Fersken Brown P.O.V"Logan er... han Ehm... jeg kan ikke fortælle dig, Alexander jeg vil ikke blande dig ind i denne verden" siger jeg, "vi kan ikke være kærester hvis du skal holde hemmeligheder for mig, please Fersken, jeg vil for alt i verden ikke miste dig" sagde han og vendte mig om så jeg kiggede ind i hans flotte øjne, men Logans er meget flottere! VENT VENT VENT, Aria tag dig sammen! Logan er en bande idiot som vil kidnappe dig!
"fint, men jeg har advaret dig, du vil blive udsatfor en meget stor fare, ved at vide det, du kan blive dræbt, og det mener jeg, du kan dø, hvis du træder ind i min gamle verden, og så snart du er inde i den kan du ikke komme ud, du vil altid blevet revet tilbage, så er du klar på den" spurgte jeg koldt og hårdt.
"ja, for dig vil jeg gøre alt" sagde han, "det er ikke kun for mig, men du bliver nød til at slette kontakten med hele din familie, den eneste grund til at jeg har med min er fordi at min far er bandleder, og om nogle uger, vil min storebror overtage, og hvis nu min storebror skulle blive dræbt, er det mig!" sagde jeg seriøst, "jeg forstår, så forklar" sagde han, "ikke her, kom med, jeg må ikke forklare sådan noget, det er min far, og du skal have en tatovering hvis du skal være en del af banden" sagde jeg og smilte et undskyldende smil til ham.
...
Vi stod ude foran min fars kontor og jeg skule samle kræfter til at banke på, og jeg tog min hånd op og bankede på, "KOM IND" blev der råbt, og jeg åbnede forsigtigt døren og tog min hånd i Alexanders, jeg kunne mærke at han var nervøs.
"Fersken og..." "far, Alexander mødte Logan, og... Ehm" "og Alexander her ville være en del af banden nu, det er han da velkommen til" sagde min far glad, "men far, du bliver nød til at forklare ham... sådan... alt" sagde jeg og kiggede ned i jorden, "jamen så gør vi det, Liam mangler alligevel sin højre hånd" sagde min far og pegede hen på stolene, og vi satte os, "nå Alexander, hvor skal vi mon begynde" sagde min far og begyndte at forklare.
"jeg har 1 spørgsmål" sagde Alexander da min far lev færdig, "værsgo" sagde min far, "du sagde flere gange at man ikke kunne forlade banden, men hvorfor kunne Fersken så?" spurgte han, "hun har dræbt mange, og det blev for meget, nu har hun som sådan ikke været en del af banden i 2 år, men nu bliver hun revet ufrivilligt ind i den igen fordi der er nogen ude efter hende. Logan som du mødte, er leder af den største bande der findes, og han vil have Fersken, og hvis han gør, kan han nemt ruinere min bande, fordi han kan bruge Fersken" sagde min far.
"og 1 ting til, du skal bo her, du kan for nu bo hos fersken indtil at vi finder og ha gjord et værelse klar til dig, og pas på min datter, vær ved hendes side hele tiden, ikke forlad hende" sagde min far bekymret men også hårdt, "jeg behøves altså ikke en babysitter" sagde jeg surt og krydsede mine arme over mit bryst. "jo du gør Ari... Fersken, han kan være alle steder, du skal have en babysitter" sagde min far, hvorfor må Alex nu ikke vide mit navn!?
"Alexander kan du ikke lige gå ud, jeg kommer om lidt" spurgte jeg koldt, "Ehm... okay" sagde han og rejste sig og gik ud. "hvorfor må han ikke vide mit navn!" spurgte jeg koldt, "fordi at vi ved ikke om han er til at stole på" svarede min far og viftede mig væk med hånden som han altid gør, "HVOROFR VIFTER DU MIG ALTID VÆK, DET ER KUN LIAM SOM DU ALDRIG VIFTER VÆK" råbte jeg og rejste mig op, "stop Aria, du er bare sur lige nu, jeg syntes du skal gå ud til Alexander og så ses vi til aftensmad" sagde min far truende, "måske skulle jeg bare have taget med Logan" mumlede jeg på vej ud, "HVAD SAGDE DU" skreg min far bag mig, "ikke noget" sagde jeg stille, "jeg hørte dig sige noget" sagde han
"jeg sagde at jeg nok bare skulle have taget med Logan, og det mente jeg" sagde jeg koldt og vendte mig om, han havde rejst sig og hans ansigt var rødt af raseri, "pas på hvad du siger Aria, hvis du nogensinde taler sådan til mig igen så" "SÅ HVAD FAR, VIL DU DRÆBE MIG" råbte jeg, "DU SKAL IKKE AFBRYDE MIG ARIA" råbte han, "MÅSKE SKAL JEG" råbte jeg igen.
YOU ARE READING
hE WaNtS mE
Romance"nej jeg vil ikke" ... ... "så nu høre du efter, gør. Aldrig. Det. Der. Igen." ... Fersken Brown Er den mest smilende pige du nogensinde har set, men når du lære hende at kende, er hun ikke lige så smilende som man går og tror. Når hun møder djævl...