((22))

1.2K 16 39
                                    

Kapitel 22
Fersken Brown P.O.V:

Jeg er gravid... jeg er gravid... Jeg er gravid... Jeg er gravid... Jeg er gravid...

JEG ER FUCKING GRAVID! 

Hvordan skal jeg sige det her til Logan? hvad hvis han ikke vil have børn? Vil han så have at jeg skal have en abort? Jeg kan ikke sige det til ham... Hvad hvis han nu ikke vil være sammen med mig mere? Eller hvad hvis han vil dræbe mig for det? Åh nej

Jeg hørte hoveddøren smække i, "skat?" råbte Logan nede fra stuen af, skal jeg svare? Jeg siger det bare ikke til ham, "Fersken?" råbte han panisk, "heroppe" råbte jeg.

Åh nej, åh nej, åh nej!

"hvad tænker du på?" spurgte Logan ovre fra døren, "du ved... hverdagsting" sagde jeg og smilede falskt til ham, bare han ikke så det!

"er du okay?" spurgte han, "jepsi! Helt vildt okay! Jeg har det super dupert" sagde jeg med et alt for stort smil, "sikker?" spurgte han, jeg nikkede, "jeg må hellere se at komme ad sted" sagde jeg, "hvor skal du hen?" spurgte han, "bare sådan... du ved" sagde jeg og løb forbi ham, "Aria!" råbte han efter mig, jeg tog skoene i min hånd og løb ud, jeg satte mig i en af bilerne og kørte væk, jeg så ud ad øjenkrogen at Logan stod håbløst i døren.

Jeg skal have tjekket om jeg overhovedet er gravid, men jeg er rimelig sikker, jeg har taget 17 af de der teste, og 16 af dem var positive.

Jeg holdte ude foran lægen, jeg tog en dyb indånding og gik ind, "velkommen, har du en aftale?" spurgte receptionisten, "nej men har lægen tid i dag?" spurgte jeg, "ja om 30 minutter, du kan vente lige der ovre" sagde hun, "tak" sagde jeg og satte mig.

Jeg mærkede min telefon brumme i min lomme, jeg kiggede og det var Logan, jeg satte den på lydløs og ignorerede ham.

...

"Aria?" spurgte en dame, "ja" sagde jeg, "følg med mig" sagde hun, jeg fulgte med ned ad en lang gang, og så gik vi ind i et rum. Hun lukkede døren og låste den, det er nok ikke noget, bare så der ikke kommer nogen ind.

Hun gik hen og åbnede en skuffe, og med et var der er pistol foran mit ansigt, "ned på knæ, hænder bag ryggen, og kig ned i gulvet, hvis du kigger op, skyder jeg dig" sagde hun, "gør det langsomt" tilføjede hun, jeg gjorde hvad hun sagde.

Hvad sker der?        

"hej Boss, jeg har noget som du gerne vil have" sagde hende damen, hun snakkede i telefon! Fuck jeg er klog jo! Vent lidt, Boss?

Som i Boss Boss?

"ja, kom herned, så kan du se det for dig selv" sagde hun, "så ses vi om 10 minutter" sagde hun og lagde på, "endelig kan han se hvor god jeg ville være som hans kone" sagde hun, "jeg har ventet på at Logan og dig ville lave en upser, så du ville komme her" sagde hun, "vi lavede ikke en-" "hold din fucking kæft" sagde hun med pistolen mod min tænding.

"han bliver så glad, når han ser selveste Fersken, den berygtede Mafia datter" sagde hun, der var stille lidt og så bankede det på døren, jeg turde ikke kigge op og se hvem det var.

"hvad skal jeg se?" spurgte en irriteret stemme, "kom ind" sagde Damen, "hvem er det?" spurgte han, "Fersken Brown" sagde damen stolt. Klamme insekt!

Jeg hørte trin på vej hen til mig. Åh nej! Nu dør jeg, somebody save me!

"kig på mig" sagde den mørke stemme, jeg kiggede op, bange for hvad han ville gøre, og gjorde det langsomt.

Han kiggede ind i mine øjne, han satte sig på hug, "endelig" sagde han, "Linda, hent Damien og Oscar" sagde manden.

hE WaNtS mEWhere stories live. Discover now