((26))

972 16 11
                                    

Kapitel 26
Logan Green P.O.V:

Jeg ser bilen køre væk, hvordan kunne hun bare gå med ham? Det er ikke fordi han er min største fjende, nej nej, bare gå med ham så han kan dræbe dig! Hun er SÅ dum, det er helt vildt! "Logan..." sagde James, årh han skal have nogle tæsk for at bringe min engel i fare, "du skal slet ikke tale til mig, svindler" sagde jeg, jeg spyttede ordene ud som om de var gift. Han er en idiot.

"vi var flere der var enige om at det her var den eneste mulighed!" sagde han opgivende, "hvem var ellers med til den her ide?" spurgte jeg, "alle undtagen Grace og Oliver" svarede han, jeg rullede øjne, jeg prøvede at rejse mig op men faldt ned igen, jeg er blevet tæsket, jeg har næsten ikke fået noget mad, jeg har kun fået vand 1 gang hver anden dag. Okay, måske en overdrivelse, men altså...

"bare kør mig hjem" sagde jeg, han hjalp mig op og hjalp mig over mod bilen, han skyndte sig over på sin egen plads, og skyndte sig at køre hjem, jeg faldt i søvn på vejen hjem.

...

Jeg vågnede og kiggede rundt, jeg lå inde på mit værelse, hvordan kom jeg herind? Jeg rejste mig op, og gik ud på badeværelset, jeg gik ind i badet, tændte for vandet, og skruede hen på det kolde, hvis vandet er koldt, tænker jeg bedst, jeg mærkede det dejlige kolde vand ramme mit ansigt, og så løbe ned ad min nøgne krop. Jeg tænkte lidt over hvordan jeg skal få Fersken tilbage, jeg ved godt hun sagde at jeg skulle finde mig en ny kone, jeg citere "gå ud og find dig en pige, find en kone som du kan leve lykkeligt med, en som får dig til at grine, en som gør dig ked af det og mest af alt en som gør dig lykkelig. Det fortjener du." bullshit.

Denne gang lader jeg hende ikke forsvinde, denne gang vil jeg lede efter hende, lige meget om jeg skal lede efter hende indtil den dag jeg dør, så gør jeg det!

Jeg gik ud ad badet, tog tøj på, jeg tog en hvid t-shirt, og et par sorte bukser. "Logan! du er oppe" sagde Grace da jeg kom ud i køkkenet, "hvor længe har jeg sovet?" spurgte jeg, "8 år" sagde Nathan, "8 år?" spurgte jeg og kiggede dumt på ham, "jeg troede lige du også hoppede på den" sagde han, "hvem har ellers hoppet på den?" spurgte jeg, "Fersken, der da hun var i koma, og du var i seng med-" "det er fint Nathan" sagde jeg og stoppede ham.

"hvordan får vi Fersken tilbage?" spurgte Oliver, "det ved jeg ikke"

Fersken Brown P.O.V:

"Fersken?" sagde Molly over fra døren, Molly er vores stuepige, "ja?" spurgte jeg, "Hunter vil se dig på hans kontor" sagde hun, åhh gud hvad har jeg nu gjort?

Jeg gik igennem gangene og bankede stille på hans dør til hans kontor, "kom ind" sagde han, jeg åbnede døren, "Fersken" sagde han, åh gud, det må være noget seriøst, han bruger aldrig mit rigtige navn. "ja?" "sæt dig ned" siger han, træk vejret Fersken, ind og ud. Og bliv ved med det.

Jeg lukkede døren og gik over og satte mig i stolen overfor skrivebordet, og der hvor han sidder. "jeg har tænkt på noget" starter han, nu dræber han mig, jeg ved det bare. "hvad har du tænkt på?" spørg jeg, "jeg ville jo bare skræmme Logan, og det har jeg gjort nu," siger han, så nu kan jeg jo dræbe dig, "så nu," siger han, så sig det dog forhelvede, "kan du," sig det nuuuu, "gå" siger han, "hvad mener du?" spørg jeg, skal jeg bare gå ud af hans kontor, ELELR hvad?

"det jeg siger, du kan gå, tag hjem til dine børn, lev livet som du gerne vil" svare han, "seriøst?" spørg jeg, "ja, jeg skal ikke bruge dig til noget mere" siger han, "tak tak tak tak" siger jeg og hopper glad op fra stolen, "gå nu inden jeg ombestemmer mig" siger han, jeg løber ud af døren og op på værelset, pakker det vigtigste og smutter ud, tænk at jeg kom fri! JEG ER EN FRI FULG IGEN.

Jeg ringede efter en taxa, og jeg ventede lidt nede af vejen fra Hunters hus, jeg så taxaen komme kørende, jeg satte mig ind, "hvor skal du hen?" spurgte han, jeg fortalte adressen og kiggede ud ad vinduet, "jeg har set dig før" siger han lige pludselig, "jeg tror ikke jeg har set dig før?" siger jeg lidt spørgende, "kender du Logan Green?" spørg han, "nej" svare jeg, jeg skal ikke risikere at han sladre til Logan, "hvad hedder du?" spørg han, "Molly" svare jeg, han skal heller ikke kende mit navn.

"nå, så er det den forkerte jeg har fat i" siger han, "det må du undskylde" tilføjer han, "du behøves ikke at undskylde, jeg kender det godt selv" svare jeg, han nikker bare, der går lidt tid hvor vi bare sidder i stilhed, "så er vi her, det bliver 300 kroner" siger han, jeg giver ham pengene og går ud, tager min taske og løber glad op mod Annes lejlighed. Jeg banker på og venter på at hun åbner, det er 3 uger siden jeg har set mine englebasser.

Døren bliver åbnet, og der står en som jeg ikke havde regnet med at se...

Logan Green P.O.V

Jeg laver noget papir arbejde på min computer, og så ringer min telefon, jeg tager, "hallo?" siger jeg, "Logan! hej" siger Hunter glad, "hvad vil du?" spørg jeg, træt af alle hans små lege. "jeg ville bare fortælle at jeg lige har dræbt Fersken, så stop med at lede efter hende, hun er død" sagde han koldt, "nej" hviskede jeg, "jag kan god sende et billede af hendes krop" sagde han, "HVORDAN KUNNE DU DRÆBE HENDE!" råber jeg ind i telefonen, "rolig nu Logan, jeg gad ikke se på hende mere, så jeg valgte at dræbe hende" svarede han koldt. Jeg lagde på.

Jeg rejste mig arrigt op fra stolen, "FUCKING PIS" skriger jeg og slår væggen så der gør hul. Der kommer hurtigt nogle løbende ind, men jeg kan ikke se hvem det er fordi jeg græder. "Logan" siger Grace, "Grace... hun... hun er..." jeg kan ikke sige det. "hvem er hvad?" spørg hun, "han har... dræbt... dræbt hende" hvisker jeg, "hvem har dræbt hvem?" spørg hun, "hun er død Grace" hvisker jeg igen, "Hvem er fucking dø... nej, du lyver" hvisker hun til sidst.

"hun kan ikke være død Logan, hun er ikke død, hun må ikke være død, jeg kan ikke miste hende" siger hun og fjerner sig fra mig, "DET ER DIN SKYLD HUN ER DØD! DU KUNNE BARE IKKE FINDE HENDE I TIDE? DIT FUCKING SVIN" råber hun og tåre triller ned ad hendes nu røde kinder, "jeg kunne ikke gøre noget" hvisker jeg og græder samtidig, "hvad råber i sådan for" kommer James ind, med Nathan i hælene, "Fersken er død, Hunter dræbte hende" siger jeg koldt og tørre mine tårer væk. Det er kun svage mennesker der græder.

Jeg gik lige forbi dem og løb ud af døren, og begyndte at løbe, jeg ved ikke hvorhen, jeg skal bare væk...

///

Heyy
Så... jeg kan ikke vente til på torsdag, fordi der kommer Riverdale, og Riverdale er mit liv, så jeg kan ikke vente😢 eller jo men jeg gider ikke vente😂

Oggggg så har jeg ikke nogle bøger at læse her på Wattpad, KOM MED NOGLE BØGER😏

DE MÅ GERNE VÆRE PÅ ENGELSK💞

BTW så er min yndlingssang for tiden "You Shine" (se toppen) hahah
Hej hej

hE WaNtS mEOnde histórias criam vida. Descubra agora