Kapitel 7
Fersken Brown P.O.VJo jeg skal!
Hvis ikke, dræber han hende sikker, det må heller ikke ske! Gør det så Aria. Jeg gik ned ad trapperne, og ledte efter celle nummer 14, "FERSKEN" råbte Scarlet, og jeg fik øje på hende, "Scarlet er du okay?" spurgte jeg og stod nu foran hendes celle.
"ja, men er du, du ser bange ud!" sagde han og tog min hånd gennem tremmerne, "ja, okay nu skal du høre, jeg er blevet bedt om at forklare dig alt indenfor bandeverdenen, og så skal du være en del af Logans bande" sagde jeg og kunne ikke kigge hende i øjnene, "så fortæl" sagde hun.
Jeg tog en dyb indånding og begyndte.
"man skal kalde Logan for Boss eller Sir, medmindre man for noget andet af vide"
"hvorfor kalder du ham så Logan?" spurgte hun, "fordi jeg ikke gider følge hans regler" svarede jeg kort.
"nå, man skal gøre hvad der bliver sagt, ellers er der en stor chance for at du bliver dræbt, man siger ikke Logan i mod, ellers er det de samme regler som derhjemme" sagde jeg, "okay, nu når jeg alligevel ikke skal hjem til din bror, så skal jeg sige noget, men du må ikke blive sur på mig, okay?" sagde hun
"det kommer an på hvad du vil sige til mig" sagde jeg, "Alexander, han... gikisengmedmariedumåikkeblivesurpåmig" sagde hun, "hvad? Langsommere" sagde jeg.
Hun tog en dyb indånding.
"Alexander gik i seng med Marie" sagde hun langsomt, "hvad?" spurgte jeg og faldt ned på knæ, "Alexander han gik i seng med-" "jeg hørte det godt" afbrød jeg, i tænker nok 'hvem er Marie?'
Marie er min fjende, hun har altid været med i vores bande, men vi har altid hadet hinanden.
"jeg er ked af det Fersken" sagde hun og lagde en hånd på min skulder, "lad vær" sagde jeg og rejste mig, og gik. Uden at sige noget til hende, jeg gik bare, jeg måtte væk fra alt! Væk fra alle
"FERSKEN, DU KAN DA IKKE EFTERLADE MIG" råbte hun, "undskyld" mumlede jeg.
Jeg løb op ad trappen og ind på mit værelse og så lagde jeg mig i sengen, og kiggede op i loftet.
Det bankede på øren, "gå" sagde jeg koldt, men døren blev alligevel åbnet, "Aria, hvorfor gik du fra Scarlet" spurgte Logan, "jeg var færdig" mumlede jeg, "hvorfor er du ked af det" spurgte han, "det er jeg heller ikke" svarede jeg og rejste mig.
"så spørg jeg bare Scarlet" sagde han og gik ud.
Jeg kan ikke være ked af at han var i seng med en anden, jeg må videre i mit liv, og den eneste måde er at slukke for mine følelser, jeg må lukke dem inde, og være kold, det er den eneste måde jeg kan komme igennem mit liv!
...
2 uger efter
Logan Green P.O.V
"hvorfor er hun så kold?" spurgte jeg Alicia, "hvor skulle jeg vide det fra, spørg hende" svarede hun, "det har jeg prøvet, hendes svar var bare 'fordi at jeg er kold" sagde jeg, "så hvis hende at hun ikke er så kold som hun går og tror" sagde hun, "hvordan det?" spurgte jeg.
"få hende til at dræbe en hun holder af, som Alexander" sagde hun, "god ide, hun kan ikke dræbe sin kæreste, og når hun kommer krybende tilbage og er svag, så er vi tæt på at knække hende, og så kan jeg gøre alt hvad jeg vil med hende" sagde jeg glad.
"NATHAN" råbte jeg, "ja boss" sagde han da han kom ind, "hent Scarlet og Fersken til mig" sagde jeg, han nikkede og gik ud.
"hvad skal du med Scarlet?" spurgte Alicia, "hun skal med, Fersken ville aldrig dræbe Alexander foran hende" sagde jeg.
YOU ARE READING
hE WaNtS mE
Romance"nej jeg vil ikke" ... ... "så nu høre du efter, gør. Aldrig. Det. Der. Igen." ... Fersken Brown Er den mest smilende pige du nogensinde har set, men når du lære hende at kende, er hun ikke lige så smilende som man går og tror. Når hun møder djævl...