Kapitel 17

649 21 0
                                    

VARNING!

I DETTA KAPITEL KAN SEX FÖREKOMMA, SÅ LÄS INTE OM DU TÄNKER ANMÄLA MIG EFTERÅT!

_______________________

''Vilka är hemma?'' frågade jag, eftersom att det hade varit okej om typ hans brorsa var hemma, men inte om det var hans mamma.

''Hela familjen..'' Sa Chris och kliade sig i hårbottnen.

---------------------------------------------

Jag tittade på honom. Hur skulle vi göra?

''Jag har en ide!'' sa plötsligt Chris och tog min hand.

Han drog mig till baksidan av huset där det fanns en liten lekstuga.

Lekstugan gjorde den redan komiska kvällen ännu mer komisk.

Jag skrattade. ''Där?''

''Ja!'' sa Chris och hans ögon lyste.

Jag gick fram till den lilla rosa dörren och drog upp den. Chris kom in strax efter mig.

I ena hörnet fanns en liten rosa byrå och bredvid fanns det en leksaksspis med matchande kastrull och stekpanna. Mitt på golvet fanns en matta med hundar på. Längs bortre väggen satt ett fönster på väggen och under stod en liten säng, den kunde inte vara mer än en och en halv meter lång.

Plötsligt kom jag på en sak och jag var tvungen att fråga.

''Chris, hur kommer det sig att du plötsligt.. ja, du vet, tycker om mig? För jag har aldrig sett dig titta på mig i skolan.''

Chris såg frågande på mig. ''Har du inte märkt hur mycket jag har tittat på dig? Hur jag varit lite extra högljudd i korridoren just när jag gick förbi dig?''

Jag skakade på huvudet. ''Nej, för varenda gång jag..'' Då slog det mig. Hur han skrattade högt två bänkar bort, hur han till och med ''råkade'' tappa en bok framför mig för att få min uppmärksamhet. ''Du hade inte behövt göra allt det där..'' sa jag sedan och tog tag i Chris haka och vände honom mot mig. ''Du hade min uppmärksamhet hela tiden.''

Chris kysste mig och jag la händerna om hans nacke och drog honom hårdare mot mig, även fast vi omöjligen kunde komma närmare varandra.

Jag drog mig undan. ''Hur.. länge?'' frågade jag.

''Vet inte.'' svarade Chris. ''Jag har alltid tyckt du var snygg och så, men med tiden har fjärilarna i magen ersatts av ett zoo.''

Jag kände mig smickrad och rodnade lite.

''Du är söt när du rodnar och jag vet att du inte brukar göra det så ofta, jag vet även att du bara för det när du är smickrade eller förnedrad och jag antar att det är det första alternativet i det här fallet.''

Jag flinade. ''Sant, stalker'' sa jag innan jag kysste honom igen.

Kyssarna blev intensivare och resulterade i att vi började hångla. Jag la mig ner i sängen och Chris drog av sin tröja.

''Ska inte du också ta av din tröja..?'' Sa Chris och flinade sexigt åt mig.

''Kanske..'' flinade jag tillbaks.

Jag drog ner Chris över mig och vi började kyssas igen och när han försiktigt drog i min tröja stretade jag inte emot, utan lät honom dra av den.

Förra gången vi hade kyssts och hållit på på festen hade jag ju druckit sprit och med det kom ju att man oftast fick bättre självförtroende. Jag förstod nu att det var bra med sådant när man gjorde sånt här, men det självförtroende jag hade som nykter fick räcka.

När Chris avslutade kyssen och med frågande ansiktsuttryck började dra i min kjol tvekade jag bara en sekund, men kanske en sekund för länge.

''Vill du inte? Det är okej i så fall.'' Sa Chris och släppte min kjol.

''Jo, jag vill. Det är bara det att jag är lite nervös..'' sa jag och skrattade, precis som jag var, nervöst.

Chris smekte mig över kinden och log. ''Det är okej, som du vet kan det göra lite ont första gången..''

''Nej! Nej, det är inte så. Jag är inte oskuld.''

Jag hade gjort det några gånger förut med min förra pojkvän jag hade för ett halvår sedan. Jag hade inte varit jättekär i honom och jag tror att han kände detsamma för mig, för jag tyckte ju om Chris på den tiden med, och när han var tvungen att flytta flera mil bort fick vi en anledning att göra slut.

''Varför då nervös då? För du behöver verkligen inte vara det.'' sa Chris.

'' Nej, jag vet. Men du gör mig nervös, alltså på ett bra sett.'' sa jag och log. Sedan drog jag ner kjolen och Chris flinade. Han knäppte upp sina byxor och lät dem falla till golvet.

Än en gång böjde hans sig över mig och sedan gick det fort. Underkläderna åkte av och så var han inne i mig. Det gjorde ont även fast jag haft sex förut, men jag försökte göra det bästa av det och efter en stund blev det bättre.

Jag vet att ha sex på första dejten inte är det bästa enligt vad man hört av kompisar och läst i tidningar. På första dejten skulle man ju inte ens kyssas, hade jag haft för mig, om det blev en andra dejt så visst och sen skulle man kanske inte ligga med varandra förrän man var tillsammans.

Men allt detta sket jag i just nu, för vi klickade ju så bra och det kändes verkligen rätt. Han gillade mig och jag gillade honom.

''Så.. är vi ihop nu?'' frågade Chris mig när vi klädde på oss efteråt.

Jag nickade och log. ''Om du vill.''

Han drog upp byxorna och gick fram till mig samtidigt som han knäppte bältet och pussade mig på pannan.

''Självklart vill jag det. Jag har ju varit kär i dig skitlänge.''

__________________________

Jag har ändrat på det här kapitlet helt och hållet, för jag tyckte inte att det var något bra och hade en bättre ide.

Rösta, kommentera och lägg till ert bibliotek så blir jag glaaad! :D

Det som finns kvarWhere stories live. Discover now